جوانسازی پوست اصفهان | بهترین مرکز جوانسازی پوست در اصفهان

مزوتراپی و میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست اصفهان

مزوتراپی و میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست اصفهان

مزوتراپی و میکرونیدلینگ

درمان‌های سوزن‌زنی پوست در کانون توجه قرار گرفته‌اند، زیرا مشتریان به دنبال نتایجی هستند که هیچ وقت استراحتی ندارند. این چیزی است که هنگام تصمیم گیری بین مزوتراپی و میکرونیدلینگ باید در نظر گرفت:

جست‌وجوی ابدی برای پوست بی‌نقص باعث شده است که بسیاری از مشتریان به زیر سوزن بروند – پوست سوزن، یعنی. اکنون می‌توان درمان‌های نیدلینگ را در فهرست‌های درمان در سالن‌های بالا و پایین کشور یافت، با درمانگرانی که می‌توانند از طریق اصول اولیه بهبود زخم و بازسازی به مشتریان کمک کنند تا به اهداف پوستی خود دست یابند.

در صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

در حالی که رولینگ پوستی رایج‌ترین شکل میکرونیدلینگ است، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام درمان را ارائه دهید، بررسی کنید، و با سردرگمی فزاینده در مورد اینکه چه کسی می‌تواند این درمان‌ها را انجام دهد، ارزش تحقیق شما را دارد.

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

تفاوت بین میکرونیدلینگ و مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش درمانی فرانسوی است که در ابتدا برای تزریق دارو به چربی زیر جلدی توسعه یافت، اکنون به طور گسترده برای جوانسازی پوست استفاده می شود، اما روشی کاملاً متفاوت از میکرونیدلینگ است.

مزوتراپی و میکرونیدلینگ هر دو شامل تکنیک‌های نیدلینگ هستند. با این حال، آنها از نظر طول سوزن، کاربرد، عمق نفوذ، سرعت زایمان و شرایط پوستی که درمان می‌کنند، متفاوت هستند.

مزوتراپی ترکیبی از یک کوکتل سفارشی از ویتامین‌های قدرتمند است که با استفاده از یک دستگاه مزو با یک سوزن به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شود، در حالی که میکرونیدلینگ به آرامی چندین سوزن میکروسکوپی را روی صورت حرکت می‌دهد تا باعث ایجاد علائم سوراخ کوچک شود و تولید کلاژن و کلاژن را فعال کند. الاستین، او توضیح می دهد.

اگرچه درمان‌های سوزن‌زنی ممکن است برای برخی ترسناک به نظر برسد، اما به دلیل نتایج چشمگیری که می‌توانند بدون جراحی به دست آورند، برای بسیاری از درمانگران و متخصصان زیبایی تبدیل به خدمات ستاره‌ای شده‌اند.

بیماران تمایلی به استراحت طولانی مدت ندارند و به نظر می‌رسد از روش‌های تهاجمی‌تر اجتناب می‌کنند، بنابراین میکرونیدلینگ تعادل کامل بین حداقل زمان بهبودی و نتایج قابل مشاهده بهبود یافته را فراهم می‌کند.

در حالی که هم میکرونیدلینگ و هم مزوتراپی با ایجاد پاسخ در لایه‌های زیرین پوست کار می‌کنند، هر کدام برای نگرانی‌های متفاوتی مناسب هستند، بنابراین می‌توانید بسته به رایج‌ترین نشانه‌ها در بین مشتریان خود انتخاب کنید که روی کدام درمان سرمایه‌گذاری کنید.

گروه مراقبت از پوست پیشرفته کلینیک دکتر نیلوفر خواجه پور  هر دو روش را به دلیل طیف وسیعی از نگرانی های مشتری که می توان با ارائه این دو در صورت و بدن برطرف کرد، در منوی خود دارد.

 

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور بهترین گزینه برای  ⁣جوانسازی پوست در اصفهان است.

درمان مزوتراپی

کدام نوع مشتری مناسب مزوتراپی است؟

به گفته کلر ویلیامز، بنیانگذار WOW Facial، که شامل مرحله سوزن زدن در درمان هفت مرحله‌ای آن است، مزوتراپی برای مشتریانی با نگرانی‌های پوستی زیر مناسب‌تر است.

  • جای زخم آکنه
  • پوست شل
  • پوستی کدر، کم آب و بی درخشش
  • هایپرپیگمانتاسیون
  • چین و چروک و خطوط ظریف.

ویلیامز می افزاید: «مشتریان در دهه بیست، سی و بعد از آن که به دنبال کمی درخشندگی و درخشندگی بیشتر به پوست خود هستند، بیشترین علاقه را به مزوتراپی خواهند داشت. با افزودن مواد مغذی و آبرسانی به سلول‌های شما، سلامت پوست را بهبود می‌بخشد، که به حفظ سلامت پوست برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند و پوست شما را شفاف و شاداب نگه می‌دارد.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

مزوتراپی برای مشکلات پوستی که از لایه‌های زیرین پوست ظاهر می‌شوند، مانند کم‌آبی و پیری پیشرفته، بهترین گزینه است، زیرا یک محلول فعال هدفمند با نفوذ سوزن به پوست تزریق می‌شود.

Negrea می گوید: مزوتراپی برای کسانی که از پوست کم آب، کدر، پف کرده یا افتادگی رنج می برند و کسانی که می خواهند سلولیت و چربی های موضعی سرسخت را درمان کنند عالی است.

مزوتراپی همچنین می تواند برای مقابله با چربی های سطحی و سلولیت در بدن مورد استفاده قرار گیرد و درمانگران قادر به تزریق محلول هایی هستند که به تجزیه چربی در حدود 4 میلی متر کمک می کند.

Simone Shoffman، مدیر آموزش ملی کلینیک لیزر انگلستان، می گوید: اکثر درمانگران در سطح 3 معمولاً با تفنگ مزوتراپی تا عمق حداکثر 2 میلی متر سوزن می زنند، که ایده آل برای رسیدگی به علائم پیشرفته تر پیری پوست، مانند کاهش حجم است: “شما می توانید محلول ها را تزریق کنید. که واکنش بسیار سریع‌تری نسبت به میکرونیدلینگ ایجاد می‌کند و می‌توانید آنها را عمیق‌تر به پوست برسانید.»

به همین دلیل بسیاری از محلول‌های مزوتراپی دارای پایه اسید هیالورونیک هستند و هیدراتاسیون را برای درخشندگی حجیم از عمق پوست ایجاد می‌کنند.

راهنمای ما برای انجام درمان های مزوتراپی را بررسی کنید.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی چیست؟ – بهترین پزشک جوانسازی پوست اصفهان
نوشتهٔ بعدی
کدام نوع مشتری برای میکرونیدلینگ در بهترین مرکز جوانسازی پوست مناسب است؟

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

بوتاکس و مزایای درمانی آن

بوتاکس و مزایای درمانی آن

بوتاکس و مزایای درمانی آن 🔸️از آنجا که بوتاکس کمک می کند تا عضلات آرام بگیرند، به نظر می رسد با تزریق بوتاکس انسداد اعصاب حسی باعث می شود که پیغام درد به مغز فرستاده نشود و به از بین…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

روتین نهایی مراقبت از پوست برای پوست های چرب

روتین نهایی مراقبت از پوست برای پوست های چرب مراقبت از پوست های چرب نگاهی گذرا به بهترین محصولات برای پوست های چرب بهترین پاک کننده عمیق برای پوست های چرب: پاک کننده روزانه منافذ عمیق خاکی کمیاب Kiehl’s بهترین…
Read More
تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می شود؟ تزریق ژل زیر چشم اگر فکر می‌کنید چشم‌هایتان خسته و فرسوده به نظر می‌رسند، حتی زمانی که استراحت خوبی دارید، پرکننده‌های چشم ممکن است گزینه‌ای برای شما باشند. تصمیم گیری در مورد…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست