معروف ترین دکتر پوست و مو و زیبایی در اصفهان

انواع پرکننده های صورت اصفهان توسط پزشک جوانسازی پوست اصفهان

انواع پرکننده های صورت اصفهان توسط پزشک جوانسازی پوست اصفهان

انواع پرکننده های صورت اصفهان

پرکننده های مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند؟

در حالی که بیشتر پرکننده ها با اسید هیالورونیک ساخته می شوند، اندازه های مختلف ذرات نتایج متفاوتی را ارائه می دهند. پرکننده ها دارای اندازه ذرات بزرگ مانند آجرهای فونداسیون هستند. این ذرات بزرگ بافتی برای «بازسازی» گونه‌های نازک دارند، در حالی که پرکننده‌های کوچک‌تر برای خطوط ریز و حجیم شدن لب‌ها بهتر عمل می‌کنند. یک متخصص پوست خوب برنامه درمانی ایده آل را برای شما توضیح می دهد. به خاطر داشته باشید که طبیعی ترین نتایج ممکن است به بیش از یک دوز پرکننده نیاز داشته باشد.

پرکننده های بد ممکن است رخ دهند، اما لازم نیست به همین شکل باقی بمانند:

اگر از ظاهر پرکننده های خود ناراضی هستید، وحشت نکنید. در بیشتر موارد می توانید آن را تنظیم کنید. یک متخصص پوست ممکن است فیلرهای اضافی را برای تقارن تزریق کند یا ممکن است آن را به طور کامل حل کند. نکته شگفت‌انگیز در مورد پرکننده‌های اسید هیالورونیک این است که می‌توان آن را با تزریق یک آنزیم در ناحیه مورد نیاز کاملاً حل کرد.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

مواقعی وجود دارد که نباید فیلر دریافت کنید
اگرچه پرکننده‌ها بی‌خطر تلقی می‌شوند، اما چند دلیل برای به تعویق انداختن تزریق آن وجود دارد. اگر شما:

حامله.
شیر دادن.
عفونت سینوسی داشته باشد.
هر گونه عفونت در ناحیه صورت وجود دارد که می تواند به محل تزریق سرایت کند.

و در اینجا نکته دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

درست قبل از تمیز کردن دندان یا سایر درمان های دندانپزشکی فیلر نخورید. این روش‌ها به فشار و کشش عضلات صورت نیاز دارند، که به طور بالقوه می‌تواند پرکننده‌ها را نادرست کند. بهتر است حداقل چند روز یا ترجیحا یک هفته قبل از درمان صبر کنید.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور بهترین گزینه برای  ⁣جوانسازی پوست در اصفهان است.

دستورالعمل های پس از درمان برای تزریق فیلر

شایع ترین عوارض جانبی گزارش شده قرمزی و تورم موقت در محل تزریق بلافاصله پس از درمان است. چنین عوارض جانبی معمولاً در عرض دو یا سه روز فروکش می کند.

ممکن است بلافاصله پس از درمان از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده شود. اگر ناراحتی بیش از دو یا سه روز طول کشید یا اگر واکنش‌های دیگری رخ داد، لطفاً با پزشک خود تماس بگیرید.

💉 بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان را بشناسید.

تا شش ساعت پس از درمان از لمس ناحیه مورد نظر خودداری کنید. بعد از هر زمان می توان ناحیه را به آرامی با آب و صابون شستشو داد.
تا زمانی که قرمزی و تورم اولیه فروکش نکرده است، از قرار گرفتن در معرض حرارت شدید ناحیه تحت درمان (چراغ آفتاب یا حمام آفتاب، شنا، سونای خشک و بخار) اجتناب کنید.

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

اگر قبلاً از تبخال صورت رنج می بردید، خطر عود مجدد در نتیجه سوراخ شدن سوزن ممکن است. در مورد داروهایی که می توانند عود مجدد را به حداقل برسانند، با پزشک خود صحبت کنید.
تا یک هفته پس از درمان از مصرف آسپرین، داروهای غیر استروئیدی، ضد التهابی و دوزهای بالای مکمل های ویتامین E خودداری کنید. این عوامل ممکن است کبودی یا خونریزی محل تزریق را افزایش دهند.
6 ساعت پس از درمان از ورزش و الکل خودداری کنید.
شواهد نشان می دهد که انجام یک درمان بعدی قبل از از بین رفتن کامل محصول، اثرات ماندگار آن را افزایش می دهد. لطفاً حتماً با پزشک خود در مورد توصیه های مربوط به لمس یا درمان های بعدی مشورت کنید.

اگر ظاهر خود را با پرکننده ها دوست دارید، باید برای خرید بیشتر برگردید.

فیلرهای اسید هیالورونیک به طور طبیعی پس از حدود شش ماه توسط بدن تجزیه می شوند. این بدان معناست که برای حفظ ظاهر اصلی خود باید یک یا دو بار در سال لمس آپ کنید.

این خبر خوبی برای کسانی است که فقط می خواهند پرکننده ها را امتحان کنند زیرا نتایج به طور طبیعی بدون خطرات طولانی مدت محو می شوند. توجه به این نکته مهم است که پرکننده‌ها مانع از روند پیری پوست نمی‌شوند، به این معنی که ممکن است برای دریافت همان نتیجه در یک دوره زمانی به پرکننده‌های اضافی نیاز داشته باشید.

 از صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور نمونه کارهای دکتر خواجه پور را مشاهده کنید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اقدامات پس از تزریق ژل لب دکتر نیلوفر خواجه پور
نوشتهٔ بعدی
فواید و ماندگاری تزریق ژل لب چه مواردی هستند؟

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 1
  • 82
  • 46
  • 72
  • 49
  • 937
  • 4,115
  • 46,057
  • 69,820
  • 38,536

پست های مرتبط

درمان کلویید

درمان کلویید(گوشت اضافه)

کلوئیدها یا کریستالوئیدها برای جایگزینی مایعات در افراد بحرانی درمان کلویید مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه افراد بدحال ممکن است مقادیر زیادی خون از دست بدهند (به دلیل ضربه یا سوختگی)، یا شرایط یا عفونت های جدی داشته باشند (مانند…
Read More
فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟ فیشیال صورت، یک روش درمانی آرایشی و زیبایی است که برای بهبود و نیز جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود. این روش شامل ترکیبی از ماساژ صورت، تمیزکردن، تغذیه و مراقبت از پوست، استفاده از محصولات و تکنیک‌های…
Read More
جوانسازی پوست اصفهان | دکترنیلوفر خواجه پور

قبل از میکرونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟

قبل از میکرونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟ قبل از میکرونیدلینگ قبل از میکرونیدلینگ، باید با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. یک جراح پلاستیک، متخصص پوست یا متخصص زیبایی ممکن است میکرونیدلینگ را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست