دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

تقسیم لاله گوش / پارگی لاله گوش / تعمیر لاله گوش را بخوانید

تقسیم لاله گوش / پارگی لاله گوش / تعمیر لاله گوش را بخوانید

 ترمیم لاله گوش

اگر لاله گوش شما بر اثر ضربه پاره شده باشد، سوراخ سوراخ شده دراز یا نابجا باشد، یا لاله گوش با افزایش سن آویزان شده باشد، ممکن است یک ترمیم ساده لاله گوش برای شما مناسب باشد. با گذشت زمان، گوشواره‌ها می‌توانند سوراخ‌کاری را طولانی‌تر کنند و استفاده از جواهرات را برای شما دشوار کنند. گاهی اوقات، گوشواره ها حتی می توانند سوراخ را کاملاً از بین ببرند و در نتیجه لاله گوش شکافته شده یا لاله گوش پاره شود. پس از سال ها استفاده از گوشواره های سنگین، لاله گوش می تواند کشیده یا کشیده شود.

یک روش ساده ترمیم لاله گوش می تواند به بازسازی شکل گوش کمک کند و نتایج طبیعی به نظر برسد. ترمیم پارگی لاله گوش توسط جراح پلاستیک صورت ما در مطب انجام می شود. در برخی موارد، کل لاله گوش می تواند دوباره شکل داده یا کوتاه شود. تغییر شکل گوش بیشتر از یک تعمیر ساده لاله گوش است. با این حال، حتی تغییر شکل گوش را می توان در مطب فقط با بی حسی موضعی انجام داد.

آیا تعمیر لاله گوش برای من مناسب است؟

اگر به دنبال تعمیر لاله گوش هستید که در اثر ضربه، گوش های اندازه گیری شده یا تصادف کشیده شده یا پاره شده است، ممکن است تعمیر لاله گوش برای شما مناسب باشد. پارگی لاله گوش در نتیجه گوشواره های سنگینی است که به طور مداوم لاله گوش را پایین می کشد. اگر این گوشواره ها روی لباس گیر کرده یا کشیده می شوند، می توانید لاله گوش خود را دراز کنید. اگر پارگی ادامه یابد، لاله گوش شما حتی می تواند شکافته شود. ترمیم لاله گوش، پوست آسیب دیده ناشی از ضربه یا تصادف را از بین می برد و ظاهر لاله گوش شما را باز می گرداند.

بهترین گزینه برای  ⁣جوانسازی پوست در اصفهان است.

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

مراحل تعمیر لاله گوش:

در طول ترمیم لاله گوش، دکتر زیمبلر با دقت لبه های پارگی را در امتداد لاله گوش کوتاه می کند. پس از برداشتن هر گونه پوست یا بافت اضافی یا آسیب دیده، بخیه هایی روی لاله گوش زده می شود. دکتر زیمبلر بخیه‌ها را به‌گونه‌ای انجام می‌دهد که از ایجاد هرگونه بی‌نظمی در حین التیام لاله گوش‌تان جلوگیری می‌کند و هر گونه جای زخم احتمالی را به حداقل می‌رساند. روش دقیق ترمیم لاله گوش و بخیه زدن بستگی به مورد خاص شما، شدت پارگی و میزان آسیب دیدگی یا از دست دادن بافت دارد. در برخی موارد، هنگام طراحی مجدد کل لاله گوش، از فلپ های کوچک روی لاله گوش استفاده می شود.

زمان بازیابی تعمیر لاله گوش:

پس از ترمیم لاله گوش، بخیه ها معمولاً حدود 1 هفته برداشته می شوند و پس از بهبودی کامل ناحیه، که تقریباً 1-2 ماه است، می توان لاله گوش را دوباره سوراخ کرد. هنگامی که دوباره گوش خود را سوراخ می کنید، نباید همان نقطه را سوراخ کنید، زیرا بافت اسکار ممکن است عوارضی ایجاد کند. در عوض، باید گوش خود را در ناحیه ای متفاوت سوراخ کنید تا از هر گونه عارضه ای جلوگیری کنید.

اگر همان ناحیه ای از لاله گوش را که تحت بازسازی لاله گوش قرار گرفته است سوراخ کنید، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به پارگی یا شکافتن لاله گوش دیگر قرار خواهید گرفت. دکتر زیمبلر تمامی تعمیرات لاله گوش را بدون پرداخت هزینه اضافی دوباره سوراخ می کند و تضمین می کند که سوراخ جدید دقیقا و متقارن با طرف مقابل باشد.

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

پس از جراحی لاله گوش باید انتظار ناراحتی خفیف گوش را داشت، اما می توان آن را از طریق داروهای خوراکی تجویز شده توسط دکتر زیمبلر کنترل کرد.

پس از ترمیم شکاف لاله گوش، باید یک آنتی بیوتیک موضعی روی برش های خود بمالید تا عفونتی ایجاد نشود. دوش گرفتن 24 ساعت پس از جراحی مجاز است، اما مهم است که گوش خود را در معرض آب بیش از حد گرم یا سرد قرار ندهید، زیرا این امر می تواند محل جراحی شما را تحریک کند.

جهت کسب اطلاعات تماس و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
سخت ترین خالکوبی برای پاک کردن چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
راهنمای مزوتراپی مو

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 79
  • 45
  • 72
  • 49
  • 934
  • 4,112
  • 46,054
  • 69,817
  • 38,535

پست های مرتبط

تزریق خط خنده

تزریق خط خنده

🔸️اگر درست انتخاب کنید ،افزایش سن میتواند شما را به عقب برگرداند. 🔸️خطوط خنده ممکن است در هر سنی شکل بگیرند؛ بسیاری از افراد از ابتدا دارای خطوط خنده بسیار کم عمقی در صورت خود هستند، اما در صورت عدم…
Read More
تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم: راهکاری جدید برای بهبود ظاهر چشمان پیر مقدمه: تغییرات قدرتمندی که پیری بر روی ناحیه پیرامون چشمان ایجاد می‌کند، می‌تواند به طور قابل توجهی ظاهر کلی صورت را تحت تاثیر قرار دهد. چالش اصلی در اینجاست…
Read More
جوانسازی-پوست-در-اصفهان | دکتر-نیلوفر-خواجه-پور

از بین بردن کک و مک با لیزر پیکوسکند

لیزر پیکو ثانیه ای چیست؟ حدف کک و مک در اصفهان لیزر پیکو ثانیه ای یک دستگاه لیزری است که از مدت زمان پالس بسیار کوتاه برای هدف قرار دادن رنگدانه های درون زا و ذرات جوهر برون زا (خالکوبی)…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست