تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده و اصلاح فرم چانه

تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده و اصلاح فرم چانه

فرم دهی چانه

در چهره‌های زیبا و ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین شما کشیده می‌شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، آن وقت است که چانه شما عقب‌تر از حالت ایده‌آل است. و باید برای اصلاح آن دست به کار شد.

اصلاح طبیعی فرم صورت

اصلاح طبیعی فرم گونه یا چانه در دنیا این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و روش های متفاوتی برای زیباتر کردن گونه وجود دارد.

چگونه چانه خود را برجسته کنیم؟

مطمئن ترین روش، استفاده از ژل های هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) است. به این دلیل که این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، با تزریق این ژل در فضاهای خالی می توان این خطوط را اصلاح کرد و از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد، همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید پس از گذشت چند روز می توان با تزریق هیالورونیداز(Hyaluronidase) کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

تزریق ژل خط خنده

نکته آخر و مهم ترین اصل در اصلاح طبیعی فرم صورت ، کیفیت ژل های تزریق شده است در حال حاضر در بازار ایران ژل های بسیاری موجود است که مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند (فراموش نکنید که استانداردهای وزارت بهداشت در خصوص کالاهای وارداتی بسیار سخت گیرانه می باشد و کالایی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد یقینا مورد اطمینان خواهد بود) در بین ژل های تایید شده از سوی وزارت بهداشت ژل های آسیایی و اروپایی قرار دارند که در این مرکز ژل های آسیایی تزریق نمی شوند (این ژل ها به نسبت ژل های اروپایی قیمت فوق العاده ارزان تری حتی گاها تا نصف قیمت دارند).

مهم ترین ویژگی ژل های اروپایی تضمین اصلاح فرم صورت و همچنین عدم عوارض می باشد، به خاطر داشته باشید به دلیل اندکی تفاوت قیمت ژل ها با سلامت خود و زیبایی چهره تان بازی نکنید.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست در اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.
, , ,
نوشتهٔ پیشین
اشتباهات رایج در شستن صورت
نوشتهٔ بعدی
پاک کردن تاتو در خانه؟!

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 6
  • 5
  • 59
  • 42
  • 657
  • 3,923
  • 45,882
  • 69,947
  • 38,625

پست های مرتبط

زمان تمدید کرم ضد آفتاب چقدره؟

زمان تمدید کرم ضد آفتاب چقدره؟

🔸️هرچند ساعت یکبار؟ 🔸️در روزهای گرم و آفتابی تابستان یکی از ضروریات بیرون رفتن از خانه استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب میباشد تا از پوستمان در برابر اشعه های مضر خورشید و لک و چروک ها در امان نگه…
Read More
دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

روتین نهایی مراقبت از پوست برای پوست های چرب

روتین نهایی مراقبت از پوست برای پوست های چرب مراقبت از پوست های چرب نگاهی گذرا به بهترین محصولات برای پوست های چرب بهترین پاک کننده عمیق برای پوست های چرب: پاک کننده روزانه منافذ عمیق خاکی کمیاب Kiehl’s بهترین…
Read More
هایفو

🔸️آیا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟ 🔸️هایفوتراپی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای جراحی‌های زیبایی به ویژه لیفت صورت محسوب می‌شود. این روش درمانی تاثیرات شگفت انگیزی دارد. 🔸️نتایج فوق العاده‌ی بعد از هایفوتراپی را مدیون اثر امواج این دستگاه بر یکی…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست