جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

تزریق ژل لب در جوانسازی پوست اصفهان

تزریق ژل لب در جوانسازی پوست اصفهان

تزریق ژل لب در اصفهان

بزرگ کردن لب در مقابل پرکننده لب: تفاوت چیست؟

لب‌های نزدیک با نیلوفر آبی لب‌های بزرگ همیشه شیک بوده‌اند، اما همه افراد به طور طبیعی دارای دهان پر نیستند. خوشبختانه، می‌توانید با انجام عمل‌های زیبایی آسان در اینجا در جراحی پلاستیک اسمیت، به همان ظاهری که همه افراد مشهور این روزها دارند، برسید.

برای داشتن لب های حجیم چند گزینه وجود دارد که بزرگ کردن لب و پرکننده لب دو مورد از محبوب ترین آنها هستند. دانستن تفاوت بین این دو روش می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک برای شما بهترین است.

بزرگ کردن لب

بزرگ کردن لب یک اصطلاح گسترده‌تر است که می‌تواند به معنای راه‌حل‌های مختلف جراحی برای بیمارانی باشد که می‌خواهند به لب‌های خود حجم دهند. بسته به نوع تزریقی که می خواهید استفاده کنید، این روش ها به صورت سرپایی انجام می شوند و فقط حدود یک ساعت طول می کشند. بزرگ کردن لب در مقایسه با پرکننده های لب اثر طولانی تری دارد.

سوالات خود را در قسمت دیدگاه ارسال کنید.  ⁦👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

 

در جراحی پلاستیک اسمیت، گزینه‌های متنوعی برای بزرگ‌کردن لب، از جمله تزریق کلاژن یا تزریق با استفاده از چربی از قسمت دیگری از بدن، به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم. جراحی‌های بزرگ‌کردن لب به طور بالقوه می‌توانند نتایجی را ارائه دهند که تا آخر عمر باقی می‌مانند، بسته به اینکه چه گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنید.

پرکننده لب

اصطلاح “پرکننده لب” یک کلمه رایج است که بسیاری از جوانان علاقه بیشتری به این روش نشان می دهند. فیلر لب یک درمان کم تهاجمی است که پرکننده های پوستی، ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک را مستقیماً به لب ها تزریق می کند.

در حالی که ممکن است در طی برخی از روش‌های بزرگ کردن لب از بی‌حسی استفاده شود، مشتریانی که پرکننده لب دریافت می‌کنند ممکن است آن ناحیه را فقط با یک کرم بی‌حس کننده موضعی بی‌حس کنند. نتایج حاصل از تزریق فیلر لب بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

کدام برای شما مناسب است؟

هر دو روش فوراً نتایج قابل مشاهده را ارائه می دهند و به زمان بهبودی بسیار کوتاهی نیاز دارند. اگر به دنبال درمانی هستید که به شما امکان می دهد هر چند وقت یکبار ظاهر خود را تغییر دهید، پرکننده های لب ممکن است بهترین انتخاب باشند. اگر به دنبال راه حل دائمی تر هستید، شاید روش های بزرگ کردن لب با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

 

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
میرودرم آبریژن توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست اصفهان
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل لب در مطب دکتر نیلوفر خواجه پور

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

مزوتراپی غبغب و کاربردهای آن در مداوای نوروپاتی

مزوتراپی غبغب و کاربردهای آن در مداوای نوروپاتی

مزوتراپی غبغب و کاربردهای آن در مداوای نوروپاتی مقدمه: مزوتراپی غبغب یک روش درمانی که در سالهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این روش درمانی با استفاده از تزریق مواد تحریکی یا داروها به داخل مزوم در…
Read More
درمان اسکار

سابسیژن درمان جای اسکار

سابسیژن درمان جای اسکار درمان اسکار مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه اگر جای زخمی دردناک، خارش دار یا ناخوشایند دارید، یا اگر حرکت شما را محدود می کند، تعدادی از درمان ها در دسترس هستند. جای زخم ها را نمی…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست