سلولیت و راه درمان آن

سلولیت های بدن و راه درمان آن ها چیست؟

سلولیت های بدن و راه درمان آن ها چیست؟

سلولیت و راه درمان آن

🔸️سلولیت و راه درمان آن

📍سلولیت وقتی رخ میده که چربی زیر پوست به بافت پیوندی فشار بیاره و به همین دلیل پوست بالای اون گود و پرچاله به نظر میرسه. بعضی افراد حتی به حالتی شبیه پوست پرتقال اشاره میکنن. درجات سلولیت مختلف هستش و از حالت بسیار نامحسوس تا بسیار شدید و منتشر در نواحی بزرگ بدن رخ می‌دهد.

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ جوانسازی پوست اصفهان

🔸️اگرچه شکل گیری سلولیت یه فرآیند طبیعی هستش و به شما ضرری نمیزنه اما زنان زیادی ظاهر اون رو دوست ندارن و دوست دارن درمانش کنن یا حداقل شدت سلولیت رو کم کنند.

💥 مزوتراپی یه درمان خیلی جدید و به روز برای رفع سلولیت هستش،تزریق مزو مثل یه گلوله است که بافت های چربی رو هدف قرار میده و آب میکنه، مزو بدن رو تحریک میکنه که در نقاط سلولیت گرما ایجاد بکنه و سلول های بزرگ چربی به این صورت از بین میره…

سلولیت نام مجموعه ای از چربی است که به بافت همبند زیر پوست شما فشار می آورد. اغلب روی ران ها، شکم و باسن شما ظاهر می شود. سلولیت باعث می شود که سطح پوست برآمده و چروکیده به نظر برسد یا گودی به نظر برسد.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

سلولیت نام مجموعه ای از چربی است که به بافت همبند زیر پوست شما فشار می آورد. اغلب روی ران‌ها، شکم و باسن (باسن) ظاهر می‌شود. سلولیت باعث می شود که سطح پوست شما برآمده و چروکیده به نظر برسد یا گودی به نظر برسد.

تفاوت بین سلولیت و لیپادم چیست؟

لیپدما یک بیماری پزشکی است که باعث تجمع چربی اضافی در قسمت پایین بدن می شود. لیپادم اغلب باسن، ران و ساق پا را درگیر می کند. گاهی اوقات بازوها تحت تأثیر قرار می گیرند. روی دست ها یا پاها تأثیر نمی گذارد.

لیپدما باعث حساس شدن پوست شما می شود. اگر لیپادم دارید، ممکن است پوست شما درد کند، متورم شود، احساس سرما کنید یا به راحتی کبود شود. بافت پوست شما نیز اغلب تغییر می کند – ممکن است شبیه پنیر، بلغور جو دوسر یا پوست پرتقال باشد. همانطور که لیپادم بدتر می شود، می تواند بر توانایی راه رفتن شما تأثیر بگذارد.

سلولیت یک بیماری زیبایی است. همچنین اغلب معده، باسن و ران ها را درگیر می کند و همچنین شبیه پنیر، بلغور جو دوسر یا پوست پرتقال است. سلولیت ممکن است خجالت‌آور به نظر برسد، اما دردناک نیست.

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیفت پلک با پلاسما جت – جوانسازی پوست اصفهان
نوشتهٔ بعدی
برداشتن خال با دستگاه های مخصوص و بدون درد و خونریزی

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

چند وقت یکبار می توانید مزونیدلینگ شکم و ناف انجام دهید؟

چند وقت یکبار می توانید مزونیدلینگ شکم و ناف انجام دهید؟ مزونیدلینگ شکم و ناف 🔸️مزونیدلینگ شکم و ناف 💥 نتیجه بعد از ۳ هفته چطوره؟ مزونیدلینگ شکم و ناف یک روش محبوب برای درمان بسیاری از مسائل مختلف است.…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

آیا با پیشرفت های درمانی در زمینه رفع اسکار همراه بوده اید؟

آیا با پیشرفت های درمانی در زمینه رفع اسکار همراه بوده اید؟ رفع اسکار فناوری جدید ایمن تر، سریع تر و موثرتر از همیشه است. با این حال، فناوری جدید نگرانی های جدیدی را به همراه دارد. هنگام درمان اسکار،…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست