دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتو متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند.

در طی لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود که به کیسه های لوله ای شکل در پوست (فولیکول های مو) که مو تولید می کنند آسیب می رساند. این آسیب رشد مو در آینده را مهار یا به تاخیر می اندازد.

اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثر رشد مو را برای دوره های طولانی به تاخیر می اندازد، اما معمولا منجر به حذف دائمی موهای زائد نمی شود. چندین درمان لیزر موهای زائد برای حذف اولیه موهای زائد مورد نیاز است و همچنین ممکن است به درمان های نگهداری نیز نیاز باشد. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بسیار موثر است، اما می توان آن را با موفقیت برای انواع پوست استفاده کرد.

چرا این کار انجام شده است؟

لیزر موهای زائد برای کاهش موهای زائد استفاده می شود. مکان های رایج درمان شامل پاها، زیر بغل، لب بالایی، چانه و خط بیکینی است. با این حال، درمان موهای ناخواسته تقریباً در هر ناحیه ای به جز پلک یا ناحیه اطراف آن امکان پذیر است. پوست دارای خالکوبی نیز نباید درمان شود.

رنگ مو و نوع پوست در موفقیت لیزر موهای زائد تاثیر دارد. اصل اساسی این است که رنگدانه مو، نه رنگدانه پوست، باید نور را جذب کند. لیزر باید تنها به فولیکول مو آسیب برساند و در عین حال از آسیب به پوست جلوگیری کند. بنابراین، تضاد بین رنگ مو و پوست – موهای تیره و پوست روشن – بهترین نتایج را به همراه دارد.

 

خطر آسیب به پوست زمانی بیشتر می شود که تضاد کمی بین رنگ مو و پوست وجود داشته باشد، اما پیشرفت در فناوری لیزر، لیزر موهای زائد را به گزینه ای برای افرادی که پوست تیره تری دارند تبدیل کرده است. لیزر موهای زائد برای رنگ‌هایی که نور را به خوبی جذب نمی‌کنند موثر است: خاکستری، قرمز، بلوند و سفید. با این حال، گزینه های لیزر درمانی برای موهای رنگ روشن همچنان در حال توسعه هستند. لیزر موهای زائد در اصفهان

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور بهترین گزینه برای  ⁣جوانسازی پوست در اصفهان است.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان اینجاست.

خطرات عوارض جانبی با نوع پوست، رنگ مو، برنامه درمانی و رعایت مراقبت های قبل و بعد از درمان متفاوت است. شایع ترین عوارض لیزر موهای زائد عبارتند از:

تحریک پوست. ناراحتی موقت، قرمزی و تورم پس از لیزر موهای زائد ممکن است. هر گونه علائم و نشانه ها معمولا در عرض چند ساعت ناپدید می شوند.
تغییر رنگدانه لیزر موهای زائد ممکن است پوست آسیب دیده را تیره یا روشن کند. این تغییرات ممکن است موقت یا دائمی باشند. روشن شدن پوست در درجه اول افرادی را که قبل یا بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب نمی کنند و کسانی که پوست تیره تری دارند، تحت تاثیر قرار می دهد.
به ندرت، لیزر موهای زائد می تواند باعث ایجاد تاول، پوسته پوسته شدن، زخم یا سایر تغییرات در بافت پوست شود. سایر عوارض جانبی نادر عبارتند از سفید شدن موهای درمان شده یا رشد بیش از حد مو در اطراف مناطق تحت درمان، به ویژه در پوست های تیره تر.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

لیزر موهای زائد برای پلک ها، ابروها یا نواحی اطراف به دلیل احتمال آسیب شدید چشم توصیه نمی شود.

اگر به لیزر موهای زائد علاقه دارید، پزشکی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه تخصصی مانند پوست یا جراحی زیبایی باشد و تجربه لیزر موهای زائد بر روی نوع پوست شما را داشته باشد. اگر یک دستیار پزشک یا پرستار دارای مجوز این روش را انجام دهد، مطمئن شوید که یک پزشک تحت نظر است و در طول درمان در محل در دسترس است. در مورد اسپاها، سالن ها یا سایر امکاناتی که به پرسنل غیرپزشکی اجازه انجام لیزر موهای زائد را می دهند، احتیاط کنید.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیزر هانی کمب با ژل کربن
نوشتهٔ بعدی
5 نوع روش حذف خالکوبی (و از آنها اجتناب کنید)

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 8
  • 6
  • 59
  • 42
  • 659
  • 3,925
  • 45,884
  • 69,949
  • 38,626

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-اصفهان

مزوتراپی موی سر

مزوتراپی موی سر مزوتراپی مو مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه مورد نیاز مو به پوست سر انجام می شود. این روش اجزای تغذیه کننده فولیکول های مو را…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

روال کار پرکننده های صورت و جوانسازی صورت چگونه است؟

روال کار پرکننده های صورت و جوانسازی صورت چگونه است؟ پرکننده های صورت رویه ها تا حدودی بر اساس نوع پرکننده مورد استفاده متفاوت است. اولین قدم شما یک مشاوره قبل از درمان خواهد بود. شما در مورد وضعیت خود…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست