لیزر کیوسوئیچ اصفهان

لیزر کیوسوئیچ اصفهان

لیزر کیوسوئیچ اصفهان | کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ یک لیزر کاملا پیشرفته و تخصصی می باشد. لیزر Q-switch دارای طول موج های ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتر می باشد. این طول موج جهت بهبود موثر انواع لک های صورت و بدن ، ماه گرفتگی ، خال های مادرزادی و همچنین پاک کردن تاتوی صورت و بدن به کار می رود.

لیزر کیوسوییچ بیش از یک دهه قدمت دارد. لیزر QS یک تکنیک موثر برای از بین بردن و یا کم رنگ کردن لک های پیری هست. لیزر کیوسوییچ در یک جلسه ملاسما و لک التهابی را کاهش می دهد. و یا از بین می برد. به خاطر داشته باشید که لیزر کیو سوییچ یک لیزر متفاوت از لیزر مو می باشد. اصلا دستگاه مورد استفاده و تکنیک و کارایی متفاوت از هم است.

نحوه انجام لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ یک روش و تکنیک درمانی است. متناسب با مشکل بیمار از یک جلسه تا چند جلسه متغیر خواهد بود. شما پس از انجام آن می توانید به زندگی عادی خود برگردید. سرکار بروید و یا قرارهای دوستانه هماهنگ کنید. در حین درمان پوست شما به مقدار کمی ورم کرده و یا کبود خواهد شد. اثرات درمانی در طول یک هفته ظاهر می شود و رنگدانه ها به تدریج از بین می رود.

در صورتی که شما لکه های کوچک رنگانه ای داشته باشید در عرض چند ثانیه کارتان تمام خواهد شد. در صورتی که صورتتان لک های زیادی داشته باشد حدودا ۳۰ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. برای برداشتن یک لکه پوستی کوچک حدودا ۳ جلسه زمان نیاز خواهد.برای از بین بردن لکه های بیشتر حدودا نیاز به ۵ الی ۶ جلسه می باشد.

مراقبت های قبل و بعد از لیزر کیوسوییچ

قبل و بعد از شروع درمان با لیزر کیوسوییچ از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید. برای التیام و ترمیم التهاب و قرمزی پوست کمی صبور باشید. التهاب و قرمزی پوست تان در مدت کوتاهی رفع می شود.

موارد استفاده از لیزرکیو سوییچ

این روش برای رفع موارد زیر استفاده می شود.

برای لک صورت
رفع لکه های قهوه ای پوست
رفع کک و مک
حذف لکه های جوش
پاک کردن و حذف تاتو از روی پوست
از بین بردن و حذف خال مادرزادی
لیزر کیوسوییچ برای لک صورت
یکی از بیشترین موارد درخواست خدمات لیزر کیوسوییچ برای لک صورت است. البته شایان ذکر است که تاثیرگذاری بسیار بالایی در این مورد نیز دارد.


دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک پوست، مو و زیبایی

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
مزوتراپی اصفهان
نوشتهٔ بعدی
تزریق فیلر یا تزریق ژل اصفهان

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 67
  • 53
  • 81
  • 56
  • 706
  • 2,605
  • 43,868
  • 63,873
  • 35,587

پست های مرتبط

بهترین مرکز جوانسازی پوست اصفهان

بوتاکس ماندگار در بهترین مرکز جوانسازی پوست در اصفهان

بوتاکس ماندگار در بهترین مرکز جوانسازی پوست در اصفهان ماندگاری بوتاکس در عرض سه تا شش ماه پس از درمان بوتاکس، سموم از بین می روند و ماهیچه ها دوباره حرکت می کنند. در نتیجه، چین و چروک ها برمی…
Read More
جوانسازی با آر اف یپلار

جوانسازی با آر اف یپلار

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی چیست؟ جوانسازی با آر اف یپلار با گذشت زمان، پوست شما علائم پیری را نشان می دهد. طبیعی است: پوست شل می شود زیرا شروع به از دست دادن پروتئین هایی به نام کلاژن…
Read More
کاهش سردرد های میگرنی

کاهش سردرد های میگرنی با تزریق بوتاکس حرفه ای

کاهش سردرد های میگرنی 🔸️اغلب افراد تزریق بوتاکس را برای رفع چین و چروک پوست مفید می دانند، اما محققان به این نتیجه رسیده اند که تزریق این ماده سمی می تواند در درمان سردرد های فشاری و میگرنی بسیار…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست