دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

اگر تصمیم به پاک کردن خالکوبی خود گرفته اید بخوانید:

اگر تصمیم به پاک کردن خالکوبی خود گرفته اید بخوانید:

پاک کردن خالکوبی

ممکن است به اتفاقات بعدی فکر کنید، مانند اینکه بلافاصله بعد از آن چه اتفاقی برای پوست شما می افتد، در طول روند بهبودی و بین درمان ها و بایدها و نبایدها برای بعد از درمان مناسب.

مراقبت. در زیر به این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می‌دهیم تا به شما کمک کنیم در طول سفر پاک کردن خالکوبی خود با دانش مناسب آماده و مجهز شوید.

بلافاصله پس از درمان

در حالی که PicoSure ایمن ترین و موثرترین فناوری پاک کردن خالکوبی پیکوثانیه در صنعت است، بسته به نوع پوست و حساسیت شما، ممکن است پس از درمان طیف وسیعی از عوارض جانبی مختلف را تجربه کنید.
شایع ترین اثرات قابل مشاهده ای که ممکن است پس از اولین درمان خود تجربه کنید شامل تورم خفیف در سراسر ناحیه تحت درمان و همچنین قرمزی است.

علائم دیگر ممکن است شامل احساس سوزن سوزن شدن شبیه آفتاب سوختگی، تغییر رنگ خفیف پوست، خارش یا تاول خفیف باشد.

اگر هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کردید، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها رایج هستند و همه به نوع خالکوبی و نوع پوست شما بستگی دارد.

برخی از علائم، از جمله تاول‌های بعد از درمان، در واقع نشان می‌دهند که بدن شما همانطور که باید در حال بهبود است و اگرچه این علائم ممکن است ناراحت کننده باشند، اما سیگنال مثبتی از پاسخ بدن شما به درمان هستند.

علاوه بر این، مستقیماً پس از یک درمان و در طول فرآیند حذف، خالکوبی شما ممکن است اثر “سفید یخ زدگی” را تجربه کند.

یخ زدگی خالکوبی فوق‌العاده رایج، بی‌خطر و یکی از اجزای مورد انتظار درمان لیزری پاک کردن تاتو است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تاتو فراستینگ، پست وبلاگ ما را بخوانید که واکنش شیمیایی را عمیقا بررسی می کند.

مانند تمام درمان‌ها، اگر مشکوک هستید که علائم شما غیرطبیعی یا کاملاً دردناک هستند، حتماً فوراً با متخصص پزشکی تماس بگیرید.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

در طول چند روز اول

در چند روز اول پس از درمان، پوست شما حساس ترین حالت خود را خواهد داشت. ممکن است پزشک شما بانداژی را روی ناحیه تحت درمان قرار داده باشد تا از پوست شما در هنگام شروع بهبود محافظت شود.

مهم است که در روز اول با بانداژ سر و صدا نکنید زیرا ممکن است پوست شما را تحریک کند. همچنین توصیه می شود در این بازه زمانی از دوش گرفتن یا خیساندن پوست درمان شده خودداری کنید.

👩‍⚕️ دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

پس از 72 ساعت اول، پزشک شما ممکن است به شما توصیه کند که بانداژ را بردارید یا باز کنید تا به پوست اجازه تنفس داده شود و به درستی بهبود یابد. در این مورد حتماً ناحیه را تا حد امکان خشک و تمیز نگه دارید و از مالیدن آن ناحیه خودداری کنید، زیرا این امر می تواند باعث تحریک بیشتر پوست حساس شود.

همچنین ضروری است که بدن خود را هیدراته نگه دارید، زیرا بدن شما بهبود می یابد و حداقل 24 ساعت پس از درمان از هرگونه فعالیت بدنی یا تعریق اجتناب کنید.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

مراقبت های عمومی و نکات

مراقبت های پس از حذف خالکوبی با لیزر برای یک فرآیند پاک کردن موفق تاتو بسیار مهم است، زیرا به بدن شما کمک می کند پس از هر درمان بهتر و سریع تر بهبود یابد. همانطور که پوست شما شروع به بهبودی می کند، توصیه می شود طبق توصیه پزشک از کرم های تسکین دهنده موضعی استفاده کنید.

کرم های ویتامین E یا آلوئه ورا به تسکین پوست تحریک شده یا خارش کمک می کند و همچنین به جلوگیری از هرگونه اسکار کمک می کند. همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب در ناحیه مورد نظر مفید است، زیرا پوست تحت درمان می تواند به ویژه پس از درمان به نور خورشید حساس شود، با این حال، باید از گذراندن زمان زیاد در آفتاب کاملاً خودداری شود.

در طول این مدت، در حالی که داشتن دوش ولرم و تمیز کردن ناحیه تحت درمان اشکالی ندارد، باید از خیساندن در آب در کل فرآیند حذف اجتناب شود. قرار دادن پوست در معرض آب در وان حمام، استخر یا جکوزی شما را در معرض خطر عفونت قرار می دهد و روند بهبودی را به میزان قابل توجهی کند می کند.

از هر نوع برنزه شدن و تراشیدن ناحیه تحت درمان نیز باید تا زمان بهبودی کامل پوست خودداری شود.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

چرا PicoSure را انتخاب کنید؟

با تایید FDA و فهرست TGA، PicoSure قابل اعتمادترین و همه کاره ترین فناوری برای پاک کردن خالکوبی است. جوهر خالکوبی با ایجاد انفجارهای بسیار کوتاه انرژی بر روی پوست، به گرد و غبار ریز مانند ذرات خرد می شود تا بدن بتواند به راحتی و ایمن جوهر را از بین ببرد. با هر جلسه که فقط 20 دقیقه طول می کشد، فناوری غیرتهاجمی PicoSure ما برای قرار گرفتن در برنامه های شلوغ عالی است.

برای شروع سفر خود به پوست بدون خالکوبی، همین امروز با ما تماس بگیرید.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پورجوانسازی پوست در اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
درمان با ضد چروک صورت
نوشتهٔ بعدی
خطرات سفت شدن پوست با فرکانس رادیویی

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 3
  • 2
  • 59
  • 42
  • 654
  • 3,920
  • 45,879
  • 69,944
  • 38,622

پست های مرتبط

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

مزوتراپی موی سر چقدر در درمان کم مویی موثر است؟

مزوتراپی موی سر چقدر در درمان کم مویی موثر است؟ مزوتراپی مو در اصفهان 🔸️در روش مزوتراپی، محلول‌های مخصوصی شامل مواد مغذی به وسیله یک سوزن کوچک در عمق یک میلی‌متری پوست سر یعنی در محل وجود💉 ولیکول‌های مو تزریق…
Read More
معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

تزریق فیلر لب توسط متخصص جوانسازی پوست اصفهان

تزریق فیلر لب توسط متخصص جوانسازی پوست اصفهان تزریق فیلر لب پرکننده‌های صورت و تزریق‌های آرایشی بزرگ‌ترین روند درماتولوژی هستند. فیلرهای پوستی چیست؟ پرکننده‌های هیالورونیک اسید، موادی برای تقویت بافت نرم هستند که در چند سال گذشته محبوب شده‌اند. آنها…
Read More
معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

تشخیص و درمان خشکی پوست در کلینیک دکتر نیلوفر خواجه پور

تشخیص و درمان خشکی پوست در کلینیک دکتر نیلوفر خواجه پور درمان خشکی پوست در اصفهان خشکی پوست باعث می شود پوست خشن، خارش، پوسته پوسته یا پوسته پوسته به نظر برسد. محل تشکیل این لکه های خشک از فردی…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست