لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ

آنچه باید در مورد لیفت با نخ بدانید

لیفت با نخ

بالابرهای نخی

تا همین اواخر، تنها راه برای رفع مشکلات ناشی از شلی پوست صورت – مانند پارگی و افتادگی گونه – جراحی لیفت صورت بود. به هر حال، در حالی که درمان‌های لایه‌برداری پوست می‌توانند به بازگرداندن درجاتی از سفتی کمک کنند، زمانی که پوست شل وجود داشته باشد، فقط یک چاقوی جراحی می‌تواند واقعاً آن را از بین ببرد.

با این حال، در حالی که رویکرد تکیه بر ترکیبات تزریقی و لایه برداری پوست تا زمانی که جراحی لیفت صورت کاملاً ضروری شود، برای بسیاری از بیماران کارآمد است، اما همه مایل یا قادر به انجام جراحی نیستند. اگر جزو این گروه هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید نوع جدیدی از روش برای پر کردن شکاف بین جوانسازی غیرتهاجمی صورت و جراحی لیفت صورت ایجاد شده است – لیفت با نخ.

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد یک “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن قسمت هایی از آن معلق می کند. این کار باعث می شود که پوست کمی به عقب برگردد و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند.

نخ‌ها علاوه بر ایده‌آل بودن برای لیفت پوست، به روشی دیگر با پیری مبارزه می‌کنند:

با تحریک «پاسخ شفابخش» بدن و وادار کردن بدن به هدایت موج‌های زیادی از کلاژن به مناطق تحت درمان. این به دلیل نقش حیاتی کلاژن در روند پیری مهم است.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

کلاژن به حمایت از “عوامل رشد” کمک می کند که تا حد زیادی بر وضعیت پوست ما تأثیر می گذارد. کلاژن علاوه بر استفاده برای ترمیم زخم، به قوی، حجیم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست کمک می کند. با افزایش سن، بدن ما به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می کند که منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی می شود. این کاهش حجم و قدرت عامل بزرگی در ایجاد پوست اضافی و چین و چروک است.

با ضعیف‌تر شدن پوست، دیگر قادر به حمایت کافی از بافت‌های زیر آن نیست، به این معنی که جاذبه آن را به سمت پایین می‌کشد و کشیده می‌شود. تزریق کلاژن تازه به پوست صورت در زمانی که علائم شلی پوست هنوز خفیف است می تواند به کاهش شلی (با ضخیم شدن و آبرسانی پوست) و جلوگیری از بدتر شدن آن (با تقویت پوست) کمک کند.

به عبارت دیگر، این فرآیند باعث جوانسازی مداوم و پیشرونده بافت های صورت می شود. بیمارانی که لیفت با نخ را به منظور تحریک کلاژن انجام می دهند، متوجه بهبود تدریجی رنگ و استحکام پوست خود خواهند شد. در حالی که نخ های آنها در جای خود قرار دارند، پاسخ درمانی بدن به طور مداوم فعال می شود زیرا بدن می خواهد نواحی بخیه شده را “درمان” کند و بخیه ها را خارج کند.

بدن از نظر بیولوژیکی برنامه ریزی شده است تا هنگامی که هر جسم خارجی موجود در درم را حس می کند، به این شکل واکنش نشان دهد. خوشبختانه، به دلیل اینکه نخ های قرار داده شده در زیر پوست در حین لیفت با نخ بسیار کوچک هستند، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. اکثر مردم پس از بهبودی پوست اطراف خود به هیچ وجه نمی توانند بخیه های خود را احساس کنند.

لیفت با نخ

لیفت با نخ

مزایای لیفت با نخ به جای لیفت صورت چیست؟

برای بسیاری از بیماران، بزرگترین مزیت لیفت با نخ به جای لیفت صورت، کاهش بسیار زمان بهبودی مرتبط با لیفت با نخ است. هنگامی که بیمار جراحی لیفت صورت انجام می دهد، باید به شدت آرام بخش شود. به این ترتیب، بیمار باید ترتیبی دهد که کسی او را از بیمارستان به خانه براند. اکثر بیماران لیفت صورت حداقل تا سه روز پس از جراحی نیاز به کمک شبانه روزی از یک مراقب دارند. علاوه بر این، اگر بیمار هنوز بچه در خانه دارد، ممکن است به کمک مراقبت از کودک نیز نیاز باشد. بیماران لیفت صورت معمولاً برای بهبودی نیاز به یک تا دو هفته مرخصی از کار دارند.

از طرف دیگر، بازیابی از لیفت با نخ نسبتاً آسان است. لیفت با نخ را می توان تحت بیهوشی موضعی به جای بیهوشی عمومی انجام داد، به این معنی که بیماران لیفت با نخ می توانند خود را به خانه برسانند و بلافاصله پس از انجام عمل از خود مراقبت کنند. در حالی که برخی از بیماران پس از کشیدن نخ کمی درد، قرمزی و تورم را تجربه می‌کنند و بنابراین مایلند بقیه روز را مرخصی بگیرند، اکثر آنها می‌توانند فوراً به سر کار بازگردند. پس از لیفت با نخ به ندرت به داروهای ضد درد قوی نیاز است و این امر باعث می شود که بیماران راحت تر به روال عادی خود بازگردند. بنابراین این روش برای افرادی که در خانه بچه دارند یا کسانی که مشاغل پرمشغله و سختی دارند ایده آل است.

در حالی که بازیابی لیفت با نخ بسیار فشرده نیست، بیماران همچنان باید در حین بهبودی اقدامات احتیاطی جزئی را انجام دهند. مهم است که مطمئن شوید که صورت خود را در حین تمیز کردن یا استفاده از مرطوب کننده حداقل تا یک هفته پس از گذاشتن نخ ها به شدت مالش ندهید. همچنین باید سعی کنید سر خود را کمی بالا نگه دارید تا هنگام خواب مستقیماً روی صورت خود غلت نزنید.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پاک کردن تاتو قدیمی
نوشتهٔ بعدی
پلاسما جت پلک

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 4
  • 3
  • 59
  • 42
  • 655
  • 3,921
  • 45,880
  • 69,945
  • 38,623

پست های مرتبط

انواع ریزش مو و روش‌های مقابله با آن

انواع ریزش مو و روش‌های مقابله با آن

انواع ریزش مو و روش‌های مقابله با آن مقدمه: ریزش مو یکی از مشکلات شایع در جامعه است. عوامل مختلفی می‌توانند منجر به ریزش مو شوند از جمله عوامل ژنتیکی، تنش روحی، نابرابری تغذیه و استفاده از محصولات شیمیایی ضار.…
Read More
فیلرها و فواید آن که باید بدانید!

فیلرها و فواید آن که باید بدانید!

🔸️فیلرها حجم از دست رفته صورت را برمی‌گردانند ،بافت پوست را اصلاح می کنند و همچنین نقش بسزایی در لیفت و جوانسازی صورت دارند .علاوه بر ان اجزا صورت را شکل می دهد. 🔸️تزریق فیلر به پزشکان این امکان را…
Read More
مزونیدلینگ

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال چیست؟ آر اف فرکشنال   فناوری فرکانس رادیویی (RF) چیست؟ RF اساساً انرژی الکتریکی است. در پزشکی زیبایی از فناوری RF برای گرم کردن ملایم و ایمن پوست استفاده می شود. گرم کردن درم تا حدود 60…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست