لیزر-موهای-زائد

لیزر موهای زائد بدن

به چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارید؟

لیزر موهای زائد بدن

آیا می دانستید که اگر 3 بار در هفته اصلاح کنید، تعداد جلسات اصلاحی که انجام می دهید به 3900 جلسه طی 25 سال می رسد؟ افرادی که موهایشان سریعتر رشد می کند تمایل بیشتری به اصلاح دارند. اگر به دنبال صرف این همه زمان (و هزینه) برای اصلاح نیستید، جلسات لیزر موهای زائد یک جایگزین عالی است.

بنابراین، چند لیزر درمانی لازم است؟ چند هزار کمتر از اصلاح! تعداد دقیق به بدن شما و ناحیه ای که می خواهید درمان کنید بستگی دارد. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که می تواند به تعیین تعداد جلسات مورد نیاز شما کمک کند.

همه چیز درباره فرآیند لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد چیست؟

این درمان یک روش موثر برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه از پیشرفته ترین فناوری نور برای هدف قرار دادن فولیکول های مو در عمق پوست استفاده می کند، جایی که سایر روش های حذف مو نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند. فولیکول های مو مسئول تولید مو هستند. با تغییر آنها، این درمان می تواند پوستی صاف و بدون مو به شما بدهد.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

این درمان چگونه کار می کند؟

لیزرهای درجه پزشکی تایید شده توسط FDA که ما استفاده می کنیم یک پرتو نور بسیار متمرکز را در پالس های کوتاه منتشر می کنند. لیزرها به رنگ حساس هستند و باعث می شوند نور به رنگدانه ملانین در موهای شما جذب شود. وقتی موهای شما نور را جذب می کند، به گرما تبدیل می شود. سپس گرما باعث تغییر فولیکول مو می شود. چند روز پس از درمان، موها می ریزند و فولیکول قادر به تولید موهای دیگر نخواهد بود.

آیا این درمان بی خطر است؟

کاملا! نوری که لیزر ساطع می کند به موهای شما جذب می شود نه بافت اطراف. بنابراین، می تواند موهای شما را بدون آسیب رساندن به پوست شما از بین ببرد. درمان غیر تهاجمی است و نیازی به استراحت ندارد.

در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد، این درمان در واقع ایمن تر است. لازم نیست گهگاه ریسک کنید که خود را با تیغ برش دهید. هیچ ماده شیمیایی برای تحریک پوست شما مانند روش کرم موبر وجود ندارد. بر خلاف اپیلاسیون، لیزر درمانی شامل ناراحتی کندن هر مو از ریشه از طریق موم داغ نیست. اپیلاسیون همچنین خطر کنده شدن لایه بالایی پوست را به همراه دارد، به خصوص اگر اشتباه انجام شود.

چه نوع لیزرهایی استفاده می شود؟

انواع مختلفی از لیزر برای این درمان وجود دارد. ما از لیزر جنتل مکس پرو استفاده می کنیم زیرا ایمن ترین و موثرترین گزینه است. دارای فناوری طول موج دوگانه است که از دو لیزر مختلف برای از بین بردن موهای شما استفاده می کند. عملکرد دوگانه کارایی لیزر را افزایش می دهد و ما را قادر می سازد جلسات شما را سریعتر از سایر لیزرها تکمیل کنیم.

چه کسی کاندیدای خوب برای این درمان است؟

این درمان برای افراد با هر نوع پوست و رنگ پوست ایمن است. هم مردان و هم زنان می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. زمانی که بین رنگ مو و سایه پوستتان تضاد وجود داشته باشد بسیار موثر است. خبر خوب این است که این بدان معناست که بهترین عملکرد را روی تیره ترین و قابل مشاهده ترین موها دارد. برای افزایش اثربخشی درمان، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در زمان منتهی به هر جلسه خودداری کنید.

به چند جلسه نیاز دارید؟

این به بدن شما بستگی دارد

هر کس مقدار متفاوتی مو دارد و موهای هر کس با سرعت متفاوتی رشد می کند. برای خلاص شدن از شر تمام موهای زائد شما در یک ناحیه خاص، باید جلسات متعددی را مطابق با چرخه رشد موهای شما برنامه ریزی کنیم. ما در یک لحظه همه چیز را در مورد چرخه رشد مو توضیح خواهیم داد! تعداد جلسات لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است زیرا بدن هر فرد متفاوت است.

جایی که می خواهید با شما درمان شود

برخی از نواحی بدن به جلسات بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند. رایج ترین نواحی تحت درمان برای زنان عبارتند از:

  • پاها
  • زیر بغل
  • نواحی صورت
  • خط مایو
  • منطقه برزیل

برای اکثر این مناطق، 4-6 جلسه کافی است. به ندرت پیش می آید که بیماران به بیش از 8 جلسه برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود نیاز داشته باشند.

نتایجی که می خواهید به آن برسید?

در حالی که اکثر افرادی که جلسات لیزر موهای زائد انجام می‌دهند می‌خواهند تمام موهای زائد خود را از بین ببرند، برخی فقط می‌خواهند مقدار آن را کاهش دهند. افرادی که نیازی به برداشتن کامل موهای خود ندارند به جلسات کمتری نیاز دارند.

به عنوان مثال، برخی از مردان یک یا دو جلسه برای صورت خود درخواست می کنند. این کار به جای از بین بردن همه موها، تعداد آنها را کاهش می دهد و تراشیدن را آسان تر می کند. مزیت آنها این است که در صورت تمایل می توانند ریش خود را حفظ کنند، اما سوختگی کمتری با تیغ دارند.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیزر هالیوودی برای جوانسازی و پوست و مو
نوشتهٔ بعدی
مراقبتهای بعد از لیزر

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 79
  • 45
  • 72
  • 49
  • 934
  • 4,112
  • 46,054
  • 69,817
  • 38,535

پست های مرتبط

درمان اسکار

سابسیژن درمان جای اسکار

سابسیژن درمان جای اسکار درمان اسکار مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه اگر جای زخمی دردناک، خارش دار یا ناخوشایند دارید، یا اگر حرکت شما را محدود می کند، تعدادی از درمان ها در دسترس هستند. جای زخم ها را نمی…
Read More
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد 🔸️بعد از لیزر کردن موهای زائد، پوست شما بیشتر از قبل نسبت به نور خورشید حساس خواهد بود لذا‌ سعی‌کنید که تا حد ممکن پوست خود را در مقابل نور خورشید بپوشانید و…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست