مراقبتهای بعد از لیزر

مراقبتهای بعد از لیزر

همه چیز درباره چرخه رشد مو

مراقبتهای بعد از لیزر

برای درک اینکه چرا در وهله اول به چندین جلسه درمانی نیاز دارید، درک چرخه رشد مو بسیار مهم است. هنگامی که ما جلسات لیزر موهای زائد را به بیماران پیشنهاد می کنیم، درمان های آنها را به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که با چرخه رشد موهایشان هماهنگ باشد و اطمینان حاصل شود که همه موها قابل درمان هستند.

مراحل مختلف رشد

هر مویی که دارید مراحل زیر را به صورت چرخه ای طی می کند:

آناژن

در طول این مرحله، موها در بالای سطح پوست شما فعال و قابل مشاهده هستند.

کاتاژن

در مرحله بعدی، موها از رشد فعال به حالت استراحت در حالت خفته تبدیل می شوند.

تلوژن

مو در این زمان خفته است. در پوست شما باقی می ماند، اما بالای پایه قرار می گیرد. در زیر آن، فولیکول شروع به تولید یک موی جدید می کند.

اگزوژن

در این مرحله، موها به خودی خود می ریزند. هنگامی که از بین رفت، نوع جدیدی که در مرحله تلوژن در زیر آن شروع به رشد کرد، می تواند به سطح بیاید.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

چگونه چرخه های رشد مو بر تعداد و زمان جلسات شما تأثیر می گذارد
ما جلسات شما را با مراحل رشد مو هماهنگ می کنیم

در هر لحظه، شما در هر مرحله از چرخه به طور همزمان روی بدنتان مو دارید. در حالی که برخی از موها در حال ریزش هستند، برخی دیگر به شدت در اوج خود هستند. این تضمین می کند که همیشه مقداری موهای قابل مشاهده داشته باشید. متأسفانه، برای کسانی از ما که ترجیح می‌دهیم در مناطق خاصی بدون مو باشیم، وجود دائمی مو آن چیزی نیست که می‌خواهیم.

جلسات لیزر موهای زائد در از بین بردن موهایی که در فاز آناژن هستند موثر است. بعد از اولین جلسه شما، چند هفته صبر می کنیم تا جلسه دیگری را اجرا کنیم. در این مدت، گروه جدیدی از موها وارد فاز آناژن می شوند و در آنجا می توان آنها را درمان کرد. ما روند انجام یک جلسه را تکرار می کنیم و منتظر می مانیم تا از نتایج راضی شوید.

ما زمان مناسبی را بین جلسات می گذاریم؟

هر جلسه می تواند بین 10 تا 30 درصد موهای شما را از بین ببرد. با هر جلسه، شاهد پیشرفت تدریجی خواهید بود. برای هدف قرار دادن حداکثر تعداد موها در هر جلسه، بهتر است بین 4 تا 6 هفته فاصله بین آنها قرار دهید. این بدان معناست که در اکثر موارد، در کمتر از یک سال می توانید در ناحیه انتخابی خود بدون مو باشید.

جلسات پیگیری

پس از اتمام جلسات اولیه، اکثر افراد تنها یک یا دو بار در سال باید برای درمان های لمسی مراجعه کنند. برای برخی افراد، حتی کمتر به لمس کردن نیاز است.

مزایا

در زمان صرفه جویی می کند.

برای بسیاری از نواحی بدن، این درمان را می توان در کمتر از نیم ساعت کامل کرد. برای نواحی بزرگ مانند پاها، احتمالاً نیازی به صرف بیش از دو ساعت در مداسپا ندارید. هنگامی که اصلاح می کنید، ممکن است 15 دقیقه اضافی را زیر دوش بگذرانید. برای حفظ پوست بدون مو، می توانید در 25 سال آینده بیش از 3900 بار اصلاح کنید! اگر هر بار 15 دقیقه از شما وقت می گیرد، این 58500 دقیقه است که هدر می دهید!

مدت زمانی که برای استفاده از کرم‌های موبر مو صرف می‌کنید، تقریباً به اندازه اصلاح است و این فرآیند باید با همان دفعات تکرار شود. اپیلاسیون به دفعات کمتر انجام می شود، اما نتایج دائمی نیستند، و باید زمان را برای رفتن به قرار ملاقات خود در نظر بگیرید. وقتی در نظر بگیرید که برای حفظ پوست صاف با لیزر تنها به حدود 6 جلسه اولیه و یک یا دو تاچ آپ در سال نیاز دارید، می توانید ببینید که این روش چقدر در زمان صرفه جویی می کن

باعث صرفه جویی در پول می شود

برای حفظ یک عمر اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر، باید محصولات زیادی خریداری کنید. عدم نیاز به خرید تیغ، کرم موبر، افترشیو، کرم های موبر و اپیلاسیون، هزینه لیزر درمانی را جبران می کند. به عنوان مثال، یک عمر اصلاح می تواند تا 10000 دلار هزینه داشته باشد. برای دستیابی به نتایج ماندگارتر، می توانید این پول را با استفاده از لیزر درمانی کاهش دهید.

تحریک را کاهش می دهد

اصلاح، اپیلاسیون و کرم های موبر همگی باعث تحریک پوست می شوند. آنها می توانند منجر به بریدگی، سوختگی، قرمزی، موهای رشد کرده و سوختگی تیغ شوند. این اثرات منفی با این واقعیت افزایش می یابد که روش هایی که باعث ایجاد آنها می شوند باید به طور مکرر تکرار شوند تا پوست صاف حفظ شود. انجام لیزر درمانی پوست شما را از استفاده مداوم از تیغ، موم داغ و/یا مواد شیمیایی حل کننده مو رها می کند.

پوستی صاف را همیشه در اختیار شما قرار می دهد

چند بار شروع به پوشیدن یک جفت شورت یا مایو کرده اید، اما متوجه شده اید که اصلاح را فراموش کرده اید؟ هنگامی که با لیزر از شر موهای زائد خلاص می شوید، هرگز لازم نیست اصلاح را به خاطر بسپارید. می توانید به ساحل بروید، آستین کوتاه بپوشید و در غیر این صورت بدون فکر کردن به موهایتان روز خود را بگذرانید.

تعداد جلساتی را که برای شما مناسب است پیدا کنید

اگر می خواهید بفهمید که برای به دست آوردن نتایج حذف موهای زائد به چند لیزر درمانی نیاز دارید، می توانیم یک مشاوره با شما تعیین کنیم. ما می توانیم نوع پوست و وضعیت فعلی موهای شما را ارزیابی کنیم. پس از صحبت با شما در مورد مناطقی که می خواهید درمان شوند، می توانیم تعداد صحیح درمان را به شما توصیه کنیم.

دستیابی به نتایج ماندگار از بین بردن موهای زائد

بنابراین، چند جلسه لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه لازم است؟ پاسخ به نیازهای فردی شما بستگی دارد، اما بیشتر افراد می توانند درمان اولیه خود را در عرض 4-6 درمان به پایان برسانند.

پس از اتمام جلسات، از مزایای بی شمار زندگی بدون موهای ناخواسته بهره مند خواهید شد. پوست شما سالم تر خواهد بود، زیرا تحریک دائمی ناشی از اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر را تجربه نمی کنید. شما قادر خواهید بود لباسی را که می خواهید بپوشید بدون اینکه همیشه نگران زمان اصلاح باشید. مزایا شامل بودجه شما نیز می شود، زیرا نیازی به صرف هزینه برای محصولات رفع موهای زائد ندارید.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیزر موهای زائد بدن
نوشتهٔ بعدی
پلاسما جت

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-اصفهان

مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟ درمان با مزوتراپی مزوتراپی کلمه ای است که از دو کلمه لاتین “meso” و “therapy” گرفته شده است. مزوتراپی که در لغت به معنای «درمان متوسط» است، نوعی درمان زیبایی است. این روشی است که بر روی لایه…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

خطرات سفت شدن پوست با فرکانس رادیویی

خطرات سفت شدن پوست با فرکانس رادیویی سفت شدن پوست در اصفهان سفت کردن پوست با RF معمولاً زمانی که توسط یک جراح تایید شده توسط هیئت جراحی زیبایی آمریکا انجام شود، ایمن تلقی می شود. اگر این روش به…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست