هایفو

🔸️آیا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟

🔸️هایفوتراپی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای جراحی‌های زیبایی به ویژه لیفت صورت محسوب می‌شود. این روش درمانی تاثیرات شگفت انگیزی دارد.

🔸️نتایج فوق العاده‌ی بعد از هایفوتراپی را مدیون اثر امواج این دستگاه بر یکی از لایه‌های عمقی پوست به نام SMAS هستیم. در مقایسه با لیزر درمانی یا روش RF، فقط امواج هایفوتراپی هستند که می‌توانند تا این حد در پوست نفوذ کنند و بدون آسیب زدن به بافت‌های مجاور، به شکلی کاملاً ایمن، کلاژن سازی در لایه‌ی SMAS را تحریک کنند. لایه‌ی SMAS دقیقاً همان بخشی از پوست است که در جراحی‌های لیفت و جوانسازی صورت، اصلاح می‌شود.

🔸️در بسیاری از مراجعین، حدود ۲۰ درصد از نتایج هایفوتراپی بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی قابل مشاهده است. حدود ۶ تا ۱۲ هفته بعد از هایفوتراپی می‌توانید اثرات فوق‌العاده‌ی این روش درمانی را به شکل کامل مشاهده کنید.

🔸️در برخی از مراجعین می‌بینیم که حتی تا ۶ ماه بعد از درمان، روند بهبودی پوست صورت ادامه دارد. به علاوه چون هایفوتراپی باعث بازسازی و بازآرایی رشته‌های کلاژن می‌شود، نتایجی بسیار طبیعی به همراه خواهد داشت.

هایفوتراپی صورت

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد.

وقتی سلول‌های لایه‌ی هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی می‌شوند. شاید به نظر برسد که این اتفاق در تضاد با اهداف ما یعنی بهبود کیفیت پوست صورت باشد، اما این گونه نیست. آسیب به سلول‌ها باعث تحریک تولید پروتئین‌هایی به نام کلاژن می‌شود. کلاژن‌ها مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست و بسیاری از دیگر بافت‌های بدن هستند. هرچه مقدار کلاژن در بافت بیشتر باشد، آن بافت سفت‌تر می‌شود.

پس افزایش کلاژن باعث می‌شود که پوستی سفت، صاف و بدون چین و چروک داشته باشد. چون امواج پرانرژی فراصوت روی لایه‌ی خاصی از پوست متمرکز هستند، به لایه‌های بالایی و زیرین ناحیه‌ی مورد هدف، آسیبی وارد نمی‌شود. ماهیچه‌ها، اعصاب و دیگر سلول‌های پوست هم دست نخورده باقی می‌مانند.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
از بین بردن کک و مک با لیزر کیوسوئیچ
نوشتهٔ بعدی
تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 1
  • 4
  • 3
  • 59
  • 42
  • 655
  • 3,921
  • 45,880
  • 69,945
  • 38,623

پست های مرتبط

هرگز با موهای خیس نخوابید ...!

هرگز با موهای خیس نخوابید …!

🔸️‌موهای ما خیلی ساختار پیچیده‌ای دارن. روی تارهای مو یه لایه‌ی محافظ قرار داره که از بافت و پروتئین‌های مو محافظت میکنه. وقتی موها خیس میشن این لایه‌ی محافظ باز میشه و دیگه نمیتونه از بافت مو مراقبت کنه. به…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

میکرونیدلینگ توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست در اصفهان

میکرونیدلینگ توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست در اصفهان میکرونیدلینگ اصفهان میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی با استفاده از سوزن های نازک است. این روش می تواند به کاهش ظاهر نگرانی های پوستی مانند اسکار آکنه، علائم کشش یا چین و…
Read More
فیشیال صورت

فیشیال صورت و تاثیر آن در پیشگیری از پیری پوست شما

🔸️ فیشیال پوست  صورت در اصل یک روش درمانی چند مرحله ای است که یکی از بهترین راه های مراقبت از پوست صورت است. در این فرایند، پوست صورت پاکسازی، لایه برداری، تغذیه و آبرسانى می شود و این کار…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست