جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-دکتر-حدف-موهای-زائد-بدن-در-اصفهان

از بین بردن جای لک، میکرونیدلینگ

بعد از میکرونیدلینگ چه انتظاری باید داشت؟

میکرونیدلینگ در اصفهان

درک اینکه چرا میکرونیدلینگ یک انتخاب درمانی محبوب برای مردان و زنان در هر سنی است آسان است. این نیازی به مواد شیمیایی، جراحی یا از کار افتادگی زیاد ندارد و می تواند نتایج چشمگیری را ارائه دهد که ماندگار است.

چه بخواهید بی نظمی های بافت را کاهش دهید، لکه های تیره را روشن کنید یا علائم پیری را از بین ببرید، میکرونیدلینگ یک انتخاب هوشمندانه است. دانستن اینکه چه چیزی پس از میکرونیدلینگ باید انتظار داشته باشید بسیار مهم است و به رفع هرگونه نگرانی در مورد درمان کمک می کند.

بلافاصله بعد از درمان میکرونیدلینگ

بیماران می توانند انتظار داشته باشند که پوست آنها بلافاصله پس از درمان میکرونیدلینگ قرمز به نظر برسد. این به دلیل افزایش جریان خون به پوست به عنوان بخشی از پاسخ طبیعی بدن به ترمیم زخم به سوزن های بسیار ظریف هندپیس میکرونیدلینگ است که به سطح پوست نفوذ کرده اند. درجه قرمزی می تواند بر اساس پاسخ طبیعی فرد به درمان متفاوت باشد.

برای مثال، شخصی که صورتش در حین تمرین یا در پاسخ به هوای سرد سرخ می‌شود، ممکن است قرمزی بعد از میکرونیدلینگ را بیشتر از دیگران تجربه کند. هر گونه قرمزی پس از میکرونیدلینگ معمولا کمتر از 24 ساعت طول می کشد و می توان با استفاده از یک مرطوب کننده با کیفیت بالا که پوست را تسکین و آبرسانی می کند، کاهش یافت.

👩‍⚕️ دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک جوانسازی پوست در اصفهان می باشند.

آیا می توانم بعد از درمان میکرونیدلینگ به سر کار برگردم؟

یکی از عوامل اصلی محبوبیت درمان های میکرونیدلینگ این واقعیت است که آنها به زمان استراحت قابل توجهی نیاز ندارند. در بیشتر موارد، بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان میکرونیدلینگ به سر کار بازگردند. کرم ضد آفتاب و آرایش را نیز می توان بلافاصله پس از درمان استفاده کرد، اگرچه توصیه می کنیم که عاری از عطر و سایر مواد تحریک کننده پوست باشد. میکرونیدلینگ در اصفهان

بسیاری از بیماران ما در زمان استراحت ناهار خود یک درمان میکرونیدلینگ دریافت می کنند و پس از درمان به سر کار باز می گردند. مهمترین چیز این است که از نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی سخت دوری کنید زیرا پوست بعد از درمان میکرونیدلینگ حساس می شود.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

بهبودی در ساعات و روزهای بعد از درمان میکرونیدلینگ

پس از از بین رفتن اثرات کرم بی حس کننده صورت، بسیاری از بیماران چندین ساعت پس از درمان میکرونیدلینگ احساس سفت شدن پوست خود را تجربه می کنند. ظاهر پوست به مدت یک تا دو روز شبیه آفتاب سوختگی ظاهر می شود. مرطوب نگه داشتن پوست باعث افزایش راحتی و کاهش قرمزی پوست می شود. میکرونیدلینگ در اصفهان

تورم و کبودی در نواحی خاصی از صورت ممکن است در روزهای بعد از درمان میکرونیدلینگ رخ دهد، اگرچه این عوارض جانبی شایع نیستند. این معمولاً در اطراف چشم اتفاق می افتد و معمولاً به اندازه کافی خفیف است که با آرایش پوشانده شود. مرحله نهایی بهبودی پس از درمان میکرونیدلینگ معمولاً شامل پوستی است که مانند کاغذ سنباده زبر به نظر می رسد.

این به این معنی است که کانال‌های ریز ساخته شده در طول درمان میکرونیدلینگ باعث چرخش سلولی می‌شوند که نشان می‌دهد سلول‌های مرده پوست به سطح پوست بالا آمده‌اند و با پوسته شدن یا لایه‌برداری ملایم از بین می‌روند. پس از بهبود هر ناحیه زبر پوست، سطح پوست صاف، درخشان و سالم به نظر می رسد.

جوانسازی پوست در اصفهان را با بالاترین کیفیت داریم.

بعد از میکرونیدلینگ چه باید کرد؟

با توجه به اینکه زمان از کار افتادگی بعد از میکرونیدلینگ تقریباً صفر است، مراقبت از پوست پس از درمان میکرونیدلینگ بسیار ساده است. هر گونه عوارض جانبی معمولا در یک یا دو روز فروکش می کند. برای مدت کوتاهی پس از آن، پوست حساس خواهد شد و باید با محصولات مراقبت از پوست ملایم درمان شود. میکرونیدلینگ در اصفهان

برای شستن صورت باید از یک پاک کننده ملایم با آب ولرم یا خنک استفاده کرد و قبل از استفاده از یک مرطوب کننده تسکین دهنده، پوست را خشک کرد. از آنجایی که هدف میکرونیدلینگ تحریک پاسخ التهابی از بدن است، بیماران باید از مصرف محصولات ضدالتهابی مانند ادویل یا موترین در دوران نقاهت خودداری کنند.

هارمونی هیلینگ سال هاست که درمان های میکرونیدلینگ را ارائه می دهد و بالاترین استانداردهای ایمنی را برای همه درمان ها رعایت می کند. اولین قدم را برای بهبود سلامت و ظاهر پوست خود با تعیین وقت مشاوره همین امروز بردارید. با ما تماس بگیرید.

💉 بهترین دکتر پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ در اصفهان
شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
از تاتوهای قدیمی خودتون خسته شدید؟
نوشتهٔ بعدی
لیزر موهای زائد صورت

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

میکرونیدلینگ

نحوه انجام میکرونیدلینگ چگونه است؟ روش میکرونیدلینگ پس از اعمال بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر (به مدت 30-20 دقیقه)، سرعت حرکت سوزن ها و عمق نفوذ آنها توسط پزشک روی درماپن تنظیم می شود. استفاده از مزوتراپی موضعی…
Read More
لیزر بیکینی

باید ها و نباید های لیزر بیکینی+اپلاسیون یا لیزر کدام بهتر است؟

بعد از انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائد در منطقه بیکینی، باید توصیه‌های پزشک یا متخصص زیبایی را رعایت کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید و از عوارض ممکن جلوگیری کنید. در ادامه توصیه‌هایی را که باید…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان

آر اف دست

آر اف دست چیست؟ آر اف دست سابقه و هدف: پیشرفت سریع در فناوری جوانسازی پوست باعث شده است که زمان‌های پس از درمان کوتاه‌تر از همیشه باشد. نمونه‌ای از این فناوری دستگاه فرکانس رادیویی (RF) است که جوانسازی غیرقابل…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست