دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

سخت ترین خالکوبی برای پاک کردن چگونه است؟

سخت ترین خالکوبی برای پاک کردن چگونه است؟

پاک کردن خالکوبی

آیا می‌خواهید خالکوبی‌تان از بین برود؟

خالکوبی برای همیشه است. اما اگر می خواهید خالکوبی خود را از بین ببرید چه؟ شما تنها نیستید – در واقع، 17٪ از مردم به حذف خالکوبی فکر کرده اند. سال ها پیش آنها امید چندانی به انجام این کار نداشتند. اما فناوری امروزی به اکثر مردم اجازه می‌دهد تا با جوهر ناخواسته خداحافظی کنند. پیشرفت های انقلابی در فناوری لیزر می تواند خالکوبی ها را با کمی درد و تلاش پاک کند. حتی سرسخت‌ترین خالکوبی‌ها نیز با جدیدترین نوآوری‌ها در فناوری لیزر ناپدید می‌شوند و این اشتباه ناخوشایند چیزی جز خاطره باقی نمی‌گذارد.

هیچ چیز از انقلابی کم نیست

حذف خالکوبی با لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه ها در درم پوست، لایه پوست بین اپیدرم و بافت های زیر جلدی پرتوهای نوری که توسط لیزر تابش می شود توسط رنگدانه های خالکوبی جذب می شوند و سپس تکه تکه می شوند. سپس بدن قطعات رنگدانه را جذب و از بین می برد.

در مقایسه با روش های سنتی تر حذف خالکوبی (در نظر بگیرید لایه برداری شیمیایی، برداشتن و درم ابریژن)، حذف خالکوبی با لیزر بی خطر، موثر و نسبتا ملایم است. روش های دیگر می توانند به طور دائمی به پوست آسیب برسانند و پوست را تحریک کنند و تا حد زیادی بی اثر هستند.

زیرا نمی توانند به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند. فقط فناوری لیزر می تواند حتی سرسخت ترین رنگدانه های تاتو را با خیال راحت پاک کند.

از آنجایی که هر خالکوبی منحصر به فرد است، تکنیک های پاک کردن – از جمله نوع لیزر مورد استفاده – باید متناسب با نیازهای خاص شما باشد. پاک کردن برخی از خالکوبی ها دشوارتر از سایرین است.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

در مورد خالکوبی شما چطور؟

خالکوبی شما در زیر پرتو لیزر چگونه خواهد بود؟ به عوامل متعددی بستگی دارد.

جوهر خالکوبی

خالکوبی سیاه راحت ترین پاک کردن است زیرا لیزر قادر است رنگدانه سیاه را با دقت بیشتری هدف قرار دهد. بسته به آماتور یا حرفه ای بودن خالکوبی ها، پاک کردن رنگ های دیگر مانند قرمز، نارنجی و زرد دشوارتر می شود. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه تضاد بین رنگ رنگدانه خالکوبی و پوست شما بیشتر باشد، نتیجه بهتری خواهید داشت.

اندازه خالکوبی

هر چه خالکوبی بزرگتر باشد، پاک کردن آن بیشتر طول می کشد. سخت ترین حذف چیست؟ خالکوبی های چند رنگ بزرگ به ویژه دشوار هستند زیرا باید از چندین نوع لیزر مختلف برای شکستن رنگدانه های مختلف جوهر استفاده شود. جوانسازی پوست در اصفهان را از اینجا ببینید.

برای برداشتن یک خالکوبی سیاه و سفید کوچک و ساده حداقل به پنج جلسه درمان نیاز است و تاتوهای بزرگتر و پیچیده تر ممکن است به ده جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشند. همچنین بین هر نوبت حذف لیزر یک دوره انتظار شش تا هشت هفته ای وجود دارد تا پوست شما بهبود یابد، بنابراین اگر می خواهید فورا خالکوبی تان از بین برود، این اتفاق نمی افتد.

سیگاری در مقابل غیرسیگاری

هنگامی که لیزر رنگدانه های خالکوبی را به قطعات ریز تجزیه می کند، سپس توسط پاسخ ایمنی طبیعی بدن جذب و از بین می رود. سیگار بر عملکرد سلول های بدن که وظیفه حذف مواد جوهر باقی مانده را دارند، تأثیر می گذارد. از آنجایی که افراد سیگاری نسبت به افراد غیر سیگاری گردش خون و سیستم ایمنی ضعیف تری دارند، بهبودی بین جلسات بیشتر طول می کشد. اگر سیگاری هستید، ممکن است لازم باشد بین جلسات حذف خالکوبی با لیزر بیشتر منتظر بمانید و ممکن است به نتایج مطلوب نرسید.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

OLDER VS. خالکوبی های جدیدتر

خالکوبی های قدیمی معمولا با لیزر نسبت به تاتوهای جدیدتر راحت تر محو می شوند. به عنوان مثال، یک خالکوبی سیاه که ده سال از عمر آن می گذرد ممکن است یک یا دو درمان کمتر از خالکوبی سیاه یک ساله داشته باشد. چرا؟ زیرا بدن در طول سال‌ها مقداری از رنگدانه خالکوبی را جذب کرده و محو شدن آن را آسان‌تر می‌کند.

 تماس با ما

 

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
موارد کاربرد لیزر پیکوسکند چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تقسیم لاله گوش / پارگی لاله گوش / تعمیر لاله گوش را بخوانید

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

از بین بردن سیاهی دور چشم با تکنیک کربوکسی تراپی

از بین بردن سیاهی دور چشم با تکنیک کربوکسی تراپی

از بین بردن سیاهی دور چشم با تکنیک کربوکسی تراپی از بین بردن سیاهی دور چشم 🔸️کربوکسی تراپی معمولا برای رفع چروک و تیرگی پوست مورد استفاده قرار میگیره، زیر چشم معمولا جریان خون کم شده و در نتیجه تیرگی…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

مزوتراپی مو

موهایم نازک می شود! آیا دوباره رشد خواهد کرد؟ مزوتراپی مو ریزش مو یک فرآیند طبیعی است که هر روز برای همه اتفاق می افتد. همه ما روزانه به طور متوسط 80 تار مو از دست می دهیم، اما موهای…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست