مزونیدلینگ صورت

مزونیدلینگ صورت

چگونه می توانم از شر خطوط لبخند خلاص شوم؟

مزونیدلینگ صورت

خطوط لبخند چیست؟

خطوط لبخند که گاهی خطوط خنده نامیده می شوند، انواع چین و چروک هایی هستند که عمدتاً در اطراف دهان ایجاد می شوند. گاهی اوقات خطوط لبخند ممکن است در اطراف چشم شما نیز ایجاد شود. وقتی لبخند می زنید بیشتر به چشم می آیند.

با افزایش سن، این نوع چین و چروک ها ممکن است اجتناب ناپذیر باشند. با این حال، شما گزینه های زیادی برای کمک به خلاص شدن از شر آنها دارید.

چه چیزی باعث ایجاد خطوط لبخند می شود؟

دلایل اصلی ایجاد خطوط لبخند عبارتند از:

از دست دادن خاصیت ارتجاعی (کلاژن)
پوست خشک
ژنتیک
سیگار کشیدن
آسیب خورشید

چگونه از خطوط لبخند جلوگیری کنم؟

برخی از علل خطوط خنده را می توان با عادات خوب سبک زندگی در بزرگسالی پیشگیری کرد. به عنوان مثال، می توانید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید تا از چین و چروک های مرتبط با آسیب های خورشید جلوگیری کنید.

هیدراته نگه داشتن پوست شما نیز کمک زیادی می کند، چه در حال حاضر خطوط لبخند داشته باشید و چه نداشته باشید. مطمئن شوید که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید و از نوشیدن بیش از حد کافئین یا الکل خودداری کنید – هر دو دارای اثرات ادرار آور هستند.

صورت خود را یک یا دو بار در روز بشویید و سپس از مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. این نکات را بررسی کنید که روال زیبایی ضد پیری شما را متحول می کند.

ورزش و رژیم غذایی گیاهی نیز می تواند به حفظ سلامت پوست شما کمک کند.

اگر به دلیل دیگری برای ترک سیگار نیاز داشتید، بدانید که ترک این عادت هم اکنون می تواند به جلوگیری از چین و چروک های آینده، از جمله خطوط لبخند کمک کند. اگر برایتان مشکل است که سیگار را ترک کنید، این برنامه ها ممکن است کمک کنند. مزونیدلینگ صورت

گزینه های درمان من چه هستند؟

وقتی صحبت از خطوط لبخند می شود، گزینه های درمانی مختلفی وجود دارد. چه به دنبال گزینه های جراحی یا سایر روش های زیبایی باشید، بهتر است با یک متخصص پوست (متخصص پوست) یا جراح پلاستیک که در درمان چین و چروک ها آگاه و با تجربه است صحبت کنید. برخی از گزینه های بدون نسخه (OTC) نیز وجود دارد، اگرچه این گزینه ها دائمی نیستند. ممکن است بخواهید گزینه های درمان چین و چروک زیر را با پزشک خود در میان بگذارید.

پرکننده های تزریقی

پرکننده های تزریقی یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به دنبال خلاص شدن از شر خطوط لبخند بدون انجام عمل جراحی هستند. بسیاری از آنها از اسید هیالورونیک ساخته شده اند و در چین هایی که از دهان به بینی می رود تزریق می شوند. اثرات فورا قابل توجه است، اما اگر نتایج را دوست ندارید، می توانید آنها را معکوس کنید.

برخی از نام های تجاری رایج عبارتند از Juvéderm و Restylane. نتایج به طور معمول چندین ماه طول می کشد. با این حال، تصور می شود که پس از تزریق های مکرر، ممکن است مقداری از بافت اسکار باقی بماند که باعث ایجاد اثر پرکننده دائمی می شود. سایر فیلرها مانند Radiesse که از هیدروکسی آپاتیت کلسیم ساخته شده است و Sculptra که از پلی ال-لاکتیک اسید ساخته شده است، ممکن است نتایج دائمی تری ارائه دهند و می توانند عمیق تر در بافت های صورت تزریق شوند.

طبق گفته‌های کلینیک کلیولند، این پرکننده‌های تزریقی حدود 6 تا 12 ماه در هر بار دوام دارند. عوارض جانبی می تواند بلافاصله پس از تزریق اولیه رخ دهد و شامل سردرد و واکنش های آلرژیک مانند باشد. انجمن جراحی پوست آمریکا (ASDS) تخمین می زند که هر درمان می تواند تا 1000 دلار هزینه داشته باشد.مزونیدلینگ صورت

بوتاکس

سموم بوتولینوم (بوتاکس، دیسپورت، و زئومین) نیز پرکننده های تزریقی هستند، اگرچه عملکرد متفاوتی دارند. متخصص پوست شما این ماده را با یک سوزن کوچک به ناحیه مورد نظر تزریق می کند. این مواد با تضعیف ماهیچه‌ها در ناحیه مورد نظر عمل می‌کنند، که باعث می‌شود خطوط و چین و چروک‌ها راحت‌تر و کمتر دیده شوند. شما می توانید نتایج را ظرف چند روز پس از تزریق اولیه مشاهده کنید.

تزریق بوتاکس ممکن است توسط متخصص پوست، چشم و یا جراح پلاستیک انجام شود. زمان ریکاوری نسبتا کوتاه است و شما باید بتوانید پس از 24 ساعت فعالیت های عادی خود (از جمله ورزش) را از سر بگیرید. برخی از عوارض جانبی رایج عبارتند از سردرد و قرمزی یا سوزش در محل تزریق.

طبق گفته کلینیک کلیولند، تزریق بوتاکس تقریباً سه ماه طول می کشد. برای حفظ نتایج مطلوب، باید برای درمان های اضافی به پزشک مراجعه کنید. هزینه بستگی به تعداد واحدهایی دارد که پزشک شما استفاده می کند، اما می تواند تا صدها دلار در هر درمان باشد. هزینه ها، کاربردها و عوارض جانبی بوتاکس و فیلرها را مقایسه کنید. مزونیدلینگ صورت

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تزریق به لب ها
نوشتهٔ بعدی
ازبین بردن استریا و لیفت و روشن کردن پوست شکم

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 79
  • 45
  • 72
  • 49
  • 934
  • 4,112
  • 46,054
  • 69,817
  • 38,535

پست های مرتبط

تزریق فیلر چانه

تزریق فیلر چانه|مزایا و معرفی پزشک زیبایی برای انجام این کار

تزریق فیلر چانه  یک روش زیبایی است که برای بهبود ظاهر چانه و اطراف آن استفاده می‌شود. در زیر به مزایا و ماندگاری تزریق فیلر چانه اشاره می‌شود. انجام این فیلتر را به دکتر نیلوفر خواجه پور بسپارید. و نتیجه…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

درمان با ضد چروک صورت

درمان با ضد چروک صورت ضد چروک صورت چرا برخی از افراد پس از درمان ضد چروک صورت براق دارند و آیا می توان از این امر اجتناب کرد؟ همه ما افراد مشهوری را دیده‌ایم که در درمان‌های ضد چروک…
Read More
جوانسازی-پوست-اصفهان

مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟ درمان با مزوتراپی مزوتراپی کلمه ای است که از دو کلمه لاتین “meso” و “therapy” گرفته شده است. مزوتراپی که در لغت به معنای «درمان متوسط» است، نوعی درمان زیبایی است. این روشی است که بر روی لایه…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست