جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

هیدرودرمی در کلینیک جوانسازی پوست اصفهان

هیدرودرمی در کلینیک جوانسازی پوست اصفهان

هیدرودرمی در اصفهان

🔸️هیدرودرمی

🔸️یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آب‌رسانی (هیدرودرمی) با دستگاه میباشد. با این روش به دلیل رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی، پوست شاداب‌تر و چین‌ و چروک سطحی پوست کمتر میشود. در این روش به‌ وسیله دستگاه هیدرودرمی، ژل آب‌رسان به سلول‌های خشک‌شده، رسانده می‌شود.

🔸️در طول جلسات هیدرودرمی، بسته به نوع پوستی که دارید،  پوست شما صورتی رنگ می شود یا رنگ نسبتا روشن تری پیدا می کند. با این حال، در طول ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پس از اتمام جلسه، پوست شما عموما به رنگ طبیعی خود برمیگردد تا شما بدون هیچ ناراحتی فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

🔸️تمامی روش های هیدرودرمی چه برای بیمار چه برای کادر پزشکی بی خطر هستند، از آنجایی که در این روش از هیچ نوعی از تقویت نور استفاده نمیشود، به مشارکت پزشک نیازی نیست و هر فرد مجربی از لحاظ قانونی میتواند این روش را انجام دهد👍

اثرات میکرودرم ابریژن چقدر طول می کشد؟

آیا پوست شما کمی کدر به نظر می رسد و کمی خشن به نظر می رسد؟ همانطور که ممکن است سعی کنید، لایه برداری در خانه معمولا به اندازه کافی برای مقابله با بسیاری از نگرانی های پوستی، به ویژه بافت ناهموار پوست و رنگ ناهموار پوست، به اندازه کافی موثر نیست، و در واقع، بسیاری از محصولات خریداری شده از فروشگاه و اسکراب های DIY فقط برای تحریک بیشتر پوست مفید هستند. به جای تشدید نگرانی های پوستی، باید راه حل بهتری پیدا کنید. در DermaNuva، ما معتقدیم که میکرودرم ابریژن یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن پوستی عالی است.

سوالات خود را در قسمت دیدگاه ارسال کنید.  ⁦👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

اثرات میکرودرم ابریژن چه مدت باقی می ماند؟

احتمالاً در مورد این درمان از بسیاری از افرادی که به اثربخشی آن قسم می‌خورند شنیده‌اید. این یک گزینه واقعاً همه کاره است که می تواند چندین نگرانی پوستی را در یک زمان درمان کند و درخششی حسادت آمیز و شایسته اینستاگرام ایجاد کند. اگر به دنبال یک راه حل ساده برای پوست هستید که وضعیت پوست شما را کاملاً تغییر دهد، به جز میکرودرم ابریژن نگاه نکنید.

اثرات درمان معمولاً حدود 1 ماه باقی می ماند. مدت زمان ماندگاری نتایج بسته به سن شما و میزان پاسخگویی شما به درمان متفاوت است، اما برای اکثر بیماران معمول است که هر 4 هفته یک بار قرار ملاقات منظم داشته باشند. برای اکثر افراد، اثرات درمان به سرعت سلول‌های جدید توسط بدنشان بستگی دارد که معمولاً بین ۲ تا ۳ هفته است.

اثرات طولانی مدت میکرودرم ابریژن فقط نوک کوه یخ است – چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

میکرودرم ابریژن 101

شما می توانید این درمان را به عنوان لایه برداری پیشرفته در نظر بگیرید. به عنوان یک روش غیر تهاجمی و غیرجراحی درمان زیبایی پوست طبقه بندی می شود که عمدتاً برای لایه برداری مجدد پوست استفاده می شود. مانند بسیاری دیگر از درمان‌های لایه‌برداری پوست، این درمان عمدتاً به نگرانی‌های سطحی پوست یا مشکلات پوستی که در سطح پوست هستند، می‌پردازد. از آنجا که غیر تهاجمی است، تقریباً برای همه بیماران یک درمان ایمن و مؤثر در نظر گرفته می شود.

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ جوانسازی پوست اصفهان
میکرودرم ابریژن در مقابل درم ابریژن

اگر اطلاع دارید، ممکن است بدانید که درمانی مشابه این درمان وجود دارد. اما آیا تفاوت زیادی بین درمان میکرودرم و درم ابریژن وجود دارد؟ پاسخ کوتاه بله است، و ما خوشحالیم که پرسیدید.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

تفاوت اصلی بین این دو درمان در “عمق” ساییدگی است. مشابه لایه برداری شیمیایی، سطوح مختلفی از عمق در درمان های لایه برداری وجود دارد. در حالی که میکرودرم لایه‌های سطحی پوست را لایه‌برداری می‌کند، درم ابریژن یک آسیب کوچک روی پوست ایجاد می‌کند که لایه‌های عمیق‌تر پوست را لایه‌برداری می‌کند. مزیت اصلی درم ابریژن این است که می تواند نگرانی های شدیدتر پوستی را برای مدت طولانی تر درمان کند. با این حال، یک نقطه ضعف مشخص دارد زیرا نمی توان از آن برای همه بیماران استفاده کرد.

چگونه کار می کند؟

درمان میکرودرم با سایش یا فرسایش خارجی ترین لایه های پوست عمل می کند. شما می توانید آن را چیزی شبیه به فرسایش آهسته سنگ در طول زمان در نظر بگیرید. در نهایت، با برداشتن تمام لایه‌های ناهموار بیرونی، سطح سنگ صاف می‌شود. این همان مفاهیم با این درمان است، فقط برای پوست کار می کند. برای این درمان، لایه های بالایی سلول های مرده پوست از روی پوست برداشته می شود تا پوست جدید زیر آن نمایان شود.

برنامه ریزی برای مشاوره با پزشک بهترین راه برای تشخیص اینکه کدام نوع تزریق برای شما مناسب است است. برای تعیین وقت امروز با شماره تماس بگیرید.

update azar 1399

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مزوتراپی موی سر چقدر در درمان کم مویی موثر است؟
نوشتهٔ بعدی
سابسیژن صورت در کلینیک دکتر نیلوفر خواجه پور

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

میکرونیدلینگ

نحوه انجام میکرونیدلینگ چگونه است؟ روش میکرونیدلینگ پس از اعمال بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر (به مدت 30-20 دقیقه)، سرعت حرکت سوزن ها و عمق نفوذ آنها توسط پزشک روی درماپن تنظیم می شود. استفاده از مزوتراپی موضعی…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-دکتر-حدف-موهای-زائد-بدن-در-اصفهان

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت : رفع دائمی یا موقت؟ لیزر موهای زائد صورت آیا واقعا دائمی است؟ خلاصه نه لیزر موهای زائد با گرم کردن فولیکول های مو برای جلوگیری از رشد موهای جدید عمل می کند. این کار فولیکول‌های…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست