جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

آیا به لیزر موهای زائد فکر می کنید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!

آیا به لیزر موهای زائد فکر می کنید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!

لیزر موهای زائد با دستگاه هارمونی

🔸️لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر آلما هارمونی با سه طول موج

موهای ناخواسته صورت و بدن می توانند بر احساس ما، تعاملات اجتماعی، لباس پوشیدن و کارهایی که انجام می دهیم تأثیر بگذارند.

گزینه هایی برای استتار یا از بین بردن موهای ناخواسته عبارتند از کندن، تراشیدن، سفید کردن، استفاده از کرم ها و اپیلاسیون (با استفاده از دستگاهی که چندین مو را به طور همزمان می کند).

گزینه‌های طولانی‌مدت شامل الکترولیز است که از جریان الکتریکی برای از بین بردن فولیکول‌های مو استفاده می‌کند و لیزر درمانی.

لیزر درمانی چگونه کار می کند؟

لیزرها یک طول موج نور با یک رنگ خاص ساطع می کنند. هنگامی که به پوست هدف قرار می گیرد، انرژی نور به ملانین پوست و رنگدانه مو منتقل می شود. این گرم می شود و به بافت اطراف آسیب می رساند.

اما برای از بین بردن دائمی مو و به حداقل رساندن آسیب به بافت اطراف، لیزر باید سلول های خاصی را هدف قرار دهد. اینها سلولهای بنیادی فولیکول مو هستند که در بخشی از مو به نام برآمدگی مو قرار دارند.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

👩‍⚕️ دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

آیا موها را برای همیشه از بین می برد؟

لیزر درمانی می تواند تراکم مو را به طور دائم کاهش دهد یا موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد. کاهش دائمی تراکم مو به این معنی است که برخی از موها پس از یک دوره درمان مجدداً رشد می کنند و بیماران به لیزر درمانی مداوم نیاز خواهند داشت.

حذف دائمی موهای زائد به این معنی است که هیچ یک از موهای ناحیه تحت درمان پس از یک دوره درمان مجدداً رشد نمی کند و نیازی به لیزر درمانی مداوم نیست.

اینکه موها به طور دائم برداشته شوند یا فقط تراکم آنها کاهش یابد تحت تأثیر موارد زیر است:

رنگ و ضخامت موهای تحت درمان رنگ پوست بیمار نوع و کیفیت لیزر مورد استفاده و شایستگی و آموزش فردی که لیزر را انجام می دهد. با این حال، اگر موهای خاکستری دارید که فاقد رنگدانه ملانین هستند، لیزرهای موجود در حال حاضر کار نمی کنند. به چند درمان نیاز خواهم داشت؟ تعداد درمان هایی که نیاز دارید بستگی به نوع پوست فیتزپاتریک شما دارد.

این پوست شما را بر اساس رنگ، حساسیت آن به خورشید و احتمال برنزه شدن آن طبقه بندی می کند. پوست رنگ پریده یا سفید، به راحتی می سوزد، به ندرت برنزه می شود (فیتزپاتریک نوع 1 و 2) افراد دارای موهای تیره معمولاً می توانند با 4-6 جلسه درمان هر 4-6 هفته یکبار به حذف دائمی موهای زائد دست یابند.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

 

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

افرادی که موهای روشن دارند معمولاً فقط به کاهش دائمی موها دست می یابند و پس از یک دوره اولیه درمان ممکن است به فاصله 6 تا 12 جلسه در ماه نیاز داشته باشند. لیزر درمانی در دستان حرفه ای بهترین کار را دارد.

نویسنده ارائه شده است پوست قهوه ای روشن، گاهی می سوزد، به آرامی برنزه می شود تا قهوه ای روشن (نوع 3) افرادی که موهای تیره دارند معمولاً می توانند با 10-6 جلسه درمان هر 4-6 هفته یکبار موهای زائد دائمی را حذف کنند. افرادی که موهای روشن دارند معمولاً فقط به کاهش دائمی موها دست می یابند و پس از یک دوره اولیه درمان ممکن است به 3-6 بار تکرار در یک ماه نیاز داشته باشند.

پوست قهوه ای متوسط تا قهوه ای تیره، به ندرت می سوزد، خوب برنزه می شود یا تا قهوه ای متوسط (نوع 4 و 5) افرادی که موهای تیره دارند معمولاً می توانند با 10-6 جلسه درمان هر 4-6 هفته یکبار به کاهش دائمی موها دست یابند.

تعمیر و نگهداری معمولاً با 3-6 تکرار ماهانه مورد نیاز است. افرادی که موهای روشن دارند بعید است که پاسخ دهند.

درمان مجدد باید به اندازه کافی از هم فاصله داشته باشد تا رشد موهای جدید به سطح برآمدگی برسد.

از چه عوارض جانبی یا عوارضی باید آگاه باشم؟

به شما توصیه می شود در طول درمان از عینک برای جلوگیری از آسیب دیدگی چشم استفاده کنید.

همچنین در طول درمان، به خصوص چند مورد اول، مقداری درد را تجربه خواهید کرد. این عمدتاً به دلیل برداشتن نشدن تمام موهای ناحیه مورد درمان قبل از عمل است. موهای از دست رفته هنگام اصلاح، انرژی لیزر را جذب کرده و سطح پوست را گرم می کنند. با تکرار درمان در فواصل منظم درد کمتری وجود دارد.

پوست شما به مدت 15 تا 30 دقیقه پس از لیزر درمانی احساس گرما می کند. ممکن است تا 24 ساعت قرمزی و تورم وجود داشته باشد.

عوارض جانبی جدی تر عبارتند از تاول، رنگدانه های بیش از حد یا خیلی کم پوست، یا جای زخم دائمی.

اینها معمولاً در افرادی که اخیراً برنزه شده اند و تنظیمات لیزر تنظیم نشده است رخ می دهد. روش دیگر، این عوارض جانبی می تواند زمانی رخ دهد که بیماران داروهایی مصرف می کنند که بر پاسخ پوست آنها به نور خورشید تأثیر می گذارد.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور جوانسازی پوست در اصفهان

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

آیا نوع لیزر مهم است؟

نوع لیزر نه تنها بر نحوه عملکرد آن تأثیر می گذارد، بلکه بر احتمال عوارض جانبی تأثیر می گذارد. لیزر موهای زائد با دستگاه هارمونی

لیزرهای مناسب برای رفع موهای زائد عبارتند از: لیزرهای یاقوتی با پالس بلند، لیزرهای الکساندرایت با پالس بلند، لیزرهای دایود پالس بلند و لیزرهای Nd:YAG با پالس بلند.

دستگاه‌های نور پالسی شدید (IPL) دستگاه‌های لیزری نیستند، بلکه لامپ‌های فلاشی هستند که چندین باند نور را به طور همزمان ساطع می‌کنند. آنها به روشی مشابه لیزرها عمل می‌کنند، البته کارایی کمتری دارند و احتمال حذف دائمی موها بسیار کمتر است.

برای به حداقل رساندن خطر آسیب به سلول های تولید کننده ملانین در سطح پوست، انتخاب لیزر و نحوه استفاده از آن می تواند با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد.

افراد با پوست روشن با موهای تیره می توانند از دستگاه IPL، لیزر الکساندرایت یا لیزر دایود استفاده کنند. افرادی که پوست تیره و موهای تیره دارند می توانند از لیزر Nd:YAG یا دایود استفاده کنند. و افرادی که موهای بلوند یا قرمز دارند می توانند از لیزر دایود استفاده کنند.

برای کنترل انتشار گرما و آسیب های ناخواسته بافتی، از پالس های لیزر کوتاه استفاده می شود. انرژی لیزر نیز تنظیم می‌شود: باید آنقدر زیاد باشد که به سلول‌های برآمدگی آسیب برساند، اما آنقدر زیاد نباشد که باعث ناراحتی یا سوختگی شود.

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

 

, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لایه برداری شیمیایی در مقابل لیزر: کدام یک برای شما و پوست شما بهتر است؟
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل خط خنده و اصلاح گودی چانه

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

تزریق بوتاکس

بوتاکس چقدر در جوانی موثر است؟

بوتاکس چقدر در جوانی موثر است؟ تزریق بوتاکس تزریق بوتاکس (سم بوتولینوم) ماهیچه های صورت شما را شل می کند تا خطوط و چین و چروک هایی مانند پای کلاغی و خطوط اخم را صاف کند. دائمی نیست – معمولاً…
Read More
فیشیال صورت

فیشیال صورت و تاثیر آن در پیشگیری از پیری پوست شما

🔸️ فیشیال پوست  صورت در اصل یک روش درمانی چند مرحله ای است که یکی از بهترین راه های مراقبت از پوست صورت است. در این فرایند، پوست صورت پاکسازی، لایه برداری، تغذیه و آبرسانى می شود و این کار…
Read More
تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می شود؟ تزریق ژل زیر چشم اگر فکر می‌کنید چشم‌هایتان خسته و فرسوده به نظر می‌رسند، حتی زمانی که استراحت خوبی دارید، پرکننده‌های چشم ممکن است گزینه‌ای برای شما باشند. تصمیم گیری در مورد…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست