معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

نکاتی برای داشتن پوستی سالم و شاداب

نکاتی برای داشتن پوستی سالم و شاداب

مراقبت از پوست اصفهان

مراقبت خوب از پوست – از جمله محافظت در برابر آفتاب و پاکسازی ملایم – می تواند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارد.

آیا برای مراقبت های شدید پوست وقت ندارید؟ شما هنوز هم می توانید با رعایت اصول اولیه خود را ناامید کنید. مراقبت از پوست خوب و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند به تاخیر در پیری طبیعی و جلوگیری از مشکلات مختلف پوست کمک کند. با این پنج نکته بی معنی شروع کنید.

1. از خود در برابر نور خورشید محافظت کنید

یکی از مهم ترین راه های مراقبت از پوست، محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. یک عمر قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث ایجاد چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن و سایر مشکلات پوستی و همچنین افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست شود.

بهترین پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

بهترین پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

برای کامل ترین محافظت در برابر آفتاب:

از ضد آفتاب استفاده کنید. از یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF حداقل 15 استفاده کنید. کرم ضد آفتاب را سخاوتمندانه بمالید و هر دو ساعت یکبار تجدید کنید – یا بیشتر اگر در حال شنا یا تعریق هستید.
به دنبال سایه باشید از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر، زمانی که پرتوهای خورشید قوی ترین هستند، از قرار گرفتن در معرض خورشید خودداری کنید.
لباس محافظ بپوشید. پوست خود را با پیراهن های آستین بلند، شلوارهای بلند و کلاه های لبه پهن بپوشانید. همچنین افزودنی‌های لباس‌شویی را در نظر بگیرید، که به لباس‌ها یک لایه محافظتی اضافی در برابر اشعه ماوراء بنفش برای تعداد معینی شستشو می‌دهند، یا لباس‌های مخصوص محافظ در برابر آفتاب – که به طور خاص برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش طراحی شده‌اند. مراقبت از پوست اصفهان

2. سیگار نکشید

سیگار کشیدن پوست شما را پیرتر نشان می دهد و باعث ایجاد چین و چروک می شود. سیگار کشیدن رگ‌های خونی ریز در خارجی‌ترین لایه‌های پوست را باریک می‌کند که جریان خون را کاهش می‌دهد و پوست را رنگ‌تر می‌کند. این امر همچنین باعث کاهش اکسیژن و مواد مغذی پوست می شود که برای سلامت پوست مهم هستند.

سیگار همچنین به کلاژن و الاستین آسیب می رساند – فیبرهایی که به پوست شما استحکام و خاصیت ارتجاعی می دهند. علاوه بر این، حالات تکراری صورت که هنگام سیگار کشیدن انجام می دهید – مانند به هم زدن لب ها در هنگام استنشاق و چروک کردن چشم ها برای جلوگیری از دود – می تواند به ایجاد چین و چروک کمک کند.

بهترین پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

بهترین پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

 

علاوه بر این، سیگار کشیدن خطر ابتلا به سرطان پوست سلول سنگفرشی را افزایش می دهد. اگر سیگار می کشید، بهترین راه برای محافظت از پوستتان ترک سیگار است. از پزشک خود بخواهید نکات یا درمان هایی را برای کمک به ترک سیگار به شما ارائه دهد.

💥 برای حفظ سلامتی و زیبائی خودتون و همچنین برای سفت شدن پوستتون، عضلات خودتون رو تقویت کنید…

🔻 سعی کنید بدون آرایش ورزش کنید تا به پوستتون آسیبی وارد نشه، همینطور ورزش باعث رفع شلی و افتادگی پوستتون میشه و از پیری زودرس و چین و چروک روی پوست پیشگیری میکنه. پس سعی کنید به ورزش بیشتر اهمیت بدید.

لطفا مطلب چگونه پوست شادابی داشته باشیم ؟ را به اشتراک بگذارید.

سوالات خود را در قسمت دیدگاه ارسال کنید.  ⁦👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ جوانسازی پوست اصفهان
جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مراقبت های بعد از تزریق PRP
نوشتهٔ بعدی
میکرونیدلینگ: درمان القای کلاژن

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | جواسازی پوست در اصفهان

پرکننده های لب به طور دائم در کلینیک دکتر نیلوفر خواجه پور

پرکننده های لب به طور دائم در کلینیک دکتر نیلوفر خواجه پور پرکننده های لب دکتر نیلوفر خواجه پور آیا پرکننده های لب به طور دائم لب های شما را کش می دهند؟ پرکننده‌های لب – که در میان دیگران…
Read More
لیزر موهای زائد در چند جلسه

به چه دلیلی لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام میشود؟

به چه دلیلی لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام میشود؟ لیزر موهای زائد اصفهان 🔸️میدونید چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام میشه؟ علت این موضوع چرخه رشد مو در انسان هستش… 📍به عبارت دیگر؛ هر تار مو،…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست