لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چگونه است؟

لیفت صورت با نخ

بالابرهای نخی

تا همین اواخر، تنها راه برای رفع مشکلات ناشی از شلی پوست صورت – مانند پارگی و افتادگی گونه – جراحی لیفت صورت بود. به هر حال، در حالی که درمان‌های لایه‌برداری پوست می‌توانند به بازگرداندن درجاتی از سفتی کمک کنند، زمانی که پوست شل وجود داشته باشد، فقط یک چاقوی جراحی می‌تواند واقعاً آن را از بین ببرد.

با این حال، در حالی که رویکرد تکیه بر ترکیبات تزریقی و لایه برداری پوست تا زمانی که جراحی لیفت صورت کاملاً ضروری شود، برای بسیاری از بیماران کارآمد است، اما همه مایل یا قادر به انجام جراحی نیستند. اگر جزو این گروه هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید نوع جدیدی از روش برای پر کردن شکاف بین جوانسازی غیرتهاجمی صورت و جراحی لیفت صورت ایجاد شده است – لیفت با نخ.

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد یک “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن قسمت هایی از آن معلق می کند. این کار باعث می شود که پوست کمی به عقب برگردد و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند. نخ‌ها علاوه بر ایده‌آل بودن برای لیفت پوست، به روشی دیگر با پیری مبارزه می‌کنند: با تحریک «پاسخ شفابخش» بدن و وادار کردن بدن به هدایت موج‌های زیادی از کلاژن به مناطق تحت درمان. این به دلیل نقش حیاتی کلاژن در روند پیری مهم است.

کلاژن به حمایت از “عوامل رشد” کمک می کند که تا حد زیادی بر وضعیت پوست ما تأثیر می گذارد. کلاژن علاوه بر استفاده برای ترمیم زخم، به قوی، حجیم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست کمک می کند. با افزایش سن، بدن ما به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می کند که منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی می شود.

این کاهش حجم و قدرت عامل بزرگی در ایجاد پوست اضافی و چین و چروک است. با ضعیف‌تر شدن پوست، دیگر قادر به حمایت کافی از بافت‌های زیر آن نیست، به این معنی که جاذبه آن را به سمت پایین می‌کشد و کشیده می‌شود. تزریق کلاژن تازه به پوست صورت در زمانی که علائم شلی پوست هنوز خفیف است می تواند به کاهش شلی (با ضخیم شدن و آبرسانی پوست) و جلوگیری از بدتر شدن آن (با تقویت پوست) کمک کند.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اصلاح خط خنده و غم با ژل
نوشتهٔ بعدی
جوانسازی با ژل کربن و لیزر هانی کمب

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 3
  • 2
  • 59
  • 42
  • 654
  • 3,920
  • 45,879
  • 69,944
  • 38,622

پست های مرتبط

لیزر هالیوودی برای جوانسازی

لیزر هالیوودی برای جوانسازی و پوست و مو

لیزر موهای زائد هالیوود چیست؟ لیزر هالیوودی برای جوانسازی لایه برداری بدن لایه برداری پوست درمان پوست در مورد شکل دادن به خط بیکینی، سبک های زیادی وجود دارد و در مورد لیزر موهای زائد، دانستن اینکه چه چیزی را…
Read More
پلاسما جت

پلاسما جت انقلابی در جوانسازی پوست⁣

پلاسما جت انقلابی در جوانسازی پوست⁣ ⁣ 🙋‍♀️ به دنبال یک روش درمانی بی‌نظیر و انقلابی برای جوان‌سازی و سفت کردن پوست هستید⁉️⁣ ⁣ 🟣 پلاسماجت روشی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و کاربردهای…
Read More
جوانسازی با ماسک کربن

جوانسازی با ماسک کربن (یا جوانسازی هالیوودی)

🔸️جوانسازی با ماسک کربن (یا جوانسازی هالیوودی) 💥 پیلینگ کربن روشی عالی برای آکنه، منافذ باز پوست، تغییرات رنگدانه ای، غیر یکنواخت بودن رنگ پوست و چین و چروک های ظریف است. این روش نشانه های آغازین پیری پوست را…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست