دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

حذف خالکوبی با لیزر چگونه است؟

حذف خالکوبی با لیزر چگونه است؟

حذف خالکوبی با لیزر

اگر خالکوبی دارید که دیگر نمی خواهید آن را داشته باشید، ممکن است ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما حذف خالکوبی با لیزر را پیشنهاد دهد. این روش بی خطر است اما ممکن است عوارضی داشته باشد و تحت پوشش بیمه قرار نگیرد.

در مورد خالکوبی و پاک کردن تاتو چه باید بدانم؟

خالکوبی یک هنر باستانی است. این کلمه از کلمه تاهیتی tattau به معنای علامت گذاری گرفته شده است. تخمین زده می شود که بیش از 25 درصد از جمعیت ایالات متحده خالکوبی دارند و تقریباً نیمی از هزاره ها خالکوبی دارند.

به گفته انجمن جراحی پوست آمریکا، در حالی که محبوبیت خالکوبی در سال های اخیر رو به افزایش است، تعداد افرادی که به دنبال پاک کردن آن هستند نیز افزایش یافته است. دلایل حذف از تغییر در شغل یا سبک زندگی یا اینکه دیگر خالکوبی را دوست ندارند متغیر است.

اما نکته اینجاست: از آنجایی که دانه های جوهر دائمی خالکوبی های حرفه ای هنگام استفاده از آن به زیر سطح پوست تزریق می شوند، پاک کردن خالکوبی بسیار پیچیده تر از استفاده از آن است. برای انجام این ترفند معمولاً چند جلسه لیزر درمانی لازم است.

چطور لیزر پاک کننده خالکوبی کار میکنه؟

پرتوهای لیزر از انفجارهای متمرکز انرژی برای گرم کردن جوهر زیر پوست استفاده می کنند که جوهر را به ذرات کوچکتر می شکند. خالکوبی با رنگ های مختلف ممکن است نیاز به استفاده از لیزرهای متعددی داشته باشد که در فرکانس های مختلف کار می کنند. سپس آن ذرات جوهر کوچکتر را می توان به طور طبیعی توسط سیستم ایمنی بدن از بین برد.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

آیا لیزر درمانی خالکوبی من را به طور کامل پاک می کند؟

خالکوبی شما ممکن است به طور کامل پاک نشود، که نسبتا رایج است. برخی از رنگ‌های تاتو در برابر حذف لیزر مقاومت می‌کنند و برخی از رنگدانه‌ها خیلی عمیق هستند که نمی‌توان با لیزرهای موجود در حال حاضر به آن دست یافت. برخی از رنگ ها ممکن است راحت تر از رنگ های دیگر حذف شوند. خالکوبی های آبی/مشکی به ویژه به لیزر درمانی پاسخ می دهند، زیرا در جذب نور بهتر هستند. واکنش رنگ های دیگر در حال بررسی است.

آیا پاک کردن تاتو با لیزر دردناک است؟

افرادی که خالکوبی هایشان را پاک کرده اند سطوح مختلفی از ناراحتی را گزارش کرده اند. برخی می گویند که این حس شبیه خالکوبی است، در حالی که برخی دیگر آن را به احساس کوبیدن نوار لاستیکی بر روی پوست شما تشبیه می کنند.

بسته به محل تاتو و توانایی شما برای تحمل درد، ممکن است ترجیح دهید از نوعی بیهوشی مانند کرم موضعی یا تزریق موضعی استفاده کنید.

چگونه می توانم دکتری پیدا کنم تا خالکوبی ام را پاک کند؟

در صورت امکان، از پزشک خانواده خود برای یک متخصص پوست که در پاک کردن خالکوبی تخصص دارد، توصیه کنید.

در طول انجام لیزر تاتو چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

بسته به اندازه و رنگ خالکوبی شما، تعداد درمان ها متفاوت خواهد بود. خالکوبی شما ممکن است در سه تا هشت بازدید و گاهی اوقات بیشتر پاک شود. یک جلسه مشاوره را برنامه ریزی کنید، که در طی آن یک متخصص آموزش دیده وضعیت شما را ارزیابی کرده و شما را در مورد روند کار آگاه می کند.

درمان با لیزر در هر بیمار بسته به سن و اندازه و نوع تاتو متفاوت است. همچنین مهم است که خالکوبی توسط یک آماتور یا حرفه ای اعمال شده است. رنگ پوست شما و همچنین عمق رنگدانه خالکوبی در بدن نیز بر تکنیک پاک کردن تأثیر می گذارد.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پورجوانسازی پوست در اصفهان می باشند.
به طور کلی، این اتفاقی است که در طی یک بازدید مطب برای پاک کردن خالکوبی با استفاده از جدیدترین نسل لیزرها رخ می دهد:

شما سپرهای محافظ چشم می پوشید.
واکنش پوست شما به لیزر برای تعیین موثرترین انرژی برای درمان آزمایش می شود.
خود درمان شامل قرار دادن یک هندپیس روی سطح پوست و فعال کردن نور لیزر مکرر بر روی سطح تاتو است.
خالکوبی های کوچکتر به نبض های کمتری نیاز دارند و تاتوهای بزرگتر به تعداد بیشتری نیاز دارند. در هر صورت، خالکوبی نیاز به چندین درمان و بازدیدهای متعدد دارد. پس از هر درمان، تاتو باید سبک تر شود.

چرا پاک کردن خالکوبی با لیزر بیش از یک جلسه طول می کشد؟

هنرمندان حرفه ای تاتو جوهر را لایه لایه می زنند، بنابراین حذف آنها بیش از یک جلسه طول می کشد. از آنجایی که لیزرها رنگدانه جوهر را به ذرات کوچک‌تر می‌شکنند، پس از آن بین جلسات مدتی طول می‌کشد تا بدن شما جوهر را خارج کند. پوست شما نیز برای بهبودی نیاز به زمان دارد، زیرا لیزر درمانی گاهی اوقات باعث تورم، تاول می شود و به طور موقت رنگ پوست شما را تغییر می دهد.

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ماندگاری بوتاکس چقدر است؟
نوشتهٔ بعدی
واکنش های بد بوتاکس: آیا ممکن است؟

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 13
  • 9
  • 73
  • 56
  • 667
  • 2,877
  • 44,970
  • 79,829
  • 44,561

پست های مرتبط

آراف دست اصفهان

آراف دست اصفهان

🔸️آراف دست، برای لیفت و جوانسازی پوست دست 💥 دیگه خودتون تفاوت دست چپ رو با دست راست ببینید و قضاوت کنید🤩 مراحل انجام لیزر آر اف فرکشنال با وارد کردن سوزن به سطح پوست انرژی آراف فقط از نوک…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

میکرونیدلینگ توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست در اصفهان

میکرونیدلینگ توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست در اصفهان میکرونیدلینگ اصفهان میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی با استفاده از سوزن های نازک است. این روش می تواند به کاهش ظاهر نگرانی های پوستی مانند اسکار آکنه، علائم کشش یا چین و…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

نتایج لیزر موهای زائد چیست؟

نتایج لیزر موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد آیا دوست دارید بتوانید موهای زائد را از بین ببرید؟ اگر رویای یک محلول رفع موهای زائد را می بینید که مانند اصلاح یا اپیلاسیون پوست شما را تحریک نمی کند، لیزر…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست