مزوتراپی درمان آکنه

مزوتراپی صورت بهترین روش برای رفع جوش و آکنه

مزوتراپی یک روش درمانی است که در درمان آکنه (جوانان) نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش درمانی به وسیله تزریق مواد مخصوص به لایه میانی پوست صورت انجام می‌شود. در ادامه، به توضیح چگونگی درمان آکنه با مزوتراپی می‌پردازم:

مزوتراپی برای درمان آکنه به شکل زیر انجام می‌شود:

1. مشاوره: در ابتدا، پزشک یا متخصص پوست به شما مشاوره می‌دهد و وضعیت پوست شما را ارزیابی می‌کند. او به دقت نوع و شدت آکنه شما را تعیین می‌کند.

2. تهیه محلول: بر اساس نیاز شما و نوع آکنه، پزشک محلول‌های مخصوصی تهیه می‌کند که شامل موادی مانند اسید هیالورونیک یا مواد آمینواسیدی می‌شوند. این محلول‌ها به منظور بهبود سلامت پوست و کاهش التهاب‌ها و آکنه‌ها استفاده می‌شوند.

3. تزریق محلول: پزشک محلول را به وسیله تزریق‌های کوچک به لایه میانی پوست شما تزریق می‌کند. این تزریق‌ها به عنوان مزوتراپی شناخته می‌شوند و موجب تقویت و ترمیم پوست می‌شوند.

4. تعداد جلسات: تعداد جلسات مزوتراپی برای درمان آکنه ممکن است متغیر باشد و بستگی به شدت آکنه و واکنش شما به درمان دارد. عموماً تعدادی از جلسات در فواصل زمانی معین توصیه می‌شود.

5. مراقبت‌های پس از عمل: پس از هر جلسه مزوتراپی، پزشک ممکن است توصیه‌هایی برای مراقبت از پوست شما در خانه بدهد. این شامل استفاده از محصولات مراقبتی و انجام مراقبت‌های پوستی مخصوص آکنه می‌شود.

مهم است که همواره با پزشک یا متخصص پوست خود مشورت کنید و توصیه‌های او را رعایت کنید. همچنین، درمان آکنه با مزوتراپی ممکن است نیاز به تعداد جلسات تکراری داشته باشد تا نتایج بهتر و ماندگارتری به دست آید.

 

مزوتراپی درمان آکنه

برای اطلاع از بیشتر خدمات زیبایی پوست ومو میتوانید به صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور مراجعه کنید.

کاربرد مزوتراپی صورت

کاربرد های مزوتراپی به شرح ذیل می باشند:

درمان سلولیت

دارو هایی که در این روش درمانی استفاده می شوند، غشای سلولی چربی و ساختار هایی که چربی را کنار یکدیگر نگه می دارند، تجزیه می کند. از این رو طی چند هفته تا چند ماه، مزوتراپی می تواند لایه های چربی را از بین ببرد. با توجه به این که سلولیت توسط نوار های بافت همبند ایجاد شده و چربی را درون خود نگه می دارد، مزوتراپی می تواند درمان مناسبی برای کاهش سلولیت باشد.

در نتیجه به طور کلی هر قسمت از بدن که دارای رسوبات چربی سخت باشد، با استفاده از این روش قابل درمان است. پزشک متخصص با استفاده از مزوتراپی یا ترکیب آن با سایر روش های درمانی می تواند چربی های جمع شده در نواحی مختلف بدن را از بین ببرد.

 

 

مزوتراپی درمان آکنهدرمان لک

ترکیبات موجود در مزوتراپی می توانند لکه های پوستی را مورد هدف قرار دهند. این مواد با کنترل میزان تولید رنگدانه ها، می توانند در پوست به کاهش رنگدانه های موجود در پوست کمک کنند.
لکه های خورشیدی و ملاسما (نوعی اختلال پوستی) برخی از لک های صورت هستند که با کمک مزوتراپی صورت درمان درمان خواهند شد. همچنین از این روش درمانی می توان برای از بین بردن علائم آکنه و جای زخم استفاده نمود.

جوانسازی

مزوتراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که در آن مواد تحریک کننده کلاژن وارد پوست شده و تعامل بین سلول ها را آسان می کند. از جمله نتایجی که با استفاده از مزوتراپی صورت رخ می دهد عبارتند از:

  1. رفع چین و چروک ها
  2. افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  3. جوانسازی بافت پوست

 

مزوتراپی درمان آکنه

افراد واجد شرایط برای انجام مزوتراپی

شاید افرادی زیادی با شنیدن جوانسازی پوست صورت و تأثیرات فوق العاده این درمان، راغب به انجام آن باشند. اما در نظر داشته باشید که هر درمانی برای تمامی افراد مناسب نیست.
در مزوتراپی صورت نیز باید وضعیت بیمار و شرایط پوست صورت او بررسی شود.
در این بررسی ها مشخص می گردد که آیا وی برای انجام این درمان، مناسب است یا نه.
این درمان برای آن دسته از افرادی مناسب است که در پوست خود دارای عارضه هایی نظیر خشکی و چین و چروک هستند.
همچنین رنگ پوست اطراف چشم آن ها تیره تر است.
افرادی که بر روی پوست خود لک های تیره دارند نیز مستعد انجام این درمان هستند.

,
نوشتهٔ پیشین
بوتاکس کف دست چه کاربردی دارد؟
نوشتهٔ بعدی
لیزر موهای زائد چه معایبی دارد؟

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

مزایای پرکننده مو در جوانسازی پوست در اصفهان

مزایای پرکننده مو در جوانسازی پوست در اصفهان مزایای پرکننده مو اصفهان مزایای پرکننده موفیلرهای مو فواید زیادی دارند، از جمله موارد زیر: پرکننده مو بی خطر است و نتیجه ای که روی مو دارد واقع بینانه و درمانی است.…
Read More
درمان کلویید

درمان کلویید(گوشت اضافه)

کلوئیدها یا کریستالوئیدها برای جایگزینی مایعات در افراد بحرانی درمان کلویید مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه افراد بدحال ممکن است مقادیر زیادی خون از دست بدهند (به دلیل ضربه یا سوختگی)، یا شرایط یا عفونت های جدی داشته باشند (مانند…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست