معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

اقدامات پس از تزریق ژل لب دکتر نیلوفر خواجه پور

اقدامات پس از تزریق ژل لب دکتر نیلوفر خواجه پور

پس از تزریق ژل لب

فیلرها بعد از تزریق چه حسی دارند؟

هنگامی که برای اولین بار تزریق می‌شوید، بسیاری از مشتریان می‌گویند که فیلر کمی سفت یا سفت می‌شود، اما اگر درست انجام شود، لب‌های شما زیبا و یکدست به نظر می‌رسند. به همین دلیل مهم است که یک Medspa مانند A Beautiful You Med Spa را انتخاب کنید که دارای پرستاران آموزش دیده برای تزریق باشد. در مورد احساس “سخت”، پیشنهاد می کنیم در 48 ساعت اول به آرامی لب های خود را بین انگشت میانی و جلوی خود ماساژ دهید. در عرض چند روز، لب های شما طبیعی تر و پرتر به نظر می رسند!

هزینه فیلر لب معمولا چقدر است؟

بیشتر فیلرها بین 400 تا 600 دلار در هر سرنگ متغیر هستند. بسیاری از بیماران در واقع فقط از نیمی از سرنگ استفاده می کنند و نیمی دیگر را قبل از انقضای 6 ماهه برای استفاده ذخیره می کنند. این بدان معنی است که 400 تا 600 دلار می تواند یک سال تمام طول بکشد! سایر بیماران ترجیح می دهند یا ممکن است به کل سرنگ نیاز داشته باشند و بودجه آنها برای پرکننده های لب به 1000 دلار در سال برسد.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

آیا کسی می تواند به شما بگوید که هنگام بوسیدن پرکننده لب دارید؟

از آنجایی که لب‌های شما چند روز پس از تزریق بافت طبیعی و نرمی خود را حفظ می‌کنند، فیلرهای شما هنگام بوسیدن توسط شما یا شریک زندگی‌تان احساس نمی‌شود!

بعد از تزریق ژل لب ، چون خون رسانی در آن زیاد است احتمال خون مردگی وجود دارد که برای جلوگیری از این حادثه چند روز قبل از اینکه تزریق ژل را انجام دهید باید از کمپرس یخ استفاده کنید و داروهایی مثل ویتامین ای، ضد انعقاد خون، امگا 3 و مسکن هایی مثل ناپروکسن، آسپرین، ژلوفن، دی پیریدامول را مصرف نکنید. در لب یک شبکه عصبی وجود دارد که بسیار قوی است.

برای اینکه به دلیل وجود این شبکه عصبی درد در حین تزریق ژل ، فرد را اذیت نکند از بلوک عصب سه قلو استفاده می کنند. این بی حسی به مدت 45 دقیقه اثر خود را روی لب حفظ می کند به همین دلیل در هنگام خوردن غذا ممکن است دچار گازگرفتگی شوید و به لب آسیب بزنید. در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا بی حسی از بین برود.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

در روز اول بعد از تزریق ژل لب یک سری نکات هستند که باید رعایت کنید تا لب شما دچار تورم، التهاب و خون مردگی نشود. بعد از تزریق ژل لب از انجام ورزش های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید قرار نگیرید. همین طور مصرف نوشیدنی های الکی می تواند باعث التهاب و تورم شود.

به علاوه، معمولا مقداری تورم نیز پس از تزریق وجود دارد که در روزهای اولیه به صورت واضح مشخص نیست که این تورم ناشی از تزریق و یا نتیجه ورود ژل و پرکننده به لب می باشد . همچنین برای ژل های موقت نیز، مقداری زمان جهت ادغام مواد پرکننده با بافت لب لازم است. به خاطر داشته باشید که پس از تزریق حتما مقدار زیادی آب به صورت روزانه مصرف نموده و دستورالعمل های ویژه پزشک خود را برای مراقبت های پس از تزریق فراموش نکنید.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

جوانسازی پوست اصفهان | جوانسازی صورت در اصفهان

جوانسازی پوست اصفهان | جوانسازی صورت در اصفهان

بنابراین، اگر قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیبایی را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان حداقل سه هفته صبر کنید.

پیگیری ثانویه تزریق ژل یا پر کننده لب معمولا به ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز دارد. معمولا خود فرد نیز مایل است که پس از ۲ تا ۳ هفته بهبود حاصل شود.

پس به صورت ایده آل زمان بیشتری برای مراجعه در دو مرحله – به علاوه مدت زمان بهبود – قبل از یک رویداد مهم نیاز است. ( در واقع ۵ تا ۶ هفته) به خصوص اگر فرد برای اولین بار است که این تزریق را انجام می دهد و یا اینکه مدت زمان طولانی برای مراجعه بعدی تعیین شده باشد. ممکن است که بیمار نیازی به مرحله دوم درمان نداشته باشد اما عموما جلسه دوم، سبب بروز نتایج بهتری می شود.

اگر واقعا برای اولین بار است که تزریق ژل یا پرکننده لب را تجربه می کنید، حتما دستورالعمل هایی را که با لمس و ماساژ لب پس از تزریق همراه هستند، دنبال کنید. این روش ها از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب ها جلوگیری کرده و باعث می شود که لب هایی پر تر و گوشتی تر در عین طبیعی داشته باشید.

حداقل دو هفته یا بیشتر پس از تزریق ژل و هرگونه پرکننده برای صورت، قبل از پرواز زمان نیاز دارید. پرواز پس از گذشت مدت زمان استراحت بعد از این گونه تزریقات که برای درمان چین و چروک توصیه می شود. بدین ترتیب، حتما از پرواز زودتر از مدت زمان دو هفته پس از تزریق جلوگیری نمایید.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پرکننده های پوستی چگونه می توانند ظاهر شما را بهبود بخشند؟
نوشتهٔ بعدی
انواع پرکننده های صورت اصفهان توسط پزشک جوانسازی پوست اصفهان

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دستگاه لیزر چه خصوصیاتی دارند؟

دستگاه لیزر چه خصوصیاتی دارند؟ لیزر موهای زائد بدن قبل از لیزر موهای زائد، با پزشک مشورت کنید تا مشخص شود که آیا این گزینه درمانی برای شما مناسب است یا خیر. پزشک شما احتمالاً موارد زیر را انجام خواهد…
Read More
راه‌های عملی برای مراقبت از پوست خشک

راه‌های عملی برای مراقبت از پوست خشک

راه‌های عملی برای مراقبت از پوست خشک مقدمه: پوست خشک یکی از مشکلات پوستی رایج در افراد است که می‌تواند منجر به تغییرات ناخوشایندی در ظاهر پوست شود، از جمله خشکی، ترک‌ها، قرمزی و خارش. این مشکل می‌تواند در هر…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-دکتر-حدف-موهای-زائد-بدن-در-اصفهان

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟ کرم ضد آفتاب مناسب مراقبت از پوست و مو از سرطان پوست جلوگیری می کند. استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای محافظت از ظاهر…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست