جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-دکتر-حدف-موهای-زائد-بدن-در-اصفهان

مزوتراپی مو

مزایای مزوتراپی برای کاهش ریزش مو

مزایای مزوتراپی مو

ریزش مو یا ریزش مو می تواند یک بیماری جدی باشد زمانی که با یک دسته مو مواجه می شوید در حالی که انگشتان خود را در آن می گذرانید، یا بدون کشیدن پوست سر خود. همچنین نگرانی شماره یک در میان مردان و زنان در سنگاپور است که با 42 درصد در میان افراد 40 ساله، پیشی گرفته است.

متأسفانه، اگر نیازهای پوست سر یا موی شما برآورده نشود، هیچ مقداری از درمان‌ها یا شامپوهای ریزش مو نمی‌تواند به نواحی نازک شده روی پوست سر شما آرامش دهد. به عبارت دیگر، مهم است که دلایل ریزش مو را درک کنید و سپس به دنبال درمان حرفه ای برای جلوگیری از ریزش مو باشید تا نتایج قابل مشاهده را ببینید.

در این مقاله، انواع رایج ریزش مو و اینکه مزوتراپی چگونه به عنوان یک درمان ریزش مو برای کمک به مردان و زنان کارآمد است را بررسی خواهیم کرد.

انواع ریزش مو

انواع مختلفی از ریزش مو وجود دارد که همه آنها ممکن است برای کسانی از ما که به دنبال یافتن راه حل هستند گیج کننده باشد. به عبارت ساده، اگر نقاط طاس تازه یا نواحی نازک شده روی پوست سر پیدا کردید که قبلا خالی نبودند، ریزش مو را تجربه می کنید. دلایل این امر کاملاً عمومی است و ممکن است شامل استرس شدید، عدم تعادل هورمونی، بارداری یا ژنتیک باشد.

👩‍⚕️ دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

برخی از انواع رایج ریزش مو عبارتند از:

آلوپسی آندروژنتیک

آلوپسی آندروژنیک که به نام طاسی با الگوی مردانه یا زنانه نیز شناخته می‌شود، همانطور که در نام آن وجود دارد، توسط عوامل ژنتیکی ایجاد می‌شود. اصطلاح «آندروژنتیک» به افزایش تولید هورمون‌های آندروژن اشاره دارد که ممکن است باعث ضعیف شدن فولیکول‌های مو و نازک شدن نواحی اطراف شقیقه‌ها و تاج سر شود و باعث عقب‌رفتن خط مو شود.

آلوپسی اینولوشنال

یکی از نشانه های پیری ریزش مو است. برای مردان و زنان بالای 50 سال، دوره بین چرخه معمولی مو از رشد تا مرحله ریزش کوتاه می شود. موهای جدید ممکن است رشد کنند اما با سرعت کمتری، در حالی که ریزش مو سریعتر و طولانی تر اتفاق می افتد، بنابراین مناطق نازک روی پوست سر شما ایجاد می شود. به این نوع ریزش مو، آلوپسی اینولوشنال می گویند.

آلوپسی کششی

یکی از علل شایع ریزش مو در بین زنان نسبت به مردان، آلوپسی کششی ناشی از موهای سفت مانند قیطان، دم اسبی یا نان است. با کشیدن مو، به مرور زمان باعث ضعیف شدن فولیکول های مو و شکستگی مو می شود.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش جدید نیست. برعکس، این یک درمان از نظر پزشکی اثبات شده است و مزوتراپی برای رساندن مواد قوی به مزودرم به سوزن بستگی دارد، مواد مغذی فعال را مستقیماً به فولیکول مو می‌رساند و باعث جوان‌سازی پوست سر و رشد مجدد مو می‌شود. همچنین به عنوان “میکرو نیدلینگ” نیز شناخته می شود.

آناتومی پوست

این اصطلاح از کلمه مزودرم گرفته شده است که به لایه میانی پوست یا لایه درم اشاره دارد. با هدف قرار دادن مستقیم فولیکول‌های مو در پوست، کاربرد ترانس‌درمال مزوتراپی یک مسیر تجویز واضح برای رفع ریشه مشکل مو فراهم کرده است.

جوانسازی پوست در اصفهان را ببینید.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

مزایای مزوتراپی برای ریزش مو

در مطالعه ای که با استفاده از مداخلات مختلف برای درمان آلوپسی آندروژنتیک در زنان انجام شد، تا 54 درصد مزوتراپی و مداخله ماینوکسیدیل را در کاهش ریزش مو موثر دانستند.

ماینوکسیدیل، دارویی که برای تحریک رشد مو تجویز می‌شود، تنها یکی از انواع موادی است که می‌توان با مزوتراپی به فولیکول‌های مو رساند. سایر مواد عبارتند از ویتامین ها، سرم ها یا عصاره های گیاهی.

مزایای عمده مزوتراپی برای کاهش ریزش مو و ریزش مو عبارتند از:

مسیر تحویل مستقیم به لایه درم

مزوتراپی یا میکرونیدلینگ یک سیستم تحویل بهبود یافته است که به شما امکان می دهد یک مسیر مستقیم و فیزیکی در عمق لایه درم پوست شما ایجاد کند. با دقت بیشتر و هدفمند، اکنون می توان مواد فعال را به طور موثر به درم رساند و نتایج بهتری به دست آورد.

فولیکول های مو را تحریک می کند

فولیکول های مو بخشی از پوست شما هستند و هر تار مو به آن متصل است. در هر فولیکول یک غده چربی وجود دارد که با ترشح روغن‌های طبیعی تولید شده در بدن، پوست سر را مرطوب نگه می‌دارد و به خوبی تغذیه می‌کند.

مزوتراپی به تحریک این فولیکول‌های مو با سوزن‌های ریز کمک می‌کند و باعث تحریک فاکتورهای رشد از کراتینوسیت‌ها می‌شود که در تقویت رشد و رشد مجدد مو بسیار مهم هستند.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

ایمن، بدون درد و قابل اعتماد

در مقایسه با درمان تهاجمی و جراحی برای طاسی و نازک شدن مو، مزوتراپی یک راه حل پیشرفته است که تجربه ای ایمن و بدون درد را تضمین می کند.

این کار از طریق سوراخ کنترل شده در پوست انجام می شود. همچنین می تواند درمانی باشد و هیچ آسیبی به بافت اطراف وارد نمی کند.

تقویت ایمنی پوست سر

مزوتراپی علاوه بر تقویت رشد مجدد مو و جوانسازی فولیکول های مو، می تواند جوانسازی کلی پوست سر شما را نیز فراهم کند. پوست سر اساساً لایه‌های پوستی با کراتینوسیت‌ها و فاکتورهای رشد بیشتر است که به رشد موهای پرپشت‌تر و ضخیم‌تر روی سر شما در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن کمک می‌کند.

سوراخ کردن سوزن‌های کوچک و ریز روی پوست سر باعث رگ‌زایی – ایجاد رگ‌های خونی جدید از رگ‌های موجود – و واسکولوژنز – ایجاد رگ‌های خونی کاملاً جدید می‌شود.

کاهش التهاب پوست سر

برخی از انواع التهاب پوست سر عبارتند از خارش پوست سر، یک بیماری خارش پوست سر. این وضعیت می تواند ناشی از شوره سر، پسوریازیس یا فولیکولیت باشد، ایجاد خارش پوست سر که در آن فولیکول های مو به شدت آسیب دیده و ملتهب می شوند.

مزوتراپی به طور موثری خطر التهاب پوست سر را از طریق تقویت درمانی پوست سر کاهش می دهد و محیطی سالم برای رشد مو حفظ می کند.

💉 بهترین دکتر پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ در اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
جوانسازی و سفت شدن پوست با مزونیدلینگ
نوشتهٔ بعدی
لیزر موهای زائد

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 31
  • 21
  • 67
  • 35
  • 503
  • 3,887
  • 45,869
  • 70,096
  • 38,715

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

میکرونیدلینگ

نحوه انجام میکرونیدلینگ چگونه است؟ روش میکرونیدلینگ پس از اعمال بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر (به مدت 30-20 دقیقه)، سرعت حرکت سوزن ها و عمق نفوذ آنها توسط پزشک روی درماپن تنظیم می شود. استفاده از مزوتراپی موضعی…
Read More
معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

مزایای پرکننده مو در جوانسازی پوست در اصفهان

مزایای پرکننده مو در جوانسازی پوست در اصفهان مزایای پرکننده مو اصفهان مزایای پرکننده موفیلرهای مو فواید زیادی دارند، از جمله موارد زیر: پرکننده مو بی خطر است و نتیجه ای که روی مو دارد واقع بینانه و درمانی است.…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

مزوتراپی چیست و آیا می تواند پوست من را بهبود بخشد؟

مزوتراپی چیست و آیا می تواند پوست من را بهبود بخشد؟ مزوتراپی صورت در اصفهان مزوتراپی یک روش جوانسازی فرانسوی است که از تزریق میکرو ویتامین ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی برای جوانسازی و سفت…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست