فیشیال و پاکسازی پوست

فیشیال و پاکسازی پوست

🔸️فیشیال و پاکسازی پوست

🔸️فیشیال، پاکسازی و لایه برداری و آبرسانی عمیق و تغذیه پوست هستش که طی مراحل اون، پوست از مواد مضر و آلودگی ها پاک و هیدراته و آبرسانی شده و در نتیجه زیباتر، شفاف تر و جوان تر به نظر خواهد رسید.

💥 یادتون باشه که فیشیال خط اول هر اقدامی برای بهبود شرایط پوست هستش👌 و انجام هر تکنیک پوستی بدون انجام این مرحله برای سالم سازی پوست، بی ثمر یا حداقل با نتیجه کمی همراه خواهد بود.

فیشیال و پاکسازی پوست

💆‍♂️ توجه کنید که فیشیال فقط مخصوص خانم ها نیست، آقایونی که به سلامت و جوانی پوستشون اهمیت میدن میتونن از این خدمات بهره ببرن و با پاکسازی پوستشون، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند…

💥 به توصیه اکثر متخصصان پوست و زیبایی ، با توجه به تغییرات فصل و تفاوت نیاز های پوستی هر فرد، حداقل هر ماه یکبار، پوست نیاز به فیشیال و پاکسازی دارد.

فیشیال چیست؟

فیشال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام میشود. به عبارت دیگر، از زمانی که واردکلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج میشوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوانتر برسید.

فیشیال یکی از بهترین و البته ساده ترین درمانهایی است که با انجام آن میتوانید یک هفته پر از استرس را پشت سر گذاشته تا اثری از آن در چهره خود باقی نگذارید. بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای مراقبت از سلامت پوست خود، به استفاده از یک مرطوب کننده اکتفا کرده اید؛ بهتر است یک بار فیشیال را تجربه کنید تا شاهد تاثیر مثبت آن در سلامت پوست خود باشید.

نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. البته لازم به ذکر است که  فیشیال هم در سالنهای زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام میشود. در حالت کلی، پیشنهاد ما مراجعه به یک کلینیک معتبر و باتجربه در این زمینه است. چرا که اگر مراحل و یا موادی که برای انجام این درمان باید استفاده شوند، به درستی انتخاب نشوند؛ درمان نتیجه بخش نخواهد بود.


⁦👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
زمان تمدید کرم ضد آفتاب چقدره؟
نوشتهٔ بعدی
لیفت صورت با نخ در اصفهان

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 6
  • 5
  • 59
  • 42
  • 657
  • 3,923
  • 45,882
  • 69,947
  • 38,625

پست های مرتبط

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

چه کسانی میکرونیدلینگ نیاز دارند؟

چه کسانی میکرونیدلینگ نیاز دارند؟ میکرونیدلینگ در اصفهان میکرونیدلینگ کاربردهای زیبایی و پزشکی دارد. اگر نگران هستید، می توانید میکرونیدلینگ را در نظر بگیرید: منافذ بزرگ شده. خطوط ریز یا چین و چروک. پوست شل یا کرک (نازک و چروکیده).…
Read More
مزونیدلینگ

مزونیدلینگ چیست؟

✔ مبحثی که براتون انتخاب کردیم مزونیدلینگ هستش… 🔸️مزونیدلینگ چیست؟ مزونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی و ترمیم پوست می باشد که ازترکیب دو روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ تشکیل شده است، در این روش جوانسازی صورت از کوکتل های مزوتراپی…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست