جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

تزریق ژل خط خنده و اصلاح گودی چانه

تزریق ژل خط خنده و اصلاح گودی چانه

تزریق ژل خط خنده

🔸️تزریق ژل برای درمان خط خنده و گودی چانه

Profhilo® یک درمان منحصر به فرد برای بازسازی پوست است که با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید (HA) عمل می کند.

برخلاف سایر داروهای تزریقی ضد پیری که از پرکننده‌ها برای افزایش حجم و کشش پوست استفاده می‌کنند، Profhilo از اسید هیالورونیک، یک ماده طبیعی در بدن برای آبرسانی، سفت و در واقع بازسازی سلول‌های جدید و جوان‌تر پوست استفاده می‌کند.

این کار در معکوس کردن علائم پیری در سطح سلولی، تحریک سلول‌های کلاژن و الاستین جدید، بهبود چشمگیر ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها و ایجاد پوستی سفت‌تر و جوان‌تر روی صورت‌تان عمل می‌کند.

با پرکننده های پوستی، نتایج بسیار موضعی هستند زیرا ژل فقط در ناحیه ای که تزریق شده است باقی می ماند. اما هیالورونیک اسید متفاوت است. پس از تزریق، به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش می شود، بنابراین اثرات آن در کل صورت شما قابل مشاهده است و نتیجه ضد پیری بسیار یکنواختی به ارمغان می آورد.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

👩‍⚕️ دکتر نیلوفر خواجه پور پزشک جوانسازی پوست در اصفهان

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

Profhilo با چه مشکلاتی می تواند کمک کند؟

Profhilo یک درمان عالی ضد پیری است که از نظر بالینی ثابت شده است که به طیف گسترده ای از علائم پیری کمک می کند. این ماده به جای یک پرکننده سنتی پوست، به عنوان یک آبرسان عمل می کند و بنابراین برای کسانی که پوست خسته، کدر و پیری دارند فوق العاده است، زیرا به طور کلی پوستی چاق تر و درخشان تر ارائه می دهد.

نمونه هایی از برخی از علائم پیری که می توان از Profhilo برای آنها استفاده کرد عبارتند از:

  • چین و چروک هایی مانند پای کلاغی، خطوط سیگاری، خطوط لبخند و خطوط اخم.
  • پوست افتاده و شل – روی صورت، دکلته، گردن، بازوها یا دست‌ها.
  • پوستی کدر و کم آب به نظر می رسد.
  • پوست فرو رفته که نیاز به حجم بیشتری دارد.

آیا به دنبال بهترین پزشکان برای پرکننده های گونه در اصفهان هستید؟

یکی از درخواست های دکتر نیلوفر خواجه پور در مطب جراحی پلاستیک در اصفهان ، بزرگ کردن گونه بدون جراحی است. دکتر کولستاد فیلرهای صورت را در سه ناحیه مختلف اعمال می کند تا به تغییر شکل و بازیابی ظاهر گونه ها کمک کند.

یک استراتژی بزرگ کردن گونه مرکزی است که یک درمان عالی برای بیمارانی است که از ساختار استخوان گونه خود راضی هستند و فقط به دنبال بازگرداندن پری به گونه های خود هستند.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

راهبرد دوم بزرگ کردن جانبی گونه است که برای بیمارانی که می خواهند ساختار بیشتری را به بافت نرم بالای استخوان گونه خود اضافه کنند تا ظاهر استخوان گونه تراشیده و منحنی تر ایجاد کنند، ایده آل است. راهبرد سوم، بزرگ کردن زیر گونه برای رفع گودی زیر گونه‌ها ناشی از افزایش سن و ایجاد گونه‌ای گردتر است که جوان‌تر به نظر می‌رسد. لیزر موهای زائد

در طول مشاوره، دکتر خواجه پور با شما همکاری خواهد کرد تا مشخص کند کدام استراتژی یا ترکیبی از استراتژی ها برای شما بهترین کار را دارد!

یکی دیگر از روش های محبوب دکتر ، اصلاح حجم بدون جراحی برای خطوط لبخند است. چین های عمیق بینی (خطوطی که از گوشه سوراخ بینی تا گوشه دهان به صورت یک خط مورب کشیده می شوند) سایه هایی ایجاد می کنند که می توانند باعث پیری و خستگی زودرس صورت شوند.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

چین‌های ملولابیایی عمیق (خطوط ماریونت که از گوشه‌های دهان پایین می‌آیند) سایه‌هایی در گوشه‌های دهان ایجاد می‌کنند که می‌تواند باعث شود چهره غمگین یا احساسات منفی را منتقل کند. تزریق ژل خط خنده

بسیاری از بیماران از ظاهر خطوط لبخند عمیق شکایت دارند و به دنبال تخصص دکتر در مورد پرکننده های تزریقی هستند تا این خطوط و سایه ها را نرم کند تا به همان اندازه که در داخل احساس می کنند جوان و شاداب به نظر برسند!

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور –  جوانسازی پوست در اصفهان

هنگام انتخاب فیلر صورت مناسب شما، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در طول مشاوره شما، دکتر کلستاد زمانی را صرف می کند تا به دقت به نگرانی های شما گوش دهد و ارزیابی کاملی از ساختار صورت و نوع پوست شما انجام دهد تا میزان حجم مورد نیاز و نوع فیلر تزریقی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف شما را مشخص کند.

دکتر نیلوفر خواجه پور با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه درمانی سفارشی ایجاد کنید که به طور خاص با ویژگی های منحصر به فرد صورت شما و نوع ظاهری که می خواهید به دست آورید، طراحی شود.

 سالها تجربه در دستیابی به نتایج طبیعی با استفاده از پرکننده های آلرگان مانند Juvederm Volbella، Juvederm Ultra، Juvederm Vollure و Juvederm Voluma و همچنین پرکننده های Galderma مانند Restylane Silk، Restylane، Restylane Refyne، Restylane Defyne و لیفت. او همچنین در استفاده از تکنیک میکروکانولا تخصص دارد که به طور قابل توجهی کبودی، خرابی و خطر را به حداقل می رساند.

آیا علاقه مندید در مورد بهترین فیلر برای گونه ها و خطوط لبخند بیشتر بدانید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که هزینه پرکننده گونه و پرکننده خط لبخند در سن دیگو چقدر است؟

لطفا امروز با دفتر ما تماس بگیرید تا مشاوره با دکتر نیلوفر خواجه پور  را تنظیم کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا به لیزر موهای زائد فکر می کنید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!
نوشتهٔ بعدی
هر آنچه باید در مورد بوتاکس برای تعریق بدانید

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

قبل از میکرونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟

قبل از میکرونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟ قبل از میکرونیدلینگ قبل از میکرونیدلینگ، باید با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. یک جراح پلاستیک، متخصص پوست یا متخصص زیبایی ممکن است میکرونیدلینگ را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

آیا به لیزر موهای زائد فکر می کنید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!

آیا به لیزر موهای زائد فکر می کنید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید! لیزر موهای زائد با دستگاه هارمونی 🔸️لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر آلما هارمونی با سه طول موج موهای ناخواسته صورت و بدن می…
Read More
بهترین دکتر زیبایی در اصفهان | دکتر نیلوفر خواجه پور

محتویات فیلر مو در بهترین کلینیک پوست و مو در اصفهان

محتویات فیلر مو در بهترین کلینیک پوست و مو در اصفهان بهترین کلینیک مو در اصفهان پرکننده مو حاوی مواد مختلفی از جمله: کراتین – این جزء به طور طبیعی در مو وجود دارد و آن را برای محافظت، درمان…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست