جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

دلیل اصلی جوش های سر سیاه چیست و چگونه درمان می شود؟

دلیل اصلی جوش های سر سیاه چیست و چگونه درمان می شود؟

درمان جوش سر سیاه

درمان جوش سر سیاه:

اگر به جوش های سر سیاه مبتلا می شوید – نوعی آکنه که زمانی اتفاق می افتد که سلول های مرده پوست و چربی منافذ شما را مسدود می کند – روش های زیادی برای درمان آن ها دارید. همچنین راه هایی برای جلوگیری از شکل گیری موارد جدید وجود دارد.

اما به یاد داشته باشید: چیدن، فشار دادن و بیرون آمدن جوش های سرسیاه جزو گزینه های شما نیستند. این رویکرد می تواند وضعیت شما را بسیار بدتر کند. در عوض برخی از این درمان ها را امتحان کنید.

اسید سالیسیلیک

اسید سالیسیلیک یک ماده بدون نسخه محبوب در بسیاری از پاک کننده های پوست است. سلول های مرده پوست و چربی اضافی را قبل از اینکه منافذ شما را مسدود کنند، تجزیه می کند.

هنگامی که به داروخانه می روید، برچسب مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی کنید. شما محصولاتی با اسید سالیسیلیک پیدا خواهید کرد که قدرت آنها بین 0.5٪ تا 5٪ است. اسید می تواند روی پوست برخی افراد خشن باشد. ممکن است بخواهید به جای هر روز آن را یک روز در میان استفاده کنید تا ببینید پوست شما چگونه واکنش نشان می دهد.

همانطور که در مورد سایر مواد مبارزه کننده با آکنه، جوش های سرسیاه حاوی باکتری نیستند، بنابراین بنزوئیل پراکسید – یک آنتی باکتریال قوی در برابر اکثر اشکال دیگر آکنه – ممکن است کمک کند یا نه.

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣ جوانسازی پوست اصفهان

کرم ها و لوسیون های رتینوئید

کرم ها و لوسیون های رتینوئید، که از ویتامین A ساخته شده اند، می توانند منافذ شما را باز کنند. آنها همچنین به بدن شما کمک می کنند تا سلول های پوستی جدید بسازد.

می توانید برخی از رتینوئیدها را بدون نسخه در داروخانه ها خریداری کنید، اما برای اکثر آنها به نسخه نیاز دارید. از آنجایی که رتینوئیدها پوست شما را نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس می کنند، باید از این کرم ها و لوسیون ها قبل از خواب و دور از نور خورشید استفاده کنید.

🔸️جوش های سر سیاه گونه ای از جوش ها هستند که در سطح پوست رشد می‌کنند. این لکه ها هنگامی به وجود می‌آیند که چربی و باکتری‌ها، زیر پوست شما به دام افتاده اند. هرگاه پوست روی جوش ها بترکد، جوش ها در معرض نور و هوا، دی اکسید می شوند و به رنگ تیره و سیاه تغییر رنگ خواهند داد.⁣

سوالات خود را در قسمت دیدگاه ارسال کنید.  ⁦👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

🔸️علل بسیار زیادی برای جوش سرسیاه وجود دارد :⁣

📍تولید بیش از حد چربی بدن⁣
📍استفاده از لوازم آرایشی چرب⁣
📍استرس و اضطراب⁣
📍تغییرات هورمونی⁣
📍فقدان تغذیه مناسب⁣
📍مصرف دخانیات و به طور اخص سیگار⁣

🔸️شما قطعاً می توانید از بروز و تکرار جوش سرسیاه جلوگیری نمایید. با خوردن آنتی اکسیدان که در میوه ها پیدا می شود، جوش سرسیاه در صورت عدم شست و شوی مناسب ایجاد می شود پوست خود را دو بار در طول روز بشوید.⁣

برنامه ریزی برای مشاوره با پزشک بهترین راه برای تشخیص اینکه کدام نوع تزریق برای شما مناسب است است. برای تعیین وقت امروز با شماره تماس بگیرید.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

update azar 1399

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کاربردهای بوتاکس را بخوانید
نوشتهٔ بعدی
بوتاکس خط اخم توسط دکتر نیلوفر خواجه پور

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

اثرگذاری لیزر

اثرگذاری لیزر چه زمانی مشخص می شود؟

اثرگذاری لیزر چه زمانی مشخص می شود؟ اثرگذاری لیزر مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه عمق نفوذ اشعه ماوراء بنفش، نور مرئی و مادون قرمز در بافت بیولوژیکی قبلاً به اندازه کافی اندازه گیری نشده است. ارزیابی خطر شدت نور پالسی…
Read More
فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟ فیشیال صورت، یک روش درمانی آرایشی و زیبایی است که برای بهبود و نیز جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود. این روش شامل ترکیبی از ماساژ صورت، تمیزکردن، تغذیه و مراقبت از پوست، استفاده از محصولات و تکنیک‌های…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

میکرونیدلینگ توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست در اصفهان

میکرونیدلینگ توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست در اصفهان میکرونیدلینگ اصفهان میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی با استفاده از سوزن های نازک است. این روش می تواند به کاهش ظاهر نگرانی های پوستی مانند اسکار آکنه، علائم کشش یا چین و…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست