پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک

جت پلاسما لیفت پزشکی

پلاسما جت پلک

یک دستگاه پزشکی کم مصرف است که برای جوانسازی غیر جراحی پلک چشم و سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود. همچنین در از بین بردن جای زخم و ضایعات پوستی بسیار کاربرد دارد. این دستگاه از فناوری مشابه دیگر دستگاه پلاسما معروف به نام Plexr® استفاده می کند. این فناوری نسل بعدی برای سفت کردن پوست و تحریک تولید کلاژن است، اما مهمتر از همه، جت پلاسما قادر است دپلاریزاسیون غشایی را به فرآیند اضافه کند.

جت پلاسما لیفت تنها وسیله ای است که از جریان پیوسته استفاده می کند و به همین دلیل قادر است این دپلاریزاسیون غشا و سفت شدن پوست را همزمان ایجاد کند. سایر دستگاه های موجود در بازار از جریان متناوب استفاده می کنند.

غشاهای سلولی پوست حاوی کانال هایی هستند که برای عبور آب و عناصر غذایی، آنیون ها و کاتیون ها عمل می کنند. افزایش سن منجر به بسته شدن این کانال ها و عدم تبادل یون های سدیم و پتاسیم می شود. ترشحات پلاسما برای باز کردن این کانال ها از طریق دپلاریزاسیون غشا استفاده می شود. بنابراین آب و یون ها می توانند از غشای سلول عبور کنند. تخلیه پلاسما همچنین اجازه جداسازی یون های پتاسیم در داخل سلول و سدیم در خارج از سلول را می دهد و در نتیجه پتانسیل الکتریکی اولیه سلول را بازیابی می کند. پتانسیل الکتریکی غشای سلولی بازسازی می شود، سلول ها دوباره هیدراته می شوند و پوست سفت تر می شود.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

پلاسما چیست؟

پلاسما یکی از چهار حالت اساسی ماده است که بقیه حالت جامد، مایع و گاز است. پلاسما برخلاف سایر حالت ها دارای خواصی است.

پلاسما یک گاز یونیزه شده متشکل از یون ها و الکترون ها است که با جدا شدن الکترون ها از لایه الکترونی اتم های گاز یا گسیختگی مولکول ها (یونیزاسیون) ایجاد می شود.

سفت کردن پوست جت پلاسما چگونه کار می کند؟

قطعه دستی پلاسمای جت در حالی که ابزار را روی پوست نگه می دارد یونیزاسیون ایجاد می کند و متعاقباً واکنشی در بافت ها ایجاد می کند. جریان انرژی پلاسما تشکیل کلاژن جدید را تحریک می کند، فیبرهای الاستین را تحریک می کند، پوست آسیب دیده از نور خورشید را بهبود می بخشد، چین و چروک ها را کاهش می دهد و سطح پوست را صاف می کند.

این درمان شامل بریدن، تزریق، سوزاندن یا برداشتن پوست یا بافت نیست.

مخصوصاً در کار با نواحی کوچک پوست با خطوط سنگین مانند بالا و پایین چشم، خطوط «سیگاری» روی دهان و اطراف ناحیه ناف خوب است.

درمان جت پلاسما چقدر دردناک است؟

قبل از شروع عمل از یک بی حس کننده موضعی استفاده می شود. بنابراین ناراحتی ناشی از درمان باید حداقل باشد. روند بهبودی می تواند باعث ناراحتی خفیف شود، اما می توان از تسکین درد بدون نسخه استفاده کرد.

آیا جت پلاسما عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی فوری هستند و ممکن است شامل تورم و قرمزی ناحیه تحت درمان به مدت 2-3 روز باشد. روند بهبود شامل پوسته پوسته شدن (که باید به طور طبیعی از بین برود) در طول حدود یک هفته خواهد بود.

گاهی اوقات درمان‌ها می‌توانند منجر به قرمزی و تورم طولانی‌تر شوند، در حالی که پوست بهبود می‌یابد، زمانی که پلک‌ها یا نواحی نزدیک به چشم درمان می‌شوند، احتمال بیشتری دارد. بهبودی کامل برای برخی افراد ممکن است بین 7 تا 10 روز طول بکشد.

آرایش را می توان به عنوان پوشش در صورت نیاز استفاده کرد، اما نباید تا 24 ساعت پس از درمان استفاده شود. نتایج آنی هستند و در طی 2-4 هفته آینده بهبود می یابند.

پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک

کدام نواحی را می توان با جت پلاسما درمان کرد؟

بیشتر نواحی پوست را می توان درمان کرد و می توان از آن برای خطوط ریز و چین و چروک صورت یا بدن مانند، ناحیه بالا و پایین چشم، خطوط سیگاری، خطوط صورت، ناحیه ناف، دکلته، دکلته استفاده کرد.

همچنین می توان از آن برای اصلاح اسکار (از جمله اسکار آکنه)، شلی پوست، رنگدانه های بیش از حد، حذف تگ های پوستی زگیل و غیره استفاده کرد.

قبل و بعد از اصلاح پلک

(اصلاح پلک چشم؛ قبل و بعد از 1 درمان)

درمان جت پلاسما چقدر طول می کشد؟

درمان نسبتا کوتاه است اما یک ساعت برای آماده سازی، بیهوشی و درمان زمان می گذاریم.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیفت صورت با نخ
نوشتهٔ بعدی
مزونیدلینگ

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 1
  • 1
  • 59
  • 42
  • 652
  • 3,918
  • 45,877
  • 69,942
  • 38,621

پست های مرتبط

معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

انواع پرکننده های صورت اصفهان توسط پزشک جوانسازی پوست اصفهان

انواع پرکننده های صورت اصفهان توسط پزشک جوانسازی پوست اصفهان انواع پرکننده های صورت اصفهان پرکننده های مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند؟ در حالی که بیشتر پرکننده ها با اسید هیالورونیک ساخته می شوند، اندازه های مختلف ذرات نتایج…
Read More
میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ 🔸️میکرونیدلینگ یک روش جوان‌سازی و درمانی با دوره‌ی نقاهت کوتاه است، اما رعایت برخی نکات به بهبود سریع‌تر پوست بعد از انجام میکرونیدلینگ کمک می‌کند. . 🔸️بعد از انجام میکرونیدلینگ پوست دچار التهاب و سرخی…
Read More
معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

تزریق فیلر لب توسط متخصص جوانسازی پوست اصفهان

تزریق فیلر لب توسط متخصص جوانسازی پوست اصفهان تزریق فیلر لب پرکننده‌های صورت و تزریق‌های آرایشی بزرگ‌ترین روند درماتولوژی هستند. فیلرهای پوستی چیست؟ پرکننده‌های هیالورونیک اسید، موادی برای تقویت بافت نرم هستند که در چند سال گذشته محبوب شده‌اند. آنها…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست