جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

پاک کردن تاتو ابرو در کلینیک جوانسازی پوست اصفهان

پاک کردن تاتو ابرو در کلینیک جوانسازی پوست اصفهان

پاک کردن تاتو ابرو

هر آنچه که باید در مورد پاک کردن خالکوبی ابرو

داشتن خالکوبی هایی که بازوها، پاها یا نیم تنه شما را می پوشانند، اگر زمانی وجود داشته باشد که بخواهید آنها را بپوشانید، کار با آنها آسان تر است. پنهان کردن خالکوبی روی صورت به دلایل واضح دشوارتر می شود. خالکوبی های زیبایی مانند تاتو ابرو با هدف افزایش ویژگی های شما انجام می شود.

با این حال، همیشه این خطر وجود دارد که ممکن است آنطور که انتظار می‌رود عمل نکند، یا شاید به مرور زمان جوهر محو شود و ظاهر مورد نظر را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین، چیزی که باید در نظر گرفت این است که روندهای آرایشی اغلب تغییر می کنند و شکل ابرو نمونه بارز آن است.

مانند خالکوبی که بدن شما را می پوشاند، تاتوی ابرو و زیبایی را نیز می توان با فناوری پیشرفته لیزر انجام داد. در کلینیک حذف خالکوبی خود در اصفهان  با استفاده از لیزر Discover Pico خود، به طرز ماهرانه ای، ایمن و موثر مناطق خاصی را حذف کرده، هدف قرار می دهیم یا هر یک از تاتوهای ناخواسته ابرو یا زیبایی شما را روشن می کنیم.

سوالات متداول حذف خالکوبی ابرو

اینها سوالات متداولی هستند که می توانند به رفع هر گونه اضطراب یا نگرانی در هنگام تصمیم به حذف خالکوبی آرایشی و ابرو کمک کنند.

آیا می توان تاتوی ابرو را پاک کرد؟
پاسخ کوتاه: بله.

ابروها صورت شما را قاب می‌کنند و خالکوبی‌های نامناسب ابرو می‌تواند ظاهر شما را به شدت کاهش دهد و اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما نباید به خالکوبی های آرایشی و بهداشتی با سطح پایین رضایت دهید و با فناوری پیشرفته، نیازی به این کار ندارید.

در سیدنی، خالکوبی های زیبایی رو به افزایش است و به همین دلیل، تعداد افرادی که از نتایج خود راضی نیستند نیز رو به افزایش است. رایج ترین نگرانی های مشتریان عبارتند از:

  • رنگ‌آمیزی به جوهر سبز تغییر/محو شده است.
  • ابروها خیلی سبک/سنگین هستند.
  • شکل اشتباه.
  • بد قرار داده شده است.

سوالات خود را در قسمت دیدگاه ارسال کنید.  ⁦👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

چند جلسه طول می کشد؟

برای یک فرآیند کامل پاک کردن تاتو زیبایی، اکثر افراد بین 3-10 جلسه نیاز دارند. تعداد درمان ها به اندازه خالکوبی، رنگ جوهر اصلی و نوع جوهر استفاده شده بستگی دارد.

نتایج همچنین می تواند به وضعیت ایمنی/سلامتی فرد بستگی داشته باشد. این فرآیند به شدت به یک سیستم لنفاوی کارآمد برای کمک به سم زدایی بدن و از بین بردن ذرات خرد شده جوهر بستگی دارد.

تفاوت بین خالکوبی آرایشی و تاتو معمولی چیست؟

خالکوبی های آرایشی معمولاً با رنگدانه هایی اعمال می شوند که نسبت به یک خالکوبی معمولی هنر بدن، اشباع کمتری دارند. این رنگدانه ها حاوی اکسیدهای آهن و مایع حامل مانند گلیسیرین یا آب هستند. خالکوبی های آرایشی به گونه ای طراحی شده اند که محو شوند و به شما امکان می دهند شکل و رنگ را در طول زمان تغییر دهید.

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ جوانسازی پوست اصفهان

 

پاک کردن تاتو ابرو چگونه کار می کند؟

فرآیند پاک کردن تاتو ابرو شبیه به حذف تاتو عمومی است. لیزر پالس های کوتاهی از انرژی نور را به ابرو یا تاتوی آرایشی شما ساطع می کند. ذرات جوهر موجود در پوست شما طول موج لیزر را جذب کرده و ذرات جوهر را خرد می کند. با هر درمان، ذرات جوهر به شکستن بیشتر ادامه می دهند تا زمانی که همه آنها از بین بروند.

آیا می توان فقط بخشی از تاتو ابرو را پاک کرد؟

فناوری پیشرفته لیزر ما حذف بخش دقیق تاتو ابرو یا هر خالکوبی زیبایی را امکان پذیر می کند. Discovery Pico به تسهیل درمان های دقیق کمک می کند و می تواند تغییرات خاص شما را برآورده کند. برداشتن تنها بخشی از تاتوی ابرو ممکن است 2 تا 3 جلسه طول بکشد.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

در صورت هرگونه سوال، فوراً با ارائه دهنده درمان خود تماس بگیرید.

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بوتاکس خط اخم توسط دکتر نیلوفر خواجه پور
نوشتهٔ بعدی
درمان آلوپسی آره اتا دکتر نیلوفر خواجه پور

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

اگر تصمیم به پاک کردن خالکوبی خود گرفته اید بخوانید:

https://drkhajehpour.com/wp-content/uploads/2022/08/unknown_208569362_623000802436063_9136011743147615215_n.mp4 اگر تصمیم به پاک کردن خالکوبی خود گرفته اید بخوانید: پاک کردن خالکوبی ممکن است به اتفاقات بعدی فکر کنید، مانند اینکه بلافاصله بعد از آن چه اتفاقی برای پوست شما می افتد، در طول روند بهبودی و بین…
Read More

نواحی تزریق فیلر صورت

نواحی تزریق فیلر صورت و راهنمای انتخاب مناسب برای مراکز زیبایی مقدمه: فیلرهای صورت به عنوان یکی از روش‌های محبوب درمان چین و چروک صورت، افزایش حجم لب و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برای کسب نتیجه مطلوب…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | بهترین مرکز جوانسازی پوست در اصفهان

مزوتراپی و میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست اصفهان

مزوتراپی و میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست اصفهان مزوتراپی و میکرونیدلینگ درمان‌های سوزن‌زنی پوست در کانون توجه قرار گرفته‌اند، زیرا مشتریان به دنبال نتایجی هستند که هیچ وقت استراحتی ندارند. این چیزی است که هنگام تصمیم گیری بین مزوتراپی…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست