معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

جوانسازی صورت اصفهان با پی آر پی صورت

جوانسازی صورت اصفهان با پی آر پی صورت

جوانسازی صورت اصفهان prp

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) به عنوان یک درمان “پرکننده طبیعی” شناخته می شود که ظاهری جوان تر به پوست با حداقل زمان از کار افتادگی می دهد. عملاً هیچ خطری برای آلرژی یا حساسیت وجود ندارد زیرا PRP از خون خود شما گرفته می شود. PRP در واقع پلاسمای خون حاوی غلظت بالایی از پلاکت ها است که سلول های بنیادی را تحریک می کند تا به بازسازی و بهبودی بدن با سرعت بیشتری کمک کند.

PRP بافت کلی پوست را بهبود می بخشد، خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و چشم ها را کاهش می دهد و نواحی توخالی مانند شیارهای پارگی، گونه ها و شقیقه ها را پر می کند. پی آر پی همچنین می تواند به صاف کردن آکنه و اسکارهای جراحی کمک کند.

مروری بر درمان PRP

جوانسازی صورت PRP حدود یک ساعت طول می کشد. کرم بی حس کننده موضعی ممکن است 1 ساعت قبل از درمان در ناحیه درمان اعمال شود تا ناراحتی در طول عمل به حداقل برسد. در مرحله بعد، 1 تا 4 ویال خون گرفته می شود و سانتریفیوژ می شود تا لایه ای از سلول های غلیظ پلاسما، پلاکت ها و فاکتورهای رشد جدا شود. سپس این لایه استخراج شده و با استفاده از سوزن های بسیار ظریف به پوست تزریق می شود.

بیماران معمولاً در طول عمل دچار گزش خفیف می شوند. ProNox (گاز خنده) ممکن است برای به حداقل رساندن بیشتر ناراحتی در طول فرآیند تزریق برای هزینه اضافی استفاده شود. تزریق پی آر پی به طور مستقیم به بافت به بدن شما اجازه می دهد تا تمام مزایای پلاسمای غنی از پلاکت استخراج شده شما را جذب کند و به طور کامل از آن استفاده کند.

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

نتایج جوانسازی صورت اصفهان prp

جوانسازی صورت PRP به طور طبیعی تولید کلاژن بدن شما را تحریک می کند و حدود سه ماه طول می کشد تا حداکثر بازسازی کلاژن اتفاق بیفتد. اکثر بیماران در ماه اول پس از درمان متوجه بهبود بافت پوست خود می شوند. توصیه می شود 2-3 درمان با فواصل 6 تا 8 هفته انجام شود.

نتایج جوان‌سازی PRP طولانی‌مدت است و اکثر بیماران درمان‌های لمسی را در یک سال دریافت می‌کنند تا تولید کلاژن را بیشتر تحریک کنند و جوان‌سازی صورت را ادامه دهند. برای بهبود فوری تر، می توانیم فواید جوانسازی صورت PRP را با بوتاکس، فیلرها، میکرونیدلینگ و لایه برداری پوست با لیزر ترکیب کنیم.

خطرات و بازیابی جوانسازی صورت اصفهان prp

جوانسازی صورت PRP یکی از کم خطرترین روش های درمانی است زیرا این فرآیند شامل تزریق ماده ای است که منبع آن از بدن شما است. کبودی، تورم یا قرمزی خفیف در محل تزریق ممکن است رخ دهد، اما معمولاً پس از 3-7 روز پس از عمل برطرف می‌شود و ممکن است مدت کوتاهی پس از درمان با آرایش پنهان شود. سایر خطرات شامل عفونت و درد در محل تزریق است.

توصیه می شود که بیماران شروع به مصرف آرنیکا کنند، یک داروی هومیوپاتی که به طور طبیعی کبودی و تورم را پس از اقدامات کاهش می دهد.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

دستورالعمل ها را آماده کنید:

حداقل 1 هفته قبل از عمل آسپرین مصرف نکنید، مگر اینکه تجویز شده باشد. برای نتایج بهینه و کاهش احتمال کبودی در محل قرعه کشی، لطفا از تمام داروهای رقیق کننده خون و مکمل های گیاهی غیر تجویزی به مدت 1 هفته قبل از ویزیت خودداری کنید. از مصرف روغن ماهی، آسپرین و سایر داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDS) مانند ایبوپروفن، موترین و آلو خودداری کنید. لطفاً در صورت مصرف کومادین، پلاویکس، یا هر رقیق کننده خون دیگر برای هر گونه شرایط پزشکی، به ارائه دهنده خود اطلاع دهید.

از نوشیدنی های الکلی یک روز قبل از درمان خودداری کنید، زیرا می توانند باعث کم آبی بدن شوند و خطر کبودی را افزایش دهند.
رژیم غذایی قبل از عمل: شما باید قبل از رسیدن به مطب یک وعده غذایی سبک داشته باشید و از مصرف کافئین خودداری کنید.
هیدرات: شما باید حداقل 8 لیوان آب 24 ساعت قبل از درمان و حداقل 12 اونس آب در صبح روز درمان بنوشید. هیدراته نشدن ممکن است منجر به خونگیری نامناسب شود.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور بهترین گزینه برای  ⁣جوانسازی پوست در اصفهان است.

 

اگر نتوانیم خون شما را بگیریم زیرا شما به درستی هیدراته نکرده اید، ممکن است قرار ملاقات شما تغییر کند و مشمول هزینه های لغو شود.
به مدت 1 هفته قبل از عمل از آرایش، رتینوئیدها، اسیدهای گلیکولیک، محصولات ویتامین C خودداری کنید.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

اگر می خواهید در مورد تزریق فیلر لب بیشتر بدانید با ما تماس بگیرید.

 

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
فواید و ماندگاری تزریق ژل لب چه مواردی هستند؟
نوشتهٔ بعدی
همه چیز درباره بوتاکس و فواید آن – جوانسازی پوست اصفهان

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 52
  • 40
  • 150
  • 91
  • 935
  • 4,140
  • 46,056
  • 69,645
  • 38,426

پست های مرتبط

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

نکاتی که در مورد مزونیدلینگ باید بدانید؟

نکاتی که در مورد مزونیدلینگ باید بدانید؟ نکات مزونیدلینگ 🔸️مزونیدلینگ اصفهان 💥 در این روش با نفوذ کوکتل های مزوتراپی بداخل پوست و افزایش جریان خون در لایه های مختلف تولید کلاژن و الاستین افزایش یافته و در نتیجه کیفیت…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

رفع چین و چروک با بوتاکس

تزریق بوتاکس چگونه است؟ جوانسازی با بوتاکس   تزریق بوتاکس (سم بوتولینوم) ماهیچه های صورت شما را شل می کند تا خطوط و چین و چروک هایی مانند پای کلاغی و خطوط اخم را صاف کند. دائمی نیست – معمولاً…
Read More
بوتاکس

بوتاکس و کاربرد های آن

تزریق بوتاکس یک روش زیبایی غیرجراحی است که برای بهبود ظاهر چهره و کاهش چین و چروک‌های پوستی استفاده می‌شود. این روش از مواد شیمیایی به نام “بوتولینوم توکسین” ساخته شده است و به عنوان Botox یا Dysport نیز شناخته…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست