چه افرادی بیشترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت می کنند؟

چه افرادی بیشترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت می کنند؟

🔸️چه افرادی بیشترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت می کنند؟

💥 تاثیر این روش روی افرادی که موی تیره و پوست روشن داشتند بیشتر است. ولی امروزه با تکنولوژی های جدید به کار گرفته شده در دستگاه ها برای هر تناژ رنگ پوست و مو این امکان فراهم شده است که از لیزر موهای زائد بهره ببرند. هرچه موها کلفت و مردانه تر باشند زودتر تحت تاثیر قرار گرفته و از بین می روند. به همین علت لیزر موهای زائد زیربغل می تواند بسیار اثربخشی سریعی داشته باشد.

کاربردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است. مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است. در آقایان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

منطقه‌ی تحت درمان هر چقدر که محدود یا وسیع باشد (حال می‌خواهد فقط پشت لب باشد یا لیزر کل بدن) برای حذف یا کاهش موثر موهای زائد، شما باید یک دوره‌ی درمانی را تکمیل کنید. این دوره معمولاً شامل ۴ تا ۶ جلسه‌ی لیزر با فواصل حدود ۶ هفته است.

لیزر موهای زائد صورت

ناحیه‌ی صورت یکی از مناطق حساس بدن است که می‌توانیم موهای زائدش را با لیزر به شکلی ایمن حذف کنیم. البته موهای زیر ابرو را نمی‌توان لیزر کرد زیرا خطر آسیب دیدن چشم وجود دارد ولی موهای بین دو ابرو را می‌توانیم با لیزر به شکل موثری حذف کنیم.

با توجه به این که تیغ زدن برای خانم‌ها توصیه نمی‌شود و بند انداختن و وکس می‌تواند باعث افزایش ضخامت و تراکم موهای زائد شود، لیزر کردن این موها بهترین انتخاب شماست.

💠 تجربه شما از لیزر موهای زائد چطور بوده؟
💠 راضی بودید؟ نظرتون رو با دوستان دیگه به اشتراک بگذارید👌

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

, , ,
نوشتهٔ پیشین
مزوتراپی صورت
نوشتهٔ بعدی
مزوتراپی غبغب در اصفهان

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 1
  • 29
  • 19
  • 67
  • 35
  • 501
  • 3,885
  • 45,867
  • 70,094
  • 38,713

پست های مرتبط

برطرف کردن لک صورت

ژل کربن جهت برطرف کردن لک صورت

ژل کربن جهت برطرف کردن لک صورت برطرف کردن لک صورت چند نوع لک صورت وجود دارد؟ لک به هر نوع علامت، لکه، تغییر رنگ یا نقصی گفته می شود که روی پوست ظاهر شود. لکه های صورت ممکن است…
Read More
تزریق بوتاکس

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟ ماندگاری بوتاکس بیایید با آنچه بوتاکس است شروع کنیم. بوتاکس نام تجاری Onobotulinumtoxin A است، یک نوروتوکسین مشتق شده از کلستریدیوم بوتولینوم. در حال حاضر چهار نوع مختلف وجود دارد که توسط FDA برای چین و…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست