فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت، یک روش درمانی آرایشی و زیبایی است که برای بهبود و نیز جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود. این روش شامل ترکیبی از ماساژ صورت، تمیزکردن، تغذیه و مراقبت از پوست، استفاده از محصولات و تکنیک‌های خاص می‌شود.

ماساژ صورت

عملکرد فیشیال صورت بر اساس چندین عامل است. اولین عامل یک ماساژ صورت است که با استفاده از حرکات خاصی انجام می‌شود. این حرکات به منظور بهبود جریان خون، افزایش فشار خون به پوست، تغذیه سلول‌های پوست و تسریع فرایند تجدیدسازی سلول‌ها انجام می‌شود. ماساژ صورت باعث بهبود یافتن رنگ، بافت و آرامش پوست می‌شود.

ماسک‌های مرطوب کننده

در مرحله دیگر، پوست تمیز و آماده دریافت محصولاتی می‌شود که شامل ماسک‌های مرطوب کننده، تقویت کننده، ضد لک و غیره هستند. این ماسک‌ها باعث تسهیل جذب مواد تغذیه‌ای که در پوست استفاده می‌شود، در عمق پوست می‌شود. همچنین، باعث شفاف و زنده شدن پوست، افزایش تولید کلاژن و الاستین و جلوگیری از افتادگی پوست می‌شود.

بیشتر بخوانید : جوانسازی پوست اصفهان

مواد طبیعی و آنتی‌ایجینت‌ها

استفاده از محصولات خاص صورت در فیشیال نیز نقش مهمی در نتیجه نهایی دارد. محصولات از مواد طبیعی و آنتی‌ایجینت‌ها (موادی که باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند) تشکیل شده‌اند. این مواد به پوست کمک می‌کنند تا تغذیه شود، خستگی را کمتر کند، ترمیم خارش و التهاب را داشته باشد و نیز ظاهر جوانانه‌تر و تازه‌ای به پوست بدهد.

با توجه به استفاده‌های متعدد و مفید فیشیال صورت، این روش در بسیاری از مراکز زیبایی و سالن‌های آرایش به عنوان یک امکان موجود است. اما برای کسب نتیجه بهتر و جلوگیری از عوارض ممکن باید از متخصصین و متخصصین مجرب و حرفه‌ای این حوزه استفاده شود.

 

⭕️ مطالب بیشتر درباره پوست و مو را در اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور

✅ برای رزو نوبت و مشاوره میتوانید با ما در ارتباط باشد

, , ,
نوشتهٔ پیشین
عوارض مزوتراپی مو

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 8
  • 6
  • 88
  • 68
  • 679
  • 2,550
  • 43,815
  • 63,902
  • 35,608

پست های مرتبط

تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده و اصلاح فرم چانه

تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده و اصلاح فرم چانه

فرم دهی چانه در چهره‌های زیبا و ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین شما کشیده می‌شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، آن وقت است که چانه…
Read More
جوانسازی-پوست-اصفهان

چه کسانی نباید لیزر کنند؟

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟ ممنوعیت لیزر موهای زائد لیزر درمانی به یکی از محبوب ترین راه حل ها برای رفع موهای زائد تبدیل شده است. به دلیل اثربخشی و روش بدون درد آن محبوبیت زیادی پیدا…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | بهترین مرکز جوانسازی پوست در اصفهان

کدام نوع مشتری برای میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست مناسب است؟

کدام نوع مشتری برای میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست مناسب است؟ میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی اصفهان هدف اصلی میکرونیدلینگ جوانسازی پوست است. عمل میکرونیدلینگ به ترویج بازسازی سلولی و لایه برداری در سطح عمیق تر کمک می کند،…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست