مزایا تزریق فیلر بینی

مزایا تزریق فیلر بینی

مزایا تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی یک روش غیرجراحی است که با استفاده از مواد پرکننده، شکل و ظاهر بینی را بهبود می‌بخشد. این فرایند برای بهبود ظاهر و ایجاد تعادل در نسبت‌های صورت استفاده می‌شود و می‌تواند به طور موقت یا دائمی بسته به نوع فیلری که استفاده می‌شود، انجام شود. در ادامه به برخی از مزایا و فواید تزریق فیلر بینی می‌پردازیم.

۱. بهبود نسبت‌های صورتی: با تزریق فیلر بینی، می‌توان بهبود نسبت‌های بین قسمت‌های صورتی مانند بینی و دهان را دست یافت. این فرایند می‌تواند نیمکت، روی بینی را برطرف کند و حالت و نگاه کلی صورت را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید : جوانسازی پوست اصفهان

۲. رفع تغییرات ناشی از پیری: با پیر شدن، بینی ممکن است تغییراتی مانند افتادگی و تغییر شکل داشته باشد. تزریق فیلر بینی می‌تواند این تغییرات را تصحیح کند و جوانی و شادابی ظاهری به صورت ببخشد.

۳. نتیجه غیرجراحی: تزریق فیلر بینی روشی غیرجراحی است که بدون نیاز به برش، دوخت و زمان بازگشت بهبودی انجام می‌شود. این روش برای افرادی که نمی‌خواهند یا نتوانند عمل جراحی صورت را تحمل کنند، مناسب است.

نمونه کار دکتر خواجه پور

۴. بهبود نفس‌گیری: برخی از افراد با بینی نادرست، مشکلاتی مانند نفس‌گیری و مشکل در تنفس می‌توانند داشته باشند. تزریق فیلر بینی می‌تواند بهبود نفس‌گیری را فراهم کند و بهبود آناتومیک بینی را تسهیل کند.

۵. نتایج قابل تنظیم: با تزریق فیلر بینی، نتیجه قابل تنظیم است و می‌توان نتیجه نهایی را با توجه به نیاز و مقتضیات فرد تنظیم کرد. این روش امکان تغییر شکل، حجم و تعادل بینی را فراهم می‌کند.

۶. زمان بهبودی کوتاه: در مقایسه با عمل جراحی، زمان بهبودی پس از تزریق فیلر بینی کوتاهتر است. بیمار می‌تواند بلافاصله و با حداقل زمان استراحت به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.

همچنین، با توجه به اینکه تزریق فیلر بینی یک فرایند غیرجراحی است، خطرات و موانع عملیاتی کمتری نسبت به جراحی بینی دارد. با این حال، قبل از تصمیم‌گیری برای انجام این فرایند، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا از مزایا، معایب و جزئیات روش آگاهی داشته باشید.

 

⭕️ مطالب بیشتر درباره پوست و مو را در اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور

✅ برای رزو نوبت و مشاوره میتوانید با ما در ارتباط باشد

, , ,
نوشتهٔ پیشین
تزریق فیلر
نوشتهٔ بعدی
مراقبت های پوست قبل از خواب

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 71
  • 51
  • 81
  • 59
  • 733
  • 2,590
  • 43,878
  • 64,046
  • 35,712

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیست؟ برداشتن مو در اصفهان لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتو متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. در طی لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

تزریق ژل خط خنده و اصلاح گودی چانه

تزریق ژل خط خنده و اصلاح گودی چانه تزریق ژل خط خنده 🔸️تزریق ژل برای درمان خط خنده و گودی چانه Profhilo® یک درمان منحصر به فرد برای بازسازی پوست است که با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست…
Read More
کاربردهای بوتاکس

کاربردهای بوتاکس را بخوانید

کاربردهای بوتاکس را بخوانید کاربردهای بوتاکس تزریق بوتاکس تزریقاتی است که از سم برای جلوگیری از حرکت عضله برای مدت محدودی استفاده می کند. این شات ها اغلب برای صاف کردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. آنها…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست