دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

پاک کردن تاتو با لیزر چقدر موثر است؟

پاک کردن تاتو با لیزر چقدر موثر است؟

پاک کردن تاتو با لیزر

این فرصتی است برای نشان دادن دانش خود در مورد این روش، ایجاد ارتباط با بیمار و جلب اعتماد آنها به طوری که آنها تصمیم به ادامه درمان بگیرند.

شما می خواهید به سوالات آنها به طور کامل پاسخ دهید و تخصص خود را در حذف خالکوبی با لیزر بیان کنید.

ما متداول ترین سوالات بیمار در مورد حذف خالکوبی با لیزر را برای مرجع شما جمع آوری کرده ایم. هر کسی که با یک بیمار تعامل دارد – از پذیرش گرفته تا پزشک – باید در بحث درباره این موضوعات احساس اطمینان کند.

آیا به دنبال درمان لیزری پاک کردن تاتو هستید؟ اینجا کلیک کنید!

1. هزینه پاک کردن تاتو با لیزر چقدر است؟

برای اکثر بیماران، قیمت گذاری عامل مهمی در تصمیم گیری آنها است. داشتن قیمت مطمئن و در عین حال رقابتی برای خدماتتان مهم است. توصیه می‌کنیم ساختار قیمت‌گذاری مشخصی داشته باشید که به شما، ارائه‌دهنده، اجازه می‌دهد تا به سؤالات بیمار در مورد قیمت‌گذاری سریع و ساده پاسخ دهید. بهترین کار این است که مشاوره بر روی ارزش این روش متمرکز شود، نه آنچه شما هزینه می کنید.

به طور کلی، برداشتن خالکوبی حدود ده برابر هزینه اعمال آن است، بنابراین ممکن است برای تعداد انگشت شماری از بیماران شوک برچسبی ایجاد شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حداقل قیمت خود را به صورت برجسته در وب سایت خود تبلیغ کنید. شما باید در قیمت گذاری خود اطمینان داشته باشید – شما در حال ارائه خدمات ارزشمندی هستید که به تجهیزات بسیار تخصصی نیاز دارد.

وقتی خالکوبی از بین رفت، برای همیشه از بین می رود. اگر خالکوبی خود را دوست ندارید، هزینه ارزشمندی است.
برای بسیاری از روش ها، حداقل قیمت جلسه درمان برای یک خال کوبی بسیار کوچک چیزی در محدوده 75 تا 125 دلار است. هر قیمتی در این محدوده به عنوان حداقل قیمت عادی برای یک درمان در نظر گرفته می شود. با در نظر گرفتن حداقل قیمت، این امکان را به بیماران می دهد تا قبل از اینکه برای مشاوره به کلینیک شما مراجعه کنند، تصوری تقریبی از هزینه مورد انتظار داشته باشند.

قبل از شروع هر گونه درمانی، مهم است که انتظارات واضحی داشته باشید و به بیماران اطلاع دهید که پاک کردن خالکوبی چندین جلسه طول می کشد. انجام این کار هرگونه توهم یا سردرگمی را که ممکن است در مورد قیمت گذاری هر جلسه با کل هزینه حذف کامل داشته باشند از بین می برد. یکی از راه‌های ارتباط موثر با این موضوع و دادن فرصتی به بیماران برای صرفه‌جویی در هزینه، فروش بسته‌های درمانی است. فروش بسته‌ها به مطب شما اجازه می‌دهد تا از قبل درآمد دریافت کند و همچنین بیمار را در بازدیدهای مکرر از مطب شما قفل می‌کند.

اگر هنوز به دنبال تعیین ساختار قیمت گذاری مناسب برای عمل خود هستید، پست وبلاگ ما را بررسی کنید: قیمت گذاری برای درمان های حذف خالکوبی با لیزر.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

2. چه مدت طول می کشد تا خالکوبی من پاک شود؟

زمان برای پاک کردن خالکوبی طول مدت فرآیند پاک کردن خالکوبی تقریباً برای همه بیماران نگران کننده است.

برخی از بیماران ممکن است بخواهند یک خالکوبی قابل مشاهده را قبل از یک رویداد حذف کنند – مانند عروسی خود یا ثبت نام در ارتش. مهم است که از قبل مشخص کنیم که پاک کردن خالکوبی فرآیندی است که به توانایی بدن برای از بین بردن جوهر از پوست متکی است.

این غیرعادی نیست که بدن بیش از یک سال طول بکشد تا جوهر را کاملاً از بین ببرد. تعیین انتظارات به وضوح از قبل به بیماران این امکان را می دهد که در طول تجربه راضی باشند – به جای اینکه احساس کنند که گمراه شده اند.

برای اینکه به پوست زمان کافی برای بهبود بین درمان‌ها و سیستم ایمنی بدن برای شستشوی جوهر بدهد، حداقل ۶ هفته بین جلسات لیزر و هشت هفته برای پوست‌های تیره‌تر توصیه می‌کنیم. قرار دادن درمان‌ها خیلی نزدیک به هم می‌تواند باعث آسیب و عوارض جانبی دائمی به پوست شود و به بدن زمان کافی برای برداشتن جوهری که در آخرین جلسه شکسته شده است، نمی‌دهد. برای نتایج ایده آل، توصیه می کنیم سه ماه بین درمان ها صبر کنید.

در نهایت، به عنوان یک متخصص پاک کردن خالکوبی، نمی توانید دقیقاً بدانید که یک خالکوبی به چند روش درمانی نیاز دارد تا به طور کامل پاک شود. با این حال، باید خالکوبی بیمار را ارزیابی کنید که چقدر راحت باید پاک شود.

ما به طور کلی پیشنهاد می کنیم که از نظر دامنه درمان با بیماران صحبت کنید. درمان‌های حذف خالکوبی در امتداد یک منحنی زنگی قرار می‌گیرند – اکثر بیماران به درمان‌های خوب تا هشت نیاز خواهند داشت، برخی از آنها در سه یا چهار جلسه به طور کامل برداشته می‌شوند و برخی دیگر ممکن است در صورت وجود جای زخم یا خالکوبی لایه‌ای به ۱۰ درمان یا بیشتر نیاز داشته باشند. ما به بیماران پیشنهاد می کنیم بر اساس فاکتورهای منحصر به فرد خالکوبی آنها به بیماران بگوییم که احتمال دارد در امتداد منحنی زنگ قرار بگیرند.

سرعت حذف بستگی به بیمار و خالکوبی او دارد.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه جوانسازی پوست در اصفهان

مقیاس کربی-دسای یک ابزار محبوب و مورد توجه برای تجزیه و تحلیل تعداد درمان هایی است که یک خالکوبی برای پاک کردن نیاز دارد. مقیاس عوامل زیر را در بر می گیرد که بر میزان حذف تأثیر می گذارد:

نوع پوست فیتزپاتریک.
لایه بندی تاتو (اگر خالکوبی پوششی باشد).
محل قرارگیری روی بدن.
رنگ های جوهر.
مقدار جوهر (زندگی خالکوبی، اگر به صورت حرفه ای اعمال شده باشد).
جای زخم از قبل وجود داشته است.

مقیاس Kirby-Desai در سال 2009 منتشر شد و از آن زمان فناوری برای پاک کردن خالکوبی بهبود یافته است، اما همچنان ابزاری عالی برای ارزیابی محل ایستادن بیمار بر روی منحنی زنگ است. همچنین عوامل دیگری مانند سلامت بیمار وجود دارد که بر سرعت حذف تأثیر می گذارد. اگر بیمار جوان، از نظر بدنی مناسب و دارای سیستم ایمنی قوی باشد، نسبت به یک بیمار مسن‌تر و چاق با مشکلات سلامتی، نتایج را سریع‌تر خواهد دید. تشویق بیماران به ورزش، نوشیدن آب کافی و ماساژ ناحیه تحت درمان (پس از بهبودی) نکات خوبی برای مراقبت پس از درمان با بیمارانی است که به دنبال دریافت بهترین نتایج هستند.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
برای داشتن پوستی سالم چه مواردی لازم است؟
نوشتهٔ بعدی
ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 79
  • 45
  • 72
  • 49
  • 934
  • 4,112
  • 46,054
  • 69,817
  • 38,535

پست های مرتبط

هایفو

🔸️آیا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟ 🔸️هایفوتراپی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای جراحی‌های زیبایی به ویژه لیفت صورت محسوب می‌شود. این روش درمانی تاثیرات شگفت انگیزی دارد. 🔸️نتایج فوق العاده‌ی بعد از هایفوتراپی را مدیون اثر امواج این دستگاه بر یکی…
Read More
شما موافق لیزر موهای زائد هستید یا نه؟

شما موافق لیزر موهای زائد هستید یا نه؟

🔸️از بین بردن موهای زائد به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است ؛ اما امروزه استفاده از لیزر به دلیل اثر ماندگاری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اشعه‌ی لیزر با برخورد به رنگ‌دانه‌های مو، باعث جذب آن‌ها می‌شود. با گذشت چند…
Read More
فیلر

فیلر چیست؟

🔸️برای اینکه راجع به ژل ها و فیلرها و ماندگاریشون صحبت کنیم لازمه که ابتدا بدونیم فیلر چیه؟! 💥 فیلر یه واژه کلی به معنای پر کننده است، یعنی هر ماده ای که نقش پر کنندگی و حجم دهی رو…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست