جوانسازی هالیوودی

جوانسازی هالیوودی با لیزر هانی کمب

جوانسازی هالیوودی با لیزر هانی کمب

جوانسازی هالیوودی

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

ممکن است فکر کنید اولویت اصلی دندانپزشک شما حفظ سفیدی دندان ها و بدون حفره است و این بخش بزرگی از کار است. با این حال، سلامت کلی دهان هدف واقعی است. و از آنجایی که لثه های شما به فراهم کردن محیطی که دندان های شما برای سالم ماندن نیاز دارند کمک می کند، طبیعی است که دندانپزشک شما در طول معاینه یا عمل روی لثه های شما تمرکز کند. عقب‌رفتگی لثه اغلب نشانه بیماری پریودنتال (لثه) است که در پیشرفته‌ترین مرحله آن می‌تواند منجر به از دست دادن دندان و تخریب استخوان فک شود.

انواع مختلفی از درمان ها را ارائه می دهد که برای مبارزه موثر با بیماری پریودنتال طراحی شده اند، از جمله روشی با حداقل تهاجم به نام جوانسازی لثه پین هول. این می تواند به بازیابی بافت لثه آسیب دیده توسط بیماری پریودنتال و سایر مسائل بدون درد و زمان طولانی بهبودی که اغلب با روش های سنتی پیوند لثه مرتبط است، کمک کند. او خوشحال است که توضیح دهد چه چیزی باعث محبوبیت این روش نوآورانه جوانسازی لثه شده است.

چرا لثه های سالم بسیار مهم هستند؟

لثه‌های سالم به خوبی در اطراف پایه دندان‌های شما قرار می‌گیرند و سدی را تشکیل می‌دهند که به جلوگیری از تماس باکتری‌های عامل پوسیدگی و مواد زائد با ساختارهای زیرین مانند ریشه دندان‌های شما کمک می‌کند. تجمع پلاک و تارتار می‌تواند منجر به تحریک، قرمزی و تورم لثه‌ها شود که از دندان‌های شما جدا می‌شوند و فضایی برای رشد و تکثیر باکتری‌ها ایجاد می‌کنند. اینها علائم بیماری پریودنتال هستند و ممکن است در نهایت با از بین رفتن بافت لثه، لثه های شما عقب نشینی کنند.

وقتی لثه‌های شما عقب می‌روند، سطح بیشتری از دندان شما را در معرض باکتری‌های مضر قرار می‌دهند، که در نهایت می‌تواند باعث مشکلات پیچیده‌ای مانند حفره‌های زیر خط لثه و سایر مشکلات جدی دندانی شود.

عوامل دیگری که ممکن است باعث فرسودگی یا عقب‌رفتگی لثه‌ها شوند عبارتند از: مسواک زدن بیش از حد سخت، روند طبیعی پیری و ناهنجاری ناهنجار. صرف نظر از علت زمینه‌ای، بافت لثه‌ای که عقب‌رفته است، به خودی خود رشد نمی‌کند. روش‌های سنتی برای ترمیم خط طبیعی لثه شما نیاز به پیوند بافت دارد که یک روش جراحی دردناک و اغلب کم‌تأثیر است. اما تکنیک سوراخ سوزنی تنها از یک سوراخ کوچک برای تغییر محل بافت لثه و نوارهای کلاژن استفاده می‌کند تا آن را تا زمان بهبودی در جای خود نگه دارد.

مزایای جوانسازی لثه پین هول

بر خلاف پیوند بافت سنتی، که تعداد دندان‌هایی را که می‌توانیم در یک زمان درمان کنیم، محدود می‌کند، جوانسازی پین‌هول امکان درمان بسیاری از دندان‌ها را در یک زمان، به تعداد دلخواه شما فراهم می‌کند. ممکن است یک سال طول بکشد تا فرآیند پیوند سنتی تکمیل شود، اما تکنیک سوراخ سوزنی را می توان با یک یا دو بازدید کامل کرد.

مزایای دیگر شامل درد کمتر پس از عمل، عدم نیاز به بخیه و زمان بهبودی سریعتر است. این یک روش بسیار موثر برای بازگرداندن سلامت لثه و جلوگیری از ریزش بیشتر لثه است.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

چه کسی کاندیدای مناسب برای درمان جوانسازی سوراخ سوزن است؟

وقتی صحبت از روش سوراخ سوزنی می شود، چند محدودیت وجود دارد. اگر بیماری پریودنتال را تجربه می کنید، ابتدا باید آن را درمان کنیم تا قبل از عمل از التهاب یا بیماری فعال خلاص شوید. دکتر ویلدرمن می‌تواند دندان‌ها و لثه‌های شما را معاینه کند تا ارزیابی کند که آیا تکنیک سوراخ کردن برای شما مؤثر است یا خیر. جوانسازی هالیوودی

در برخی موارد، از دست دادن استخوان ممکن است در حال حاضر آنقدر زیاد باشد که نمی تواند حمایت لازم برای پوشاندن ریشه دندان را فراهم کند.

هدف اصلی همیشه پیشگیری از بیماری لثه قبل از شروع آن با معاینات معمول دندانپزشکی، تکنیک های مناسب نخ دندان کشیدن و مسواک زدن و عاداتی است که سلامت دهان و دندان را ارتقا می دهد، مانند رژیم غذایی مغذی. با این حال، صرف نظر از مسائل مربوط به سلامت دهان و دندان شما، درمان های زیادی برای کمک به توقف پیشرفت بیماری پریودنتال، کاهش ناراحتی و بهبود لبخند شما وجود دارد.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
سابسیژن درمان جای اسکار
نوشتهٔ بعدی
نحوه عملکرد دستگاه لیزر پیکوسکند همراه با ژل کربن برای جوانسازی هالیوودی

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می شود؟ تزریق ژل زیر چشم اگر فکر می‌کنید چشم‌هایتان خسته و فرسوده به نظر می‌رسند، حتی زمانی که استراحت خوبی دارید، پرکننده‌های چشم ممکن است گزینه‌ای برای شما باشند. تصمیم گیری در مورد…
Read More
مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت مزوتراپی صورت یک روش درمانی است که با استفاده از تزریق مواد مغذی و سرمایه گذاری در لایه های عمیق پوست صورت، تاثیر مثبتی بر روند پیری و بهبود وضعیت پوست دارد. این روش از جمله تکنیک های…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

بوناکس چقدر در درمان پیری موثر است؟

بوناکس چقدر در درمان پیری موثر است؟ بوتاکس تایید FDA: بوتاکس برای اولین بار توسط FDA به عنوان یک درمان زیبایی موقت برای بهبود ظاهر خطوط اخم بین ابروها در آوریل 2002 تایید شد. از آن زمان برای درمان خطوط…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست