جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

لیزر صورت چه فوایدی دارد؟

3 مزیت اصلی بازسازی پوست با لیزر چه چیزهایی هستند؟

فواید لیزر برای پوست

لایه برداری پوست با لیزر چیست؟

لایه برداری پوست با لیزر یک روش زیبایی موثر، راحت و ایمن برای جوانسازی پوست شما است. این یک راه حل عالی برای از بین بردن چین و چروک، جای زخم، لک یا حتی رنگدانه های بیش از حد است. این می تواند آسیب های ناشی از افزایش سن، آفتاب، سیگار، الکل، آکنه و سایر بیماری های پوستی را ترمیم کند.

انجام لیزر لایه برداری پوست یک روش راحت و سریع است که نتایج باورنکردنی را به همراه دارد. علاوه بر این، این تنها راه حل مراقبت از پوست است که برای یک عمر ماندگاری دارد. پوست شما شفاف‌تر، سفت‌تر و صاف‌تر از قبل از انجام عمل می‌شود.

در نهایت، لایه برداری پوست با لیزر، زیبایی جوانی سابق را به پوست شما بازمی گرداند. لایه برداری پوست با لیزر راهی ایده آل برای تقویت مجدد تصویر و مراقبت از مشکلات پوستی موجود است.

چگونه کار می کند؟

لایه برداری پوست با لیزر اساساً با استفاده از یک لیزر حرفه ای کنترل شده برای تبخیر لایه های بیرونی پوست انجام می شود. لیزر لکه های سطح پوست را برای همیشه از بین می برد و در نتیجه لایه صاف تر و جوان تر پوست زیر را نشان می دهد.

گرما و برداشتن پوست باعث رشد سلول‌های جدید و جوان‌تر پوست می‌شود.

همچنین فرآیندی با شدت کمتر وجود دارد که در آن لیزر به جای برداشتن لایه بیرونی به سادگی پوست را گرم می کند. گرما سلول های پوست را تحریک می کند که کلاژن شما را ضخیم می کند.

این حالت خاصیت ارتجاعی بیشتری در پوست شما ایجاد می کند و رنگ پوست شما را بهبود می بخشد و چهره شما را پرتر و جوان تر می کند.

بسته به آنچه شما نیاز دارید و می خواهید، پزشک ممکن است کل صورت شما یا فقط مناطق مشکل دار خاص (مانند چین و چروک های اطراف چشم و دهان) را درمان کند.

نواحی تحت درمان تحت بی حسی موضعی قرار می گیرند، بنابراین در طول عمل لیزر پوست هیچ درد یا ناراحتی احساس نمی کنید. اگر قرار است کل صورت شما درمان شود، پزشکان ممکن است شما را تحت بیهوشی عمومی قرار دهند.

پس از عمل، نواحی تحت درمان شما تحت درمان و باندپیچی قرار می گیرند تا از بهبودی سریع اطمینان حاصل شود.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-پزشک-جوانسازی-پوست-در-اصفهان

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-پزشک-جوانسازی-پوست-در-اصفهان

جوانسازی پوست با لیزر مزایای زیادی دارد، اما سه مزیت اصلی آن عبارتند از:

1. این سریع و آسان است

اولین مزیت لایه برداری پوست این است که این روش ساده و سریع است. معمولاً بسته به کاری که باید انجام دهید بین سی تا چهل و پنج دقیقه طول می کشد. این کار زمان زیادی را از شما نمی گیرد و حتی اگر فردی پرمشغله باشید، برنامه شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

علاوه بر این، لایه برداری پوست با لیزر یک روش سرپایی است.

این بدان معناست که شما می توانید پس از اتمام عمل خود به خانه بروید و نیازی نیست یک شب در بیمارستان بمانید. اغلب این روش حتی در یک بیمارستان انجام نمی شود، بلکه در یک مرکز جراحی سرپایی انجام می شود. باز هم، این کمتر مزاحم زمان و زندگی روزمره شما است.

با وجود تمام اثربخشی آن، این یک فرآیند شگفت آور راحت و مؤثر است.

                               👩‍⚕️ دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک و متخصص جوانسازی پوست در اصفهان  👩‍⚕️

2. پوست شما باورنکردنی به نظر می رسد

در نهایت، دلیل اینکه شما تحت عمل لیزر لایه برداری پوست قرار می گیرید، رفع هر گونه مشکلی در پوست است تا پوست شما عالی به نظر برسد. لایه برداری مجدد می تواند موثرترین نتایج را در این زمینه به شما بدهد.

برخلاف کرم‌های پایه و مراقبت از پوست، این روش در واقع پوست شما را به طور دائمی تغییر می‌دهد و هر چیز نامطلوبی را از بین می‌برد تا نتایجی را که به دنبال آن هستید، به شما بدهد.

به جای پوشاندن یا پوشاندن لک ها و چین و چروک های ناخواسته، لایه برداری مجدد پوست در واقع آنها را از بین می برد. با برداشتن لایه بیرونی پوست، چین و چروک های شما به طور موقت سفت یا پر نمی شوند، بلکه به طور کامل از بین می روند!

این بدان معنی است که پوست شما به خودی خود باورنکردنی به نظر می رسد و نیازی به پوشاندن آن توسط طیف بی پایانی از محصولات نیست.

از آنجایی که لایه بالایی پوست برداشته می شود، پوست کاملا جدید جایگزین آن می شود. اینطور فکر کنید، پوست جدید در معرض نور خورشید یا زخمی که لایه بیرونی برداشته شده بود قرار نگرفته است.

آسیب آن پوست را تجربه نکرده است و چون جوان است ظاهری جوان دارد! این روش اساساً به شما پوستی جدید و جوان می دهد.

گرمای لیزر سلول های پوست شما را تحریک می کند که به نوبه خود کلاژن شما را غلیظ می کند. کلاژن پروتئینی است که به بدن شما قدرت و ساختار می دهد.

با ضخیم شدن کلاژن، پوست شما سفت تر، سفت تر و کمتر نرم و شل می شود. این پوست پرتر همچنین به بازگرداندن درخشندگی جوانی به صورت شما کمک می کند و زیبایی شما را نشان می دهد.

با برداشتن پوست قدیمی و آسیب دیده، پوست جدید دست نخورده، جوان و درخشان به نظر می رسد.

علاوه بر این، گرمای حاصل از این روش باعث می‌شود که کلاژن صورت شما غلیظ شود، بنابراین افتادگی و چین و چروک از بین می‌رود و ظاهری سفت‌تر و سفت‌تر به صورت شما می‌دهد. از این طریق، لایه برداری پوست با لیزر می تواند نتایج شگفت انگیزی به شما بدهد.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-پزشک-جوانسازی-پوست-در-اصفهان

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | بهترین-پزشک-جوانسازی-پوست-در-اصفهان

3. نتایج دائمی هستند

این احتمالاً بزرگترین مزیت لایه برداری پوست با لیزر است. ظاهر جدید شما اصلا موقتی نیست. این روش ماندگار است و نتایج چشمگیر آن مانند بسیاری از راه حل های مراقبت از پوست دیگر یک شبه محو نمی شود.

برخلاف کرم‌ها یا پایه‌های صورت، با لایه‌برداری مجدد، نتایج دائمی هستند. شما لایه جدیدی از پوست دارید و اسکارها و لک های پوست قبلی شما بر نمی گردند. باید تاکید کرد که این بدان معنا نیست که لایه جدید پوست شما پیر نمی شود.

با این حال، اگرچه ممکن است پوست شما هنوز پیر شود، اما به حالت سابق برنخواهد گشت و این یک فرآیند پیری خواهد بود که توسط یک لایه کاملاً جدید و شاداب از پوست تجربه شده است. بنابراین، مهم است که با محافظت از پوست و حفظ رطوبت، از ظاهر جوان جدید خود مراقبت کنید.

لایه برداری پوست با لیزر یک لایه کاملاً جدید از پوست را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال کلاژن شما را احیا می کند که زندگی و زیبایی جدیدی را به چهره شما می بخشد.

به طور شگفت انگیزی، این روش کمتر از یک ساعت طول می کشد و انجام آن نسبتاً ساده است. یعنی می توانید همان روز به خانه برگردید.

به این دلایل، لایه برداری پوست با لیزر بهترین راه حل مراقبت از پوست برای شماست تا جای زخم ها و لکه ها را از روی پوست شما پاک کند و در عین حال ظاهر شما را برای همیشه جوان کند.

برای گرفتن یک قرار ملاقات، امروز مشاوره خود را با دکتر نیلوفر خواجه پور برنامه ریزی کنید!

💉 بهترین پزشک پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ در اصفهان خانم دکتر نیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان

, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
رفع چین و چروک با بوتاکس
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل خط خنده

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 59
  • 42
  • 61
  • 41
  • 880
  • 4,029
  • 46,023
  • 69,941
  • 38,620

پست های مرتبط

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

15 باید و نباید برای شستن صورت خود به روش صحیح پاکسازی پوست به نظر می رسد یکی از ساده ترین و سرراست ترین روال های کتاب باشد. اما شستن صورت نیاز به زمان و توجه دارد – و انجام…
Read More
مزوتراپی غبغب و کاربردهای آن در مداوای نوروپاتی

مزوتراپی غبغب و کاربردهای آن در مداوای نوروپاتی

مزوتراپی غبغب و کاربردهای آن در مداوای نوروپاتی مقدمه: مزوتراپی غبغب یک روش درمانی که در سالهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این روش درمانی با استفاده از تزریق مواد تحریکی یا داروها به داخل مزوم در…
Read More
مراقبت از پوست خشک

مراقبت از پوست خشک

مراقبت از پوست خشک 🔸️اگر از داشتن پوست خشک به دلیل عوارض آن رنج می‌برید، باید گفت استفاده از محصولات مرطوب کننده ناجی شما هستند. زمانی که پوست خشک باشد و احساس خارش کنید، یعنی رطوبت پوست کم شده است.…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست