نواحی تزریق فیلر صورت

نواحی تزریق فیلر صورت و راهنمای انتخاب مناسب برای مراکز زیبایی

مقدمه:
فیلرهای صورت به عنوان یکی از روش‌های محبوب درمان چین و چروک صورت، افزایش حجم لب و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برای کسب نتیجه مطلوب ایمن و زیبا، انتخاب نواحی مناسب برای تزریق فیلر صورت بسیار مهم است. در این مقاله، به فهم نواحی مختلف صورت و راهنمایی برای انتخاب نواحی مناسب برای تزریق فیلر صورت می‌پردازیم.

۱. ناحیه پیشانی (فُرش):

این ناحیه قسمت بالایی صورت است که عبارت است از فاصله بین طرفین کمر بینی تا دو قوس ابرو. تزریق فیلر در این ناحیه می‌تواند به‌عنوان درمانی غیرجراحی برای خطوط افقی پیشانی (خطوط چروکان) مورد استفاده قرار بگیرد. انتخاب نوع فیلر مناسب برای این ناحیه، بستگی به میزان چروک و عمق آن دارد.

۲. ناحیه لب‌ها:

تزریق فیلر در نواحی لب‌ها می‌تواند به صورت غیرجراحی فرم صورت را بهبود ببخشد و حجم لب‌ های مسطح و لب‌هایی که در دوران پیری فرود افتاده‌اند را افزایش دهد. همچنین، تزریق فیلر در نواحی لب می‌تواند باعث تعریق لب‌ها و درمان چین و چروک لب شود.

۳. ناحیه گونه‌ها:

گونه‌ها قسمت پایینی صورت هستند که ممکن است به دلیل از بین رفتن حجم، افتادگی و چین و چروک شونده باشند. تزریق فیلر در این ناحیه می‌تواند حجمی طبیعی به گونه‌ها ببخشد و فرم صورت را جوان‌تر نماید.

۴. ناحیه زیر چشم:

زیر چشم‌ها یکی از مناطق حساس و قابل مشاهده صورت است و در صورت افتادگی، خطوط چروکان و پف زیر چشم مشکل‌ساز می‌شود. تزریق فیلر در این ناحیه می‌تواند از همین مشکلات جلوگیری کند و باعث جوانسازی و رفع چروک‌های زیر چشم شود.

۵. ناحیه بینی:

تزریق فیلر در برخی موارد می‌تواند به عنوان جایگزینی بدون جراحی برای جراحی‌های پلاستیک بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این روش می‌تواند شکل و خط و خش بینی را تغییر دهد و آن را بهبود بخشد.

نتیجه‌گیری:

تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت می‌تواند باعث کاهش خطوط چروک، افزایش حجم لب، جوانسازی و بهبود فرم صورت شود. برای رسیدن به نتیجه‌های مطلوب، انتخاب نواحی مناسب و نوع فیلر صحیح بسیار مهم است. در هنگام تزریق فیلر همچنین باید به دقت مطلب درمانی رعایت شود و انجام آن توسط یک متخصص پوست همراه با تجربه انجام گیرد.

 

مطالب بیشتر درباره موهای زائد را در صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور مطالعه کنید.

برای رزو نوبت و مشاوره میتوانید با متخصصین زیبایی ما در ارتباط باشد

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تزریق فیلر زیر چشم
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل لب و تأثیر سن بر آن

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی چیست؟

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی چیست؟ سفت کردن پوست درمان با فرکانس رادیویی (RF) که سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی نیز نامیده می‌شود، یک روش غیرجراحی برای سفت کردن پوست است. این روش شامل استفاده از امواج انرژی…
Read More
معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

اقدامات پس از تزریق ژل لب دکتر نیلوفر خواجه پور

اقدامات پس از تزریق ژل لب دکتر نیلوفر خواجه پور پس از تزریق ژل لب فیلرها بعد از تزریق چه حسی دارند؟ هنگامی که برای اولین بار تزریق می‌شوید، بسیاری از مشتریان می‌گویند که فیلر کمی سفت یا سفت می‌شود،…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

بوتاکس را فراموش کنید: ویراستاران زیبایی ابتدا این درمان تقویت کننده درخشش را انجام می دهند

بوتاکس را فراموش کنید: ویراستاران زیبایی ابتدا این درمان تقویت کننده درخشش را انجام می دهند مزوتراپی صورت در اصفهان هزاره ها متفاوت از نسل قبل از خود با پیری مقابله می کنند. این نسل به دنبال اصلاحات فوری است،…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست