تزریق فیلر زیر چشم

بعد از تزریق فیلر زیر چشم چه کنیم؟

بعد از تزریق فیلر زیر چشم چه کنیم؟

تزریق فیلر زیر چشم

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

زنی با موهای تیره و چشم‌های قهوه‌ای دراز کشیده تا تزریق فیلر زیر چشم را دریافت کند.
از خسته به نظر رسیدن خسته شده اید؟ برخی از بیمارانی که از دایره ها، خطوط یا حفره های زیر چشم خود بیزارند، برای صاف کردن پوست خود به پرکننده های زیر چشم روی می آورند.

خواب زیاد، کاهش نمک و مراقبت از پوست می تواند به جلوگیری از سیاهی و سیاهی زیر چشم کمک کند. به علاوه، آرایش یا یک عینک رنگارنگ می تواند این مشکلات پوستی رایج را استتار کند (یا حواس چشم را پرت کند).

اما اگر هنوز از ظاهر پلک پایین خود ناراضی هستید، پرکننده زیر چشم ممکن است راه حلی را ارائه دهد. این راهنمای پرکننده زیر چشم باید به هر سوالی که دارید پاسخ دهد، از جمله ایمنی، هزینه و آنچه پس از تزریق باید انتظار داشته باشید.

فیلر زیر چشم چیست؟

پرکننده زیر چشم، تزریق هدفمند اسید هیالورونیک در ناحیه زیر چشم است تا سیاهی، گودی، خطوط یا چین و چروک ناخواسته را به حداقل برساند. متخصصان پوست از مارک های مختلف پرکننده های زیر چشم، از جمله: Belotero، Juvederm Ultra، Radiesse، Restylane و Restylane Silk برای درمان تغییر شکل اشک و سایر موارد استفاده می کنند.

پرکننده‌های زیر چشم را می‌توان در هر جایی در اطراف چشم که خطوط، نقص یا خط ناخواسته‌ای وجود دارد استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید دریافت کنید:

از پرکننده های زیر چشم می توان برای کاهش ظاهر گودی زیر چشم، فرورفتگی اشک و خطوط ریز استفاده کرد.

فیلر پای کلاغی – پرکننده پوستی ممکن است برای نرم کردن خطوطی که از گوشه بیرونی چشم شما بیرون می‌زند و ممکن است هنگام لبخند زدن یا خندیدن عمیق‌تر شوند، استفاده شود.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

پرکننده ناخالص اشک – پرکننده ممکن است برای صاف کردن خط منحنی زیر چشم شما که از گوشه داخلی چشم شروع شده و به سمت گونه کشیده می شود استفاده شود.

پرکننده چین و چروک زیر چشم – پرکننده ممکن است برای پاک کردن یا نرم کردن سایر خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم استفاده شود. پوست زیر چشم بسیار نازک و مستعد چین و چروک است.

داشتن انتظارات واقع بینانه مهم است. بیمارانی که پوست ضخیم‌تر و صاف‌تری دارند، ممکن است نتایج بهتری نسبت به افرادی که پوست نازک‌تر و چروک‌تر زیر چشم دارند، داشته باشند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که پرکننده ها ممکن است سایه را کاهش دهند اما نمی توانند رنگ پوست زیر چشم شما را تغییر دهند. یک متخصص پوست می تواند با شما همکاری کند تا برنامه ای برای رفع مشکلات مورد نظر شما ارائه دهد.

روش تزریق پرکننده زیر چشم معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از عمل، ممکن است مدتی طول بکشد تا کبودی محو شود، تورم پایین بیاید و فیلر برطرف شود. ممکن است چند هفته طول بکشد تا نتایج نهایی را ببینید.

پرکننده قفسه اشک

پرکننده ی اشک ممکن است به به حداقل رساندن ظهور حلقه های تیره زیر چشم که ناشی از سایه انداختن در ناحیه زیر چشم است کمک کند. همانطور که گفته شد، پرکننده‌ها نمی‌توانند رنگدانه‌های پوست را تغییر دهند، بنابراین روی همه حلقه‌های تیره اثر نمی‌گذارند.

“تغییر شکل اشک” اصطلاحی است که برای توصیف خط یا حفره ای است که از گوشه داخلی چشم به سمت گونه کشیده می شود که می تواند روی ناحیه زیر چشم سایه بیاندازد. ناهنجاری اشک ناشی از آناتومی طبیعی ناحیه زیر چشم است، اما برخی از بیماران به دنبال درمان هستند زیرا احساس می‌کنند که باعث می‌شود آنها خسته به نظر برسند یا به چشم‌هایشان ظاهری گود می‌دهند.

آیا می خواهید عکس های قبل و بعد از پرکننده زیر چشم را ببینید تا ایده ای از نتایج بدست آورید؟ این ممکن است به شما در تصمیم گیری در مورد استفاده از پرکننده زیر چشم کمک کند.

بهترین منبع برای پرکننده های زیر چشم، عکس های قبل و بعد، از طریق متخصص پوست شما است. از پزشک خود بپرسید که آیا منتخبی از عکس‌های بیماران قبلی که پرکننده‌های زیر چشم دریافت کرده‌اند، دارند تا بتوانید از توانایی‌ها و نتایج متخصص پوست خود مطلع شوید.

هزینه پرکننده زیر چشم

فیلر زیر چشم چنده؟ هزینه پرکننده زیر چشم بر اساس برند پرکننده، مقدار فیلر مورد نیاز و ساختار قیمت گذاری متخصص پوست متفاوت است.

فیلر زیر چشم با سرنگ قیمت گذاری می شود. طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) هزینه متوسط پرکننده اسید هیالورونیک که معمولاً برای زیر چشم استفاده می شود، حدود 652 دلار برای هر سرنگ است و اکثر بیماران به سرنگ های متعدد نیاز دارند.

هزینه کل شما به تعداد کل سرنگ های مورد نیاز بستگی دارد.

ماندگاری پرکننده های زیر چشم چقدر است؟

فیلرهای هیالورونیک اسید زیر چشم معمولاً بین شش ماه تا یک سال قبل از نیاز به انجام مجدد دوام دارند. مدت زمان ماندگاری پرکننده ها تا حدی به برند پرکننده مورد استفاده بستگی دارد.

معمول است که پرکننده‌های زیر چشم حدود شش ماه پس از اولین باری که آن‌ها را دریافت می‌کنید دوام داشته باشند و سپس با درمان‌های اضافی در آینده ماندگاری بیشتری داشته باشند.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
از بین رفتن خط خنده
نوشتهٔ بعدی
چطور یه پوست شاداب داشته باشیم؟

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

همه چیز درباره پرکننده های چشم – دکتر نیلوفر خواجه پور

همه چیز درباره پرکننده های چشم – دکتر نیلوفر خواجه پور پرکننده های چشم اگر فکر می‌کنید چشم‌هایتان خسته و فرسوده به نظر می‌رسند، حتی زمانی که استراحت خوبی دارید، پرکننده‌های چشم ممکن است گزینه‌ای برای شما باشند. تصمیم گیری…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

قبل از میکرونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟

قبل از میکرونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟ قبل از میکرونیدلینگ قبل از میکرونیدلینگ، باید با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. یک جراح پلاستیک، متخصص پوست یا متخصص زیبایی ممکن است میکرونیدلینگ را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست