لیزر هالیوودی برای جوانسازی

لیزر هالیوودی برای جوانسازی و پوست و مو

لیزر موهای زائد هالیوود چیست؟

لیزر هالیوودی برای جوانسازی

لایه برداری بدن لایه برداری پوست درمان پوست

در مورد شکل دادن به خط بیکینی، سبک های زیادی وجود دارد و در مورد لیزر موهای زائد، دانستن اینکه چه چیزی را باید بخواهید دشوار است.

به طور سنتی، سه سبک اصلی برای انتخاب وجود دارد:

خط بیکینی کلاسیک: مثلثی از مو به جا می‌گذارد که وقتی لباس زیر یا لباس شنا می‌پوشید دیده نمی‌شود.
برزیلی: تمام موها را از ناحیه بیکینی پاک نمی کند، معمولاً فقط از کناره ها برای ایجاد یک نوار نازک از مو یا “نوار فرود”. گاهی اوقات می توان برای اشاره به حذف کامل موهای زائد شرمگاهی استفاده کرد

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر نیلوفر خواجه پور با نحوه کار خانم دکتر بیشتر آشنا شوید.

مزایای لیزر موهای زائد هالیوود چیست؟

لیزر موهای زائد هالیوود یک روش حذف موهای زائد حرفه ای با اثربخشی قابل توجه در کاهش موهای زائد ناحیه تناسلی (با میزان کاهش 90 درصد) است. هنگام انتخاب یک روش درمانی حرفه ای مزایای زیادی وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماندگاری: در مقایسه با موم های هالیوودی/برزیلی، لیزر موهای زائد می تواند ماه ها – حتی سال ها برای برخی از مشتریان – ادامه داشته باشد، در حالی که اپیلاسیون تنها چند هفته طول می کشد.
رضایت از ظاهر: مشتریان پس از انجام لیزر موهای زائد هالیوود احساس خوشحالی و اعتماد به نفس بیشتری دارند.
افزایش حساسیت و احساس در هنگام رابطه جنسی
بوی بهتر: موهای ناحیه تناسلی باکتری ها را به دام می اندازند و بو تولید می کنند – پس از حذف، می توانید طراوت ماندگاری بیشتری را تجربه کنید.
بدون موهای رشد کرده، سوختگی یا ته ریش برگشتی
رژیم زیبایی شما را ساده می کند
راحتی طولانی مدت و ارزش برای پول

چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد به طور دائمی محیط رشد مو را تغییر می دهد و از رشد مجدد مو در آینده جلوگیری می کند. این تجهیزات با کیفیت بالا، تخصص رشد مو و بهترین شیوه ها را برای بهینه سازی زندگی بدون مو ترکیب می کند.

هم برای لیزر موهای زائد هالیوود و هم برای لیزر موهای زائد برزیلی، طول دوره توصیه شده شش تا هشت است و هر چهار تا شش هفته یکبار جلسات دوره ای انجام می شود. این تعهد کوتاه مدت، راحتی طولانی مدت را تضمین می کند.

قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد، مشاوره رایگان با پزشک خود خواهید داشت. مشاوره لحظه مهمی در مسیر درمان شما است زیرا فرصتی برای بحث در مورد انتظارات، نگرانی ها و روش است. در این جلسه اولیه، پزشک شما نوع موی شما را با استفاده از روش‌های آزمایش شده درماتولوژی ارزیابی می‌کند تا یک سرویس سفارشی متناسب با نیازهای حذف موهای شما ایجاد کند.

پس از تکمیل پچ آزمایش اولیه، آماده شروع درمان لیزری هالیوود هستید. در طول یک جلسه معمولی، می توانید از پزشک خود انتظار داشته باشید که ناحیه مورد نظر را با یک دستگاه لیزر کوچک دستی درمان کند.

این دستگاه یک نور متمرکز کوچک ساطع می کند که توسط رنگدانه درشت و تیره موجود در موهای ناحیه تناسلی جذب می شود. سپس انرژی نور به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود که به فولیکول‌های مو آسیب می‌زند و از رشد مجدد در آینده جلوگیری می‌کند.

چه نتایجی می توانم انتظار داشته باشم؟

بعد از هر جلسه، می‌توانید انتظار داشته باشید که رشد مجدد موها تا جلسه آخرتان ریزتر، روشن‌تر و کمتر دیده شود، جایی که می‌توانید انتظار کاهش قابل توجهی در رشد موهای ناحیه تناسلی داشته باشید.

پس از درمان حذف موهای زائد، انتظار سطحی از قرمزی، حساسیت و تورم طبیعی است. همچنین توصیه می کنیم حداقل به مدت 24 ساعت از استفاده از هرگونه محصولات معطر، لوسیون خودداری کنید و از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض نور خورشید خودداری کنید.

حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، اکیداً توصیه می‌شود که در ورزش‌های شدید شرکت نکنید، شنا نکنید یا در سالن‌های بدنسازی مانند اتاق بخار یا سونا شرکت نکنید.

نه تنها می تواند وقت گیر باشد، بلکه می تواند منجر به سوختگی با تیغ و موهای زائد شود که وقتی در زیر نور خورشید قرار می گیرید، ترکیب خوبی نیست! به همین دلیل است که ما بسته های متشکل از محبوب ترین مناطق درمانی خود، از جمله هالیوود را گردآوری کرده ایم و از تخفیف های بزرگ برای شما صرفه جویی می کنیم!

انتخاب از: بدن تابستانی پاهای کامل، هالیوود، زیر بغل تمام قد سینه، شکم، پشت، شانه ها، بازوهای پر، پاها، زیر بغل، هالیوود، باسن برای قیمت کامل اینجا را ببینید.

چیزهای کلیدی که باید به خاطر بسپارید لیزر موهای زائد برزیلی و لیزر موهای زائد هالیوود هر دو می توانند به عنوان ابزاری برای مدیریت طولانی مدت خط بیکینی استفاده شوند.

6-8 دوره برای کاهش 90 درصدی موهای زائد توصیه می شود لیزر موهای زائد برای استفاده در بسیاری از انواع پوست، رنگ مو بی خطر است و می تواند به طور موثر مناطق حساس و سخت را درمان کند. حذف دائمی موهای زائد می تواند به بهبود شادابی، افزایش حس در حین رابطه جنسی، ساده کردن روال اصلاح و افزایش عزت نفس کمک کند.

👩‍⚕️⁩ دکتر نیلوفر خواجه پور

💉 پوست، مو، زیبایی، لیزر⁣

جوانسازی پوست اصفهان

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان و ثبت نوبت به بخش تماس با ما  مراجعه نمایید.
, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تفاوت تاثیر گذاری بوتاکس با فیلر چیست؟
نوشتهٔ بعدی
لیزر موهای زائد بدن

ارتباط با ما

اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبروی خیابان جمال زاده، ساختمان امین 3، طبقه اول، واحد3
𝟎𝟑𝟏𝟑𝟔𝟐𝟗𝟓𝟖𝟖𝟏
𝟎𝟗𝟏𝟒𝟎𝟎𝟏𝟑𝟓𝟓𝟖

آمار بازدید سایت

  • 0
  • 434
  • 297
  • 120
  • 80
  • 1,090
  • 3,334
  • 45,370
  • 80,370
  • 44,929

پست های مرتبط

دکتر نیلوفر خواجه پور | پزشک جوانسازی پوست در اصفهان | جوانسازی صورت اصفهان

خطرات سفت شدن پوست با فرکانس رادیویی

خطرات سفت شدن پوست با فرکانس رادیویی سفت شدن پوست در اصفهان سفت کردن پوست با RF معمولاً زمانی که توسط یک جراح تایید شده توسط هیئت جراحی زیبایی آمریکا انجام شود، ایمن تلقی می شود. اگر این روش به…
Read More
زاویه سازی صورت با تزریق چربی در اصفهان

زاویه سازی صورت با تزریق چربی در اصفهان

زاویه سازی صورت با تزریق چربی در اصفهان 🔸️از مهمترین مزایای تزریق چربی به صورت، زاویه سازی و برجستگی و پر کننده بودن آن را می توان نام برد. زاویه سازی با تزریق چربی به چانه و فک ، یکی از…
Read More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست